Het gaat om de combo, je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt niet zo donker als mijn haar.
Jaloezie = haram!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat om de combo, je bent gewoon jaloers.
"quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaloezie = haram!
Waarom zou ik jaloers zijn? Ik ben tevreden met mijn uiterlijk.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Narcisme is een harame eigenschap.
quote:
Hey stukquote:
Het gaat heel goed. Hoe is het met jou?quote:
Chinezen hebben weinig tieten, ze hebben dus helemaal geen BH-ring nodig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Chinezen hebben toch heel weinig beharing
Aight, goed om te horen! Alles verloopt zoals het lopen moet, hm?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Het gaat heel goed. Hoe is het met jou?
Maar wel vlassnorretjes (ook de vrouwen)quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Chinezen hebben toch heel weinig beharing
Ik dacht dat jij ook nog wat liefde voor mij voelde, maar blijkbaar... blijkbaar.... nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aight, goed om te horen! Alles verloopt zoals het lopen moet, hm?
Ik voel me al een stuk beter sinds jij hier bent.
Who said something about chest hair?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt van dat borsthaar dat als een baard je shirt uit groeit?
Yep, alles verloopt zoals ik wilquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aight, goed om te horen! Alles verloopt zoals het lopen moet, hm?
Ik voel me al een stuk beter sinds jij hier bent.
Da's een Turk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |