quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leg het fenomeen sinaasappelhuid aub even uit?
Nee, op de binnenkant van m'n armen. Dat deel waar geen haargroei is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef Ayca het volgende:
sinasappelhuid op je elleboog?! het is daar wel wat ruwer maar sinasappelhuid lijkt me niet
Hoe kom je daarbij? Ik ken er genoeg die bijvoorbeeld een 'Turan' nastreven, dus waarbij ook andere (Turkse) staten komen kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse nationalisten willen helemaal niks van andere landen.
Nee sorry niks te zien bij mijquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, op de binnenkant van m'n armen. Dat deel waar geen haargroei is.
Dat zijn toch niet alle landen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik ken er genoeg die bijvoorbeeld een 'Turan' nastreven, dus waarbij ook andere (Turkse) staten komen kijken.
Wikwake zegt dat als de andere Turkstalige landen net zo nationalistisch worden dat er dan een 3e wereldoorlog begint. Turan is het samenvoegen van de Turkstalige landen tot een land/unie. Dus dan pikken we toch niks van anderen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik ken er genoeg die bijvoorbeeld een 'Turan' nastreven, dus waarbij ook andere (Turkse) staten komen kijken.
Laatste tijd last gehad van vraatzuchten? Misschien is het een eerste symptoom van obesitas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zie jij dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ook helemaal niets als je het helemaal draait?
Mijn broer zei laatst dat ik elefant skin op mijn ellebogen hadquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef Ayca het volgende:
sinaasappelhuid op je elleboog?! het is daar wel wat ruwer maar sinaasappelhuid lijkt me niet
Al langere tijd last van. Hoor net van anderen dat het normaal is, het is niet echt veel, maar als ik met m'n ene hand m'n andere arm strak aandraai, zie ik een beetje gaatjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laatste tijd last gehad van vraatzuchten? Misschien is het een eerste symptoom van obesitas.
Als ik met m'n ene hand m'n andere arm strak aandraai, zie ik een beetje gaatjes.quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen last van, ik heb een teer babyhuidje onder mijn armen
.
Je bent niet toevallig 20 kilo afgevallen in de laatste paar weken?
Je moet het ook niet forcerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al langere tijd last van. Hoor net van anderen dat het normaal is, het is niet echt veel, maar als ik met m'n ene hand m'n andere arm strak aandraai, zie ik een beetje gaatjes.
Afgevallen? Zou eerder denken dat je dit krijgt als je veel vet eet, met vaak als gevolg dat je juist aankomt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen last van, ik heb een teer babyhuidje onder mijn armen
.
Je bent niet toevallig 20 kilo afgevallen in de laatste paar weken?
Dacht dat ik zo kon zien of ik last heb van een sinaasappelhuid, wat dus wel zo blijkt te zijn, als ik naar jullie fokkers luister. Terwijl ik van mijn omgeving zie/hoor dat zij het ook hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet forceren.
Dat je van die lubberhuid hebtquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Afgevallen? Zou eerder denken dat je dit krijgt als je veel vet eet, met vaak als gevolg dat je juist aankomt.
Mijn huid ziet er juist heel strak/glad uit, maar als ik het strak aantrek, zie ik een beetje gaatjes. Zou denken dat het wel normaal is? Nee ken hem niet..quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je van die lubberhuid hebt. Net zoals Fat Bastard van austin powers (als je die kent)
.
Je moet Austin Power 3 Goldmember dan maar eens downloaden. ze maken er ook vele grappen over Nederland, dus mischien vind jij hem wel grappig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn huid ziet er juist heel strak/glad uit, maar als ik het strak aantrek, zie ik een beetje gaatjes. Zou denken dat het wel normaal is? Nee ken hem niet..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet Austin Power 3 Goldmember dan maar eens downloaden. ze maken er ook vele grappen over Nederland, dus mischien vind jij hem wel grappig.
Ja, ik denk dat het normaal is, je bent echt niet de enige die er last van heeft. Ik heb gewoon een perfecte huid op mijn armen.
1. Donker haar en lichte ogen/ Licht haar en donkere ogenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocht je willen. Hoeveel van de (7?) schoonheden heb jij?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1. Donker haar en lichte ogen (zwart/blauw, jeweetzelluf)/
2. Spleetje tussen de voortanden
3. Moedervlek op de boven lip (schoonheidsvlek)
4. lange gekrulde of volle wimpers
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. kluitjes in de wangen als je lacht
1. nee
2. nee
3. nee
4. ja?
5. weet ik niet
6. nee
7. heel klein beetje
Fok die 7 schoonheden, ik ben een schoonheid!
Welke heb jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |