Gelukkig heb je een holletje waar Eliza in kan kruipen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:09 schreef broer het volgende:
Echt? Ik kende het niet. Vond het wel een goed idee.
Dat is wel erg jammer trouwens!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ach SCH die nooit meer op Fok zal posten
Proest!!! Serieus? Zo stom zijn ze zelfs in Belgie niet!!quote:Begrijpt iemand trouwens waarom ze op NED-1 's nachts eerst het 10 uur journaal herhalen en daarna het 8 uur journaal ?
Waarom post SCH niet mer op FOK!?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ach SCH die nooit meer op Fok zal posten is de hoofdredacteur van Stand.NL en heeft een boekenrubriek op zaterdagochtend op Radio-2 in Cappucino. Heeft ie ook nooit mee te koop gelopen.
Begrijpt iemand trouwens waarom ze op NED-1 's nachts eerst het 10 uur journaal herhalen en daarna het 8 uur journaal ?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef Stali het volgende:
Wat is het voor flauwekul eigenlijk rondom jou? Je bent een bekende schrijver?
Nee, dat was de vraag niet. De vraag was: hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Jij maakt het users gewoon wijs?
Bummer voor Eliza.
Sommige mensen doen hele rare aannames.quote:
Nu niet flauw indirect gaan reageren op die oh zo vervelende Stali he.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sommige mensen doen hele rare aannames.
Zoals Berry van Aerle. Maar ondanks zijn gebrekkige techniek werd ie toch international.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En weten blijkbaar ook al niet wat het woordje begenadigd betekent.
Het zal geen aanname zijn, toch? Er zal zo toch wel een quote van mij komen waarin staat dat ik een bekende schrijver ben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Nu niet flauw de vraag van broer gaan negeren, hè?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:29 schreef Stali het volgende:
Nu niet flauw indirect gaan reageren op die oh zo vervelende Stali he.
Ah, edit van je.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En weten blijkbaar ook al niet wat het woordje begenadigd betekent.
Schaatser ofzo??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals Berry van Aerle. Maar ondanks zijn gebrekkige techniek werd ie toch international.
Haha, jij bent toch die ene superbekende schrijver,!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Het zal geen aanname zijn, toch? Er zal zo toch wel een quote van mij komen waarin staat dat ik een bekende schrijver ben?
Hij rookt pijp, is bijna blind, woonde op Texel, is een vreemdganger, schrijft alleen kinderboeken en over bestialiteit. Dus ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Haha, jij bent toch die ene superbekende schrijver,!!
Ach, doe mij een plezier en zoek een quote op waar dat in staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Het is vaker langsgekomen dat Broer een bekende schrijver is.
Waar negeer ik je precies?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nu niet flauw de vraag van broer gaan negeren, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |