Ik word niet boos omdat je Turks praat af en toe een zinnetje is niet erg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh ondan sonra naptin
nu moet je ff boos worden om het Turkse deel, dat vind ik grappig van jou
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb mijn opa's nooit gekend.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb mijn opa's nooit gekend.
Zet het in je signature.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik word niet boos omdat je Turks praat af en toe een zinnetje is niet erg.
Maar de mods hier willlen, en wat mij betreft, dat het liever niet vaak gebeurd. En al helemaal geen discussies, want dan weten ze niet waar het over gaat als er maatregelen moeten komen.
En het is ook nog een beetje asociaal voor mensen die het niet begrijpen.
Dit heb ik al 30 keer uitgelegd toch.
jij bent zo grappigggggggggggggquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik word niet boos omdat je Turks praat af en toe een zinnetje is niet erg.
Maar de mods hier willlen, en wat mij betreft, dat het liever niet vaak gebeurd. En al helemaal geen discussies, want dan weten ze niet waar het over gaat als er maatregelen moeten komen.
En het is ook nog een beetje asociaal voor mensen die het niet begrijpen.
Dit heb ik al 30 keer uitgelegd toch.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij bent zo grappiggggggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
niet negatief bedoeld ofzo, maar dit is gewoon vet grappig![]()
![]()
Volgens mij wel (Marokkanentopic), dat AryaMehr kwam met achternamen enzo en toen ging het over Russen en toen ging het over Turken en toen ging het over waar we vandaan komen enzo.quote:
Mijn opa van vaderskant is overleden toen mijn vader 1 jaar oud was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Mijn opa die naar nederland is gekomen is een aantal jaren geleden overleden daar had ik best een goede band mee en mn andere opa zie ik alleen in de vakantie's
Nee, Rookert begon. Hij zei dat je je familie stamboom moest uitzoeken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij wel (Marokkanentopic), dat AryaMehr kwam met achternamen enzo en toen ging het over Russen en toen ging het over Turken en toen ging het over waar we vandaan komen enzo.
waarom dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
moest hier echt m'n lach inhouden, bijna iedereen slaapt.
Amin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn opa van vaderskant is overleden toen mijn vader 1 jaar oud was.Mijn andere opa is overleden toen ik 7 of 8 was, dus die heb ik ook niet echt bewust meegemaakt. Ik zag hem sowieso alleen tijdens de zomervakantie, maar toen lag hij ook alleen maar in bed vanwege zijn ziekte.
Allah rahmet eylesin.
amin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn opa van vaderskant is overleden toen mijn vader 1 jaar oud was.Mijn andere opa is overleden toen ik 7 of 8 was, dus die heb ik ook niet echt bewust meegemaakt. Ik zag hem sowieso alleen tijdens de zomervakantie, maar toen lag hij ook alleen maar in bed vanwege zijn ziekte.
Allah rahmet eylesin.
Huh, heb die post niet eens gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Rookert begon. Hij zei dat je je familie stamboom moest uitzoeken.![]()
ik weet niet, ik vind je vaak gewoon heel grappig, vooral nu, dat je het weer uitlegt en dan die knipoog op het laatst. jeetje.quote:
we hebben een koerd in ons midden!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef IHVK het volgende:
Kom we gaan 10 delen niet meer over afkomst en etniciteit praten vanaf nu.
Je vind het grappig omdat ik het aardig probeer uit te leggen zonder je te beledigen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vind je vaak gewoon heel grappig, vooral nu, dat je het weer uitlegt en dan die knipoog op het laatst. jeetje.![]()
Aminquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Allah rahmet eylesin.
1/32quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
we hebben een koerd in ons midden!!!
IHVK = Ik Houd Van Koerden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |