wordt toch een score bijgehouden, waar scores worden bijgehouden zijn winnaarsquote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gaat het om de winst in dit programma dan?
Idd, die gasten worden steeds matiger, ook niet verwonderlijk natuurlijk. In April komt er een nieuwe serie, ben benieuwd wie ze dan weer opgetrommeld hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:53 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ben afgehaakt. Dit programma werkt bij mij niet meer, teveel irritante gasten en/of b artiesten. Ene Jan (??) en dat oude mens uit GTST, de vreselijke overschatte tutmuts Fatima, een model (?) waar geen zinnig woord uit komt... I'm out..
Ik vond de counter van Fatima leuker: "Word het gezicht van Whiskas."quote:
Integendeel, maar ik moet het merendeel van de gasten wel een beetje leuk of interessant vinden. De laatste oude serie met Paul vond ik ook niet geweldig, die was wel erg plat en puberaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Taurus het volgende:
Willen jullie alleen gesneer naar elkaar horen ofzo? Ik vind dit nou juist voor het eerst een minder plat en 'gezellige' groep deelnemers.
Ophoepelen. Ik wil flauwe grappen en vragen, met een aantal mensen die adrem zijn en een paar pipo's, zoals Rob Geus. Dit is niets.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Taurus het volgende:
Willen jullie alleen gesneer naar elkaar horen ofzo? Ik vind dit nou juist voor het eerst een minder plat en 'gezellige' groep deelnemers.
Rob Geus was juist adrem en door en door baas!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ophoepelen. Ik wil flauwe grappen en vragen, met een aantal mensen die adrem zijn en een paar pipo's, zoals Rob Geus. Dit is niets.
Rob was de pispaal van de hele reeks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Rob Geus was juist adrem en door en door baas!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jan die meedoet met een bumpertjeinclusief pijpbumpertje
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef Meddo het volgende:
Ga nu kijken![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10468682
Ja mis ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:24 schreef scanman1 het volgende:
Waarom doen ze die binnenkom-vraag niet meer? Dan heb je tenminste 3 vragen per uitzending.
Vreemd.
Meer tijd voor de leuke vragenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:24 schreef scanman1 het volgende:
Waarom doen ze die binnenkom-vraag niet meer? Dan heb je tenminste 3 vragen per uitzending.
Vreemd.
Johnny had maar een paar zinnen gezegdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef scanman1 het volgende:
Johnny de Mol en Fatima zijn ook goed bezig
Is genoeg. Andere gasten denken te kunnen scoren door meer aanwezig te zijn en zinken juist daardoor steeds dieper weg. Ik had het overigens niet alleen over deze uitzending, maar ook over de vorige twee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Johnny had maar een paar zinnen gezegd
Ik vond dat binnenkom-stukje altijd zo leuk, want je zag ze binnen komen lopen, je kon goed zien hoe klein/groot/dik/dun ze waren en je kreeg meteen de mening van de Nederlanders van Paul, dus meteen de scherpe opmerkingen om de toon te zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:24 schreef scanman1 het volgende:
Vreemd.
Inderdaad, ik mis het ook..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond dat binnenkom-stukje altijd zo leuk, want je zag ze binnen komen lopen, je kon goed zien hoe klein/groot/dik/dun ze waren en je kreeg meteen de mening van de Nederlanders van Paul, dus meteen de scherpe opmerkingen om de toon te zetten![]()
Jammer dat het eruit is, merk er niks van dat er meer tijd is en dat het leuker is.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef DeParo het volgende:
Ze moeten mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen en dat zo'n feeks erbij als bv Patty Brard.
Als hij nou gewoon uitgenodigd is, wat is er dan "raadselachtig" aan wat hij daar doet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Wat Maarten daar doet is mij echt een raadsel. Die gast is echt totaal niet grappig![]()
![]()
![]()
Dat ie kanker heeft overwonnen is voor hem natuurlijk prachtig, dat hij Olympisch goud pakt ook maar daarmee is het ook afgelopen. En laten we wel zijn, zonder die kanker had hij daar nu niet gezeten.
Ik denk (lees:weet zeker) dat het hem puur om de centen te doen is
Respect voor Pisces29! Ben met je eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon uitgenodigd is, wat is er dan "raadselachtig" aan wat hij daar doet?
Mag die jongen niet ja zeggen op een uitnodiging?
En vanwege kanker daar zitten, wat deed Dennis van der Geest dan ooit in dit programma?
Sporters kunnen gewoon mee doen.
Of moet iedereen grof, gebekt, grappig en bezopen zijn om mee te mogen doen?
Dolle pret als je 10 types ala Tyl had zitten![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
Respect voor Pisces29! Ben met je eens.
Jemig wat een ontzettende bullshit ditquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Wat Maarten daar doet is mij echt een raadsel. Die gast is echt totaal niet grappig![]()
![]()
![]()
Dat ie kanker heeft overwonnen is voor hem natuurlijk prachtig, dat hij Olympisch goud pakt ook maar daarmee is het ook afgelopen. En laten we wel zijn, zonder die kanker had hij daar nu niet gezeten.
Ik denk (lees:weet zeker) dat het hem puur om de centen te doen is
Was dat maar zo; ze deed het nu half/half: Katlien. Spreek het dan ook echt engels uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Tijl vond ik eindelijk een keer leuk
En Kim vind ik soms gewoon zieligMaar gelukkig had ze opmerkingen terug
Maarten vind ik sympathiek
Fatima die Kathleen op z'n Engels uitspreekt
Inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Smikke het volgende:
[..]
Was dat maar zo; ze deed het nu half/half: Katlien. Spreek het dan ook echt engels uit.
Ligt het aan mij of vond Paul het bumpertje (wat mensen daar trouwens aan vinden??) niet zo geweldig met een Jan Kooijman die hem naar zijn kruis trok? Het leek net of er even een wat ongemakkelijke sfeer hing nadien.
Ik denk dat ik een homogene groep stars ook leuker vind dan dit gemengde gebeuren. Scherper op één of andere manier.
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:56 schreef Michellee het volgende:
Ze zouden een serie moeten maken met alleen homo's!
Liever niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:56 schreef Michellee het volgende:
nee, alstublieft niet.... Dat was toch plan van paulquote:Op zondag 3 januari 2010 22:56 schreef Michellee het volgende:
neequote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Was zeker een HH van afgelopen vrijdag?
Oh je bedoeld een aflevering die vandaag of gisteren op tv wasquote:Op maandag 4 januari 2010 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht van wel ..ik zag een stukje op UG.
Wow, ben het zowat bijna helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het grappig te zien dat Fatima best een onzeker meisje is. Ik vond het altijd maar een arrogant tutje. Dit is zeker niet de minste RtS, het is best okay. Leuk zijn vooral Tijl, Angela Groothuizen, Kathleen en Jan. Onopvallend zijn Thomas B, Johnny de Mol en toch ook Fatima, irritant zijn Kim F en Jette van de M. Maarten vind ik eigenlijk gewoon helemaal oninteressant, is echt een zouteloze toevoeging.
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Smikke het volgende:
Ligt het aan mij of vond Paul het bumpertje (wat mensen daar trouwens aan vinden??) niet zo geweldig met een Jan Kooijman die hem naar zijn kruis trok? Het leek net of er even een wat ongemakkelijke sfeer hing nadien.
Hij vindt zichzelf ook erg leukquote:Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef TUFKAL het volgende:
Ben ik de enige die Tijl Beckand leuk vind?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 4 januari 2010 19:04 schreef TUFKAL het volgende:
Ben ik de enige die Tijl Beckand leuk vind?
Omdat jij het niet leuk vindt, is er iets mis met de humor van de gemiddelde Nederlanderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef nothingtoloose het volgende:
Zegt miss ook wat over de humor van de gemiddelde Nederlander.
Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vindt, is er iets mis met de humor van de gemiddelde NederlanderDie logica heb ik nooit begrepen. Smaken verschillen, ook op het gebied van humor. Maar om gelijk andere mensen af te kraken is dan weer zo sneu
En Paul maakt 'm lekker afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:37 schreef Adelante het volgende:
Thomas is niet de juiste persoon voor deze vraag, hij geneert zich kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |