abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76054239

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_76054250
Kan iemand de TT veranderen in 'Waar AryaMehr niet welkom is'? Echt hij en zijn anti Turkistische reacties komen mijn strot uit.
pi_76054260
Een schone lei.

Dag, lui.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76054264
Je kunt hem ook gewoon negeren, dat is wat ik doe, en ik ben er goed in
pi_76054280
Als jullie Turken hier niet uit jezelf waren gekomen om niet te werken was er nooit iets aan de hand geweest
pi_76054290
Bortecinem, heb ik een slecht geheugen of had hij hier niet eens gepost dat hij niets tegen Turken en Marokkanen heeft? Erg schijnheilig, omdat hij het in andere topics wel vaak genoeg doet, nu eindelijk ook hier. Echt trieste gedachtes dat gastarbeiders dom zijn, ze zijn misschien wel minder ontwikkeld (school), maar dat betekent niet dat zij het niet hadden aangekund. Veel gastarbeiders kwamen uit grote gezinnen, kwamen hier op een late leeftijd heen en moesten helpen om geld voor het huishouden binnen te krijgen. Lijkt makkelijker dan het is om jezelf dan nog te ontwikkelen. Echt zo hatelijk, mensen die praten zonder ook maar iets te weten. Ben trots op m'n ouders dat ze zichzelf hebben gered.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:19:54 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_76054328
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef remlof het volgende:
Mutlu noeller!
Tesekkurler, sizinde.
Ik ben een pure Turk.
pi_76054337
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, heb ik een slecht geheugen of had hij hier niet eens gepost dat hij niets tegen Turken en Marokkanen heeft? Erg schijnheilig, omdat hij het in andere topics wel vaak genoeg doet, nu eindelijk ook hier. Echt trieste gedachtes dat gastarbeiders dom zijn, ze zijn misschien wel minder ontwikkeld (school), maar dat betekent niet dat zij het niet hadden aangekund. Veel gastarbeiders kwamen uit grote gezinnen, kwamen hier op een late leeftijd heen en moesten helpen om geld voor het huishouden binnen te krijgen. Lijkt makkelijker dan het is om jezelf dan nog te ontwikkelen. Echt zo hatelijk, mensen die praten zonder ook maar iets te weten. Ben trots op m'n ouders dat ze zichzelf hebben gered.
Het zal mij een worst wezen of hij Turken echt haat of dat hij trollt. Het is gewoon kanker irritant.
pi_76054342
quote:
Mutlu noeller!
Dank je wel. Jij ook.
pi_76054343
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ah, dat moest ik hebben, verschil tussen ontwikkeld en slim zijn
Zal ie waarschijnlijk ook wel hebben bedoeld, hij brengt het alleen te agressief enzo

Naja, care, never mind, laat maar waaien, wat zou het, jantoeternuitje verdorie we houden erover op
pi_76054344
en centraal
pi_76054350
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het zal mij een worst wezen of hij Turken echt haat of dat hij trollt. Het is gewoon kanker irritant.
Oh, dan ligt het toch anders.
Het kan mij namelijk wel iets schelen, kan zulke onwetendheid echt niet uitstaan, alsof gastarbeiders per definitie dom zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76054354
quote:
Mutlu noeller!
ho ho ho
pi_76054360
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ah, dat moest ik hebben, verschil tussen ontwikkeld en slim zijn
Zal ie waarschijnlijk ook wel hebben bedoeld, hij brengt het alleen te agressief enzo

Naja, care, never mind, laat maar waaien, wat zou het, jantoeternuitje verdorie we houden erover op
Nee, ik denk niet dat hij het zo heeft bedoeld, ik denk eerder dat hij echt zo dom is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76054361
yes ihvk is er
Ik ben een pure Turk.
pi_76054362
schokkende onthulling van mijn opa net. zijn opa was half koerdisch. hoeveel koerdisch ben ik dan?
pi_76054364
Mutlu noeller is duidelijk Vrolijk Kerstfeest enzo, Noël is wel universeel trouwens
pi_76054374
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
schokkende onthulling van mijn opa net. zijn opa was half koerdisch. hoeveel koerdisch ben ik dan?
prachtig kerstcadeau
Ik ben een pure Turk.
pi_76054381
quote:
Weten te weinig over hoe Koerdisch zijn vrouw etc zijn

Turken en hun obsessie over etniciteit, dodelijk vermoeiend
pi_76054387
quote:
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.
pi_76054400
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Weten te weinig over hoe Koerdisch zijn vrouw etc zijn

Turken en hun obsessie over etniciteit, dodelijk vermoeiend
koerden zijn een hot item in het nieuws momenteel. dus mijn opa vond het nodig denk ik. ik vind t wel boeiend.
pi_76054405
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.
yes!
pi_76054411
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

gulmeye cok ihtiyacim vardi
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:29:31 #25
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76054414
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in 'Waar AryaMehr niet welkom is'? Echt hij en zijn anti Turkistische reacties komen mijn strot uit.
Ik bepaal altijd zelf nog waar ik kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')