abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76056867
Op TV zie je ook vaak dat andere Europeanen vaak gewoon in hun eigen taal praten terwijl Nederlanders meteen overschakelen naar het Engels als ze geïnterviewd worden door een buitenlander. Dan denk ik echt van praat gewoon in je eigen taal, ze vertalen het heus wel, hoor.
pi_76056871
Bortecinem, deze moet je kijken...

pi_76056899
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja idd. Volgens mij ben ik trotser op Nederland dan een gemiddelde autochtoon, en dat terwijl ik mij helemaal niet zo verbonden voel met Nederland.
Help mij met mijn doel om Nederlanders nationalistischer te maken, stimuleer ze en zeg ze hetzelfde te doen bij anderen als een soort piramidespel. Over een jaar of 10, 20 hebben wij mischien succes geboekt .
Cool story, Hansel.
pi_76056901
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Bortecinem, deze moet je kijken...

Ken ik al.
pi_76056928
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Help mij met mijn doel om Nederlanders nationalistischer te maken, stimuleer ze en zeg ze hetzelfde te doen bij anderen als een soort piramidespel. Over een jaar of 10, 20 hebben wij mischien succes geboekt .
Ze hoeven niet meteen te veranderen in een Nederlandse versie van een grijze wolver maar iets trotser moeten ze zeker worden. Te beginnen met taal, wees er trots op! Je ziet in tijdschriften en op TV steeds vaker dat mensen bijna half Nederlands half Engels spreken.
pi_76056930
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Op TV zie je ook vaak dat andere Europeanen vaak gewoon in hun eigen taal praten terwijl Nederlanders meteen overschakelen naar het Engels als ze geïnterviewd worden door een buitenlander. Dan denk ik echt van praat gewoon in je eigen taal, ze vertalen het heus wel, hoor.
Dat vind ik juist goed, het straalt wel een beetje openheid en intelligentie uit als je makkelijk(er) over kan schakelen tussen talen dan andere volken. Maar ja, veel mensen letten dan alleen maar op het accent o.i.d. en negeren de extra moeite die de persoon doet.
Cool story, Hansel.
pi_76056966
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat vind ik juist goed, het straalt wel een beetje openheid en intelligentie uit als je makkelijk(er) over kan schakelen tussen talen dan andere volken. Maar ja, veel mensen letten dan alleen maar op het accent o.i.d. en negeren de extra moeite die de persoon doet.
Andere landen zie je dat nooit doen. Neem Frankrijk en Italie als voorbeeld.
pi_76056992
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Andere landen zie je dat nooit doen. Neem Frankrijk en Italie als voorbeeld.
Allebei " "-landen. die kunnen de helft van de tijd niet eens een zin in het Engels zeggen.
Cool story, Hansel.
pi_76057025
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Allebei " "-landen. die kunnen de helft van de tijd niet eens een zin in het Engels zeggen.
Als jullie 1/10 van hun nationalisme overnemen is het al genoeg.
pi_76057043
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ken ik al.
''Ey Türk!... Üste mavi gök çökmedikçe, alta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir!''
pi_76057062
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Volgend jaar uitwisseling met Italianen. Eentje in ons huis!
Ik ben een pure Turk.
pi_76057088
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Volgend jaar uitwisseling met Italianen. Eentje in ons huis!
Italianen zijn grappig als ze praten, met hun overdreven uitspraak en handgebaren en zo .
Cool story, Hansel.
pi_76057108
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als jullie 1/10 van hun nationalisme overnemen is het al genoeg.
Ik heb wel 2/10e van hun nationalisme.
Cool story, Hansel.
pi_76057125
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Italianen zijn grappig als ze praten, met hun overdreven uitspraak en handgebaren en zo .
Ze waren er dit jaar ook, lijkt me eigenlijk wel leuk. Ik kan kiezen tussen Duitsland en Italie..
Ik ben een pure Turk.
pi_76057143
En als wij ons nationalisme verdelen onder de andere Turkstalige landen dan komt het helemaal goed met ons Turken.
pi_76057147
Net draaide ik m'n arm en zag ik allemaal kuiltjes, is dat normaal of is dit het begin van een sinaasappelhuid?
Ik ben een pure Turk.
pi_76057162
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
En als wij ons nationalisme verdelen onder de andere Turkstalige landen dan komt het helemaal goed met ons Turken.
Ben je voor een groot Turkije?
Ik ben een pure Turk.
pi_76057203
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze waren er dit jaar ook, lijkt me eigenlijk wel leuk. Ik kan kiezen tussen Duitsland en Italie..
Ik zou voor de Italiaan gaan, maar bij de Duitsers heb je mischien kans dat er een Turk bij je komt .

Italianen zijn wel handtastelijk, dus pas op!
Cool story, Hansel.
pi_76057220
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Dan besluit elk turkstalig land om de anderen van hen te maken en begint WO3 .
Cool story, Hansel.
pi_76057258
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik zou voor de Italiaan gaan, maar bij de Duitsers heb je mischien kans dat er een Turk bij je komt .

Italianen zijn wel handtastelijk, dus pas op!
Hmm, maar ik zie al vaak genoeg Turken, afwisseling is wel leuk. Handtastelijk? Denk je dat dat zou uitmaken, meisjes bij meisjes, jongens bij jongens.
Ik ben een pure Turk.
pi_76057308
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm, maar ik zie al vaak genoeg Turken, afwisseling is wel leuk. Handtastelijk? Denk je dat dat zou uitmaken, meisjes bij meisjes, jongens bij jongens.
Oh ja, dat is ook zo .
Cool story, Hansel.
pi_76057345
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh ja, dat is ook zo .
Straks is het wel zo'n enge Italiaanse en word ik in de nacht vermoord.

Wil je trouwens je arm draaien om te kijken of jij dan ook een beetje een sinaasappelhuid krijgt?
Ik ben een pure Turk.
pi_76057352
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan besluit elk turkstalig land om de anderen van hen te maken en begint WO3 .
Turkse nationalisten willen helemaal niks van andere landen.
pi_76057373
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Straks is het wel zo'n enge Italiaanse en word ik in de nacht vermoord.

Wil je trouwens je arm draaien om te kijken of jij dan ook een beetje een sinaasappelhuid krijgt?
Leg het fenomeen sinaasappelhuid aub even uit ?
Cool story, Hansel.
pi_76057406
sinaasappelhuid op je elleboog?! het is daar wel wat ruwer maar sinaasappelhuid lijkt me niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2009 21:04:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')