quote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Oidale het volgende:
Wat zit die Johnny er ongewassen bij zeg
Heeft Feenstra ook gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd net een zwerver, met dat vieze lange smerige haar achter z'n oren los, met een haarbandje.
En dan ook een trainingspakkie aan, of een jasje ervan. Smaakloos die gastEn verder neukt ie ook alles wat los en vast zit, dus wat zien die meiden in hem
quote:
Ik heb een typfout gemaakt ik bedoel: Hij heeft Feenstra ook gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen ziet zij er niet uit alsof ze al 6 dagen niet onder een douche is geweest.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb een typfout gemaakt ik bedoel: Hij heeft Feenstra ook gedaan.
Zegt wie?quote:Op zondag 27 december 2009 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb een typfout gemaakt ik bedoel: Hij heeft Feenstra ook gedaan.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is er nog een machtige vader met een langharige zoon![]()
![]()
!
Geld erotiseert, zeggen ze tochquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd net een zwerver, met dat vieze lange smerige haar achter z'n oren los, met een haarbandje.
En dan ook een trainingspakkie aan, of een jasje ervan. Smaakloos die gastEn verder neukt ie ook alles wat los en vast zit, dus wat zien die meiden in hem
Een vriendin van mij is half doof en andere oor functioneert slecht, maar ze praat echt niet zoals Kim F.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef gnilrednoz het volgende:
ik heb me vanavond laten vertellen dat ze die stem heeft omdat ze dus gedeeltelijk doof is en daarom nogal raar praat.ik weet niet of ik nu dingen meld die iedereen al lang wist, maargoed
Ik dacht al, Paul gaat daar vást commentaar op geven. En inderdaad ''ik zie dat jullie ook dezelfde kapper hebben..''quote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef HQ-Design het volgende:
Heeft zijn haren evenhoog opgestoken als Fatima. Wat een wijf. Puur het feit dat hij een van de Mol-familie is, is hij bekend. Waar is de Mol was ook wel een leuk programma though
Gaat het om de winst in dit programma dan?quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef NeoDweezil het volgende:
Ik ben vanmiddag met m'n meissie naar de opnames geweest van de laatste drie afleveringen
het begon om 13 uur en was rond 18 uur afgelopen![]()
Het was echt reuze leuk maarre die fatima wat een midget en kathleen ook maar die is echt hartstikke lekker hmmm wat een meid!! heb in ieder geval gigantisch zitten lachen![]()
![]()
owja en ik weet natuurlijk ook wie er gaat winnen
wordt toch een score bijgehouden, waar scores worden bijgehouden zijn winnaarsquote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gaat het om de winst in dit programma dan?
Idd, die gasten worden steeds matiger, ook niet verwonderlijk natuurlijk. In April komt er een nieuwe serie, ben benieuwd wie ze dan weer opgetrommeld hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:53 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ben afgehaakt. Dit programma werkt bij mij niet meer, teveel irritante gasten en/of b artiesten. Ene Jan (??) en dat oude mens uit GTST, de vreselijke overschatte tutmuts Fatima, een model (?) waar geen zinnig woord uit komt... I'm out..
Ik vond de counter van Fatima leuker: "Word het gezicht van Whiskas."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |