hetis eerste kerstdag,miscchien heeft die wel een leven ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef TheFrankey het volgende:
leuk een TS die niet meer reageert
Ja in de kroeg of op de korfbalclub kun je ook chickies ontmoeten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:35 schreef TheFrankey het volgende:
ben jij wel oud genoeg?...of eigenlijk... je bent pas 17/18 moet je dan echt op dat soort sites zitten? Het is toch triest
Ja, maar dat wil ik dus juist niet. Ik wil het internetdaten eens proberen voor de verandering.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja in de kroeg of op de korfbalclub kun je ook chickies ontmoeten.
Ik begrijp echt helemaal niks van die site???quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
paiq.nl is een aanrader, zelf ook wat scharrels leren kennen ^^
Verschrikkelijk inderdaad. Die vragen vooraf gaan ook echt nergens over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik begrijp echt helemaal niks van die site???
Enkel als je een vrouw bent en een fotoboek hebt, dan kun je zelfs met een tamelijk ondergemiddeld uiterlijk genoeg vissen vangen hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef GoodGovernance het volgende:
FOK! is gratis. Interessante jongemannen hier.
TS wil gewoon een neukertje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef GMR999 het volgende:
Leuke topic!
Weet iemand of er misschien seksdating sites zijn waar je niets voor hoeft te betalen om met andere personen in contact te komen?
Alvast bedankt en fijne feestdagen,
GMR999
Ook zonder Fotoboek kun je interessante afspraakjes regelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:53 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Enkel als je een vrouw bent en een fotoboek hebt, dan kun je zelfs met een tamelijk ondergemiddeld uiterlijk genoeg vissen vangen hier![]()
Bij mannen (enkele uitzonderingen daargelaten) werkt dat niet
Ik heb mijn vriendin ( inmiddels ex-zooi ) leren kennen via een datingsite, alleen ben ik vergeten welke. Ik kan je alleen zeggen dat je daarmee toch moet oppassen. Datzelfde meisje dat ik heb leren ontmoeten, had een week eerder op een andere dating-site met iemand gechat ( die zich voordeed als iemand van begin 20, maar in werkelijkheid een hork -letterlijk- van in de 50 was, over tuig gesproken ) en gelukkig was haar broer met haar mee. Anders was ze misschien wel verkracht geworden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef GMR999 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik dus juist niet. Ik wil het internetdaten eens proberen voor de verandering.
da's t zelfde als paiq.nl. maar dan van NRC-nextquote:
Die twee zijn ook aan elkaar gekoppeld geloof ik...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
da's t zelfde als paiq.nl. maar dan van NRC-next
Idd, t werkt best goed
Je kunt misschien verwachten van mensen die doen aan internet dating op sociaal gebied iets minder sterk zijn dan degene die het in het dagelijkse leven het meisje tegenkomen. Terwijl de internet dater dan niet de moed heeft om op het meisje af te stappen terwijl de buurjongen dat lef wel heeft. Of is dit nu een te vergaande stelling ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Waarom voelt men de drang om dat aan mij (en alle andere toekomstige matches) te laten zien? Dat zeg je toch ook niet op je eerste date? Waarom moet ik dat dan wel weten nog vóórdat ik een woord met iemand heb gewisseld?![]()
Helemaal niet, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat je ook wel kunt snappen dat dat niet slim is, ook als je sociaal niet zo sterk bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je kunt misschien verwachten van mensen die doen aan internet dating op sociaal gebied iets minder sterk zijn dan degene die het in het dagelijkse leven het meisje tegenkomen. Terwijl de internet dater dan niet de moed heeft om op het meisje af te stappen terwijl de buurjongen dat lef wel heeft. Of is dit nu een te vergaande stelling ?
Dan druk je je nog politiek correct uit zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef GoodGovernance het volgende:
FOK! is gratis. Interessante jongemannen hier.
Haha, ik heb daar altijd schijt aan, gooi direct alles op tafel, go with the flow. Regeltjes voor een 1e date, dood-doeners en andere dingen heb ik helemaal geen trek in om daar continu over na te denken. Dat helpt toch ook niet. Daar worden mensen juist nerveus van, het leven is al stressvol genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Net zozeer als dat je op je eerste date niet over je exen praat, je onzekerheden niet op tafel gooit en je slechte relatie met je vader niet gaat bespreken, lijkt mij dit ook iets dat je logischerwijs niet doet...
Nouja, ik vind het niet echt prettig als een meisje op de eerste date vertelt over haar ex, dus dat doe ik zelf ook niet, net zozeer als alle andere dingen. In principe is zo'n eerste date een beetje over en weer smalltalk doen en hopen dat er een klik is. De diepere onderwerpen zijn voor later...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar altijd schijt aan, gooi direct alles op tafel, go with the flow. Regeltjes voor een 1e date, dood-doeners en andere dingen heb ik helemaal geen trek in om daar continu over na te denken. Dat helpt toch ook niet. Daar worden mensen juist nerveus van, het leven is al stressvol genoeg.
Hehe oke! Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het niet echt prettig als een meisje op de eerste date vertelt over haar ex, dus dat doe ik zelf ook niet, net zozeer als alle andere dingen. In principe is zo'n eerste date een beetje over en weer smalltalk doen en hopen dat er een klik is. De diepere onderwerpen zijn voor later...
Aan regels houden hoeft ook helemaal niet, zolang het maar goed werkt en geen vervelende situaties oplevert is het allemaal prima. Als dat voor jou werkt, dan is dat prima, maar voor mij werkt dat niet
Precies, gewoon doen waar je zelf denkt het meeste succes mee te hebben. (Al pakt dat soms ook wel eens verkeerd uit, voornamelijk grapjes die letterlijk worden genomenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe oke! Daar heb je helemaal gelijk inIedereen heeft zijn eigen tactiek en dat is maar goed ook. En 1 perfecte strategie bestaat er niet. Een strategie als de jouwe zou bij mij bijv. niet goed toepasbaar zijn
Dan vinden ze je niet zo leukquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef JOHAN410 het volgende:
Moet bij Paiq altijd wel lachen als vrouwen zeggen van leuk je gesproken te hebben, maar vervolgens voegen ze je niet toe
leuk je voornaam opgeven, ik ben godverdomme enige met mijn voornaam.quote:
Doe een andere naam danquote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
leuk je voornaam opgeven, ik ben godverdomme enige met mijn voornaam.
lekker anoniem dan
En ook een boel lelijke mannen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:56 schreef skippy22 het volgende:
Wat erg dat paiqDe een zit een rolstoel De ander is 150 kilo
Genoeg lelijke wijven daar
goede spamkickquote:Op zondag 4 april 2010 15:48 schreef simonr het volgende:
Check htp://www.floxtar.com:
datingsite gratis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |