Apart trouwens, dat als je klein bent, je ouders je leren je hand voor je mond te doen als je niest. Voor je neus zou effectiever zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat beest heeft dus nooit geleerd een poot voor zijn mond te doen als hij niest? Slechte opvoeding dus, kun je dat meest niet kwalijk nemen.
Misschien hebben ze er wel een kerstkransvorm van gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten in het kader van kerst hun drolletjes mooi hebben versierd
Nee, want je sproeit enorm veel zooi uit je mond. Als het een stevige is, spuit er snot uit je neus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart trouwens, dat als je klein bent, je ouders je leren je hand voor je mond te doen als je niest. Voor je neus zou effectiever zijn.
"hee, chocolade-kransjes"quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten in het kader van kerst hun drolletjes mooi hebben versierd
Oh, dat zou handig zijn!quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb je daar geen personeel voor dan?
De strijk gaat zometeen mee naar schoonmamaquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet straks nog strijken ook.
Ach, dan is het ook maar weer opgeruimd.. Staat netjes
Dat lijkt maar zo. Eigenlijk waren het roosjes en viooltjes. Je ogen hielden je voor de gek.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:58 schreef Klonk het volgende:
nee, teleurstelling, het was gewoon bruine poep en pisklonters...
zal best, maar mijn neus foppen ze nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Eigenlijk waren het roosjes en viooltjes. Je ogen hielden je voor de gek.
Kerstcadeautjequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De strijk gaat zometeen mee naar schoonmama
Nee, ze doet het graag, zegt vriendje... was idee van vriendje, en ik doe net alsof ik van niks weetquote:
Friemelaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:14 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen en een heel prettig kerstfeest toegewenst.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ze doet het graag, zegt vriendje... was idee van vriendje, en ik doe net alsof ik van niks weet
Wat let je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb opeens zin in een winnie the pooh kerstfilm
ben al aant kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemelaar![]()
Nog gefeliciteerd!
[..]![]()
[..]
Wat let je?
MPGquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemelaar![]()
Nog gefeliciteerd!
[..]
.....
Uitslag kerstverhalenwedstrijd 2009quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
MPG![]()
Dankje ............. waarmee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |