quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Het zal mij een worst wezen of hij Turken echt haat of dat hij trollt. Het is gewoon kanker irritant.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, heb ik een slecht geheugen of had hij hier niet eens gepost dat hij niets tegen Turken en Marokkanen heeft? Erg schijnheilig, omdat hij het in andere topics wel vaak genoeg doet, nu eindelijk ook hier. Echt trieste gedachtes dat gastarbeiders dom zijn, ze zijn misschien wel minder ontwikkeld (school), maar dat betekent niet dat zij het niet hadden aangekund. Veel gastarbeiders kwamen uit grote gezinnen, kwamen hier op een late leeftijd heen en moesten helpen om geld voor het huishouden binnen te krijgen. Lijkt makkelijker dan het is om jezelf dan nog te ontwikkelen. Echt zo hatelijk, mensen die praten zonder ook maar iets te weten. Ben trots op m'n ouders dat ze zichzelf hebben gered.
Ah, dat moest ik hebben, verschil tussen ontwikkeld en slim zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, heb ik een slecht geheugen of had hij hier niet eens gepost dat hij niets tegen Turken en Marokkanen heeft? Erg schijnheilig, omdat hij het in andere topics wel vaak genoeg doet, nu eindelijk ook hier. Echt trieste gedachtes dat gastarbeiders dom zijn, ze zijn misschien wel minder ontwikkeld (school), maar dat betekent niet dat zij het niet hadden aangekund. Veel gastarbeiders kwamen uit grote gezinnen, kwamen hier op een late leeftijd heen en moesten helpen om geld voor het huishouden binnen te krijgen. Lijkt makkelijker dan het is om jezelf dan nog te ontwikkelen. Echt zo hatelijk, mensen die praten zonder ook maar iets te weten. Ben trots op m'n ouders dat ze zichzelf hebben gered.
Oh, dan ligt het toch anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen of hij Turken echt haat of dat hij trollt. Het is gewoon kanker irritant.
Nee, ik denk niet dat hij het zo heeft bedoeld, ik denk eerder dat hij echt zo dom is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, dat moest ik hebben, verschil tussen ontwikkeld en slim zijn![]()
Zal ie waarschijnlijk ook wel hebben bedoeld, hij brengt het alleen te agressief enzo![]()
Naja, care, never mind, laat maar waaien, wat zou het, jantoeternuitje verdorie we houden erover op
prachtig kerstcadeauquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
schokkende onthulling van mijn opa net. zijn opa was half koerdisch. hoeveel koerdisch ben ik dan?
Weten te weinig over hoe Koerdisch zijn vrouw etc zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
schokkende onthulling van mijn opa net. zijn opa was half koerdisch. hoeveel koerdisch ben ik dan?
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
koerden zijn een hot item in het nieuws momenteel. dus mijn opa vond het nodig denk ik. ik vind t wel boeiend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weten te weinig over hoe Koerdisch zijn vrouw etc zijn![]()
Turken en hun obsessie over etniciteit, dodelijk vermoeiend
yes!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.
gulmeye cok ihtiyacim vardiquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In ieder geval ben je een deel mens en geen full barbaar. Misschien dat AryaMehr en jij nu vriendjes kunnen worden.
Ik bepaal altijd zelf nog waar ik kom.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in 'Waar AryaMehr niet welkom is'? Echt hij en zijn anti Turkistische reacties komen mijn strot uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |