Ik had zelfs een lucide droom in een droom. Ik droomde dus dat ik lucide droomde. Was wel raar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie vannacht trouwens gedroomd? Zo ja, waarover? Moesten we toch bijhouden van Slayage?![]()
Ja, allerlei dromen door elkaar. Ik woonde in Turkije en regelmatig kwam hetzelfde gezin bij ons op visite.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie vannacht trouwens gedroomd? Zo ja, waarover? Moesten we toch bijhouden van Slayage?![]()
Twilight zone!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had zelfs een lucide droom in een droom. Ik droomde dus dat ik lucide droomde. Was wel raar.
wilde je me beledigen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je vind het grappig omdat ik het aardig probeer uit te leggen zonder je te beledigen.
casual eventjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, allerlei dromen door elkaar. Ik woonde in Turkije en regelmatig kwam hetzelfde gezin bij ons op visite.
Later werd ik verkracht en was ik bang dat ik zwanger was.
Ik opende in Turkije een harssalon.
Eeeuuuwkey! Bedankt voor je input, Bilmiyorem.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, allerlei dromen door elkaar. Ik woonde in Turkije en regelmatig kwam hetzelfde gezin bij ons op visite.
Later werd ik verkracht en was ik bang dat ik zwanger was.
Ik opende in Turkije een harssalon.
output.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eeeuuuwkey! Bedankt voor je input, Bilmiyorem.
jawel, maar niet zo goed begrijpendquote:
Hoe echt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jawel, maar niet zo goed begrijpend
probeerde je me niet te beledigen, maar wilde je het wel doen?
het is een begin kro!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
/care
enig woord dat ik ken is toch kro.
Uiteindelijk waren we allemaal eens kro(-magnon).quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
/care
enig woord dat ik ken is toch kro.
Hayir, benim guzel yatagima hic isenir mi? Nasil oyle birsey sorabilirsin? Yuh be!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tüh, terbiyesiz! Bide yatagina mi isedin?!
evolutie lijkt me wel een goed onderwerp voor heftige discussies.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren we allemaal eens kro(-magnon).
Nee bij deze is inderdaad de conclusie dat er wat aan je begrijpend lezen schort.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hayir, benim guzel yatagima hic isenir mi? Nasil oyle birsey sorabilirsin? Yuh be!
Hollandaca konusalim, ihvk abim kizmasin bize. Bomba plan yaptigimizi sanmasinlar.
niet alles serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee bij deze is inderdaad de conclusie dat er wat aan je begrijpend lezen schort.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hayir, benim guzel yatagima hic isenir mi? Nasil oyle birsey sorabilirsin? Yuh be!
Hollandaca konusalim, ihvk abim kizmasin bize. Bomba plan yaptigimizi sanmasinlar.
Kom discussiëren dan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff... Ik verveel me en ik heb ook nog geen slaap...
Hahaha fail.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:37 schreef IHVK het volgende:
Mijn moeder vond dat ik niet moest laptoppen 's nachts dus ze trok zojuist de stekker eruit, maar dit ding heeft een accu.
Gelukkig is mijn kamer op zolder. Mijn moeder gaat niet eens de moeite nemen om de trap op te lopen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja, maar goed ze heeft wel een beetje gelijk.![]()
Mijne ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn kamer op zolder. Mijn moeder gaat niet eens de moeite nemen om de trap op te lopen.
Wat doen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen naar Kampen. Kut stad/dorp.
Mijn woonplaats is ook omringd door een paar van die dorpen waar je nog niet dood gevonden zou willen worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nicht woont daar, op bezoek dus. Dat is wel leuk, maar die stad zelf vind ik niks aan. Ook een hele aparte sfeer heerst er daar. Nog nooit in mijn leven heb ik zoveel gelovige Nederlanders bij elkaar gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |