Te vroeg.quote:
Maar daarom ben jij uniek secuur in het maken van alle lijsten.quote:
Dagcijfers #195quote:Op maandag 4 januari 2010 01:06 schreef Stali het volgende:
Voila, ici:
[SC] #520 Denk ik, of niet. Dank voor de bevestiging, Tombola.
Hier gaat het heerlijk, kind is uit logeren bij een vriend, dus ik ben met manlief heel de dag lekker weg geweest, heerlijk gewandeld, heerlijk uit eten geweest, nieuwe foto's geuploaded naar mijn site en als klap op de vuurpijl heb ik vandaag ook alweer twee foto's verkochtquote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Lamon. het volgende:
Tot nu toe zwaar kut, en daar wilde ik het graag bij laten.
Welterusten.
Dan sta je altijd nog in het 'users die in geen enkel lijstje voorkomen'-lijstje.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:15 schreef broer het volgende:
Ik wacht met smart op de dag dat ik in geen enkel lijstje voorkom.
Niet meer posten en niet meer stemmen.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:15 schreef broer het volgende:
Ik wacht met smart op de dag dat ik in geen enkel lijstje voorkom.
Festiniaanhanger.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Lamon. het volgende:
Tot nu toe zwaar kut, en daar wilde ik het graag bij laten.
Welterusten.
Godver!quote:Op maandag 4 januari 2010 01:17 schreef Arcee het volgende:
Dan sta je altijd nog in het 'users die in geen enkel lijstje voorkomen'-lijstje.
Net zoals jouw boeken bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:18 schreef broer het volgende:
Verkocht, ER? Wat goed!
Ben je bezig met een carrièreswitch of is dit 'gewoon voor de leuk'?
Hoe bedoel je? Broer is een begenadigd schrijver hoor!quote:
Serieus? Heb ik gemist dat je nu professioneel fotografeert? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 januari 2010 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was eerst altijd voor de leuk broer, maar inmiddels niet meer
Dan hoef jij ook vast niet voor Broer te antwoorden.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Broer is een begenadigd schrijver hoor!
Allemachtig, je bent echt een nare kattekop hoor, elke keer weer in dit topic snauw je mensen af.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan hoef jij ook vast niet voor Broer te antwoorden.
quote:Op maandag 4 januari 2010 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allemachtig, je bent echt een nare kattekop hoor, elke keer weer in dit topic snauw je mensen af.
Nee, ik ben niet erg van je gecharmeerd, eerlijk gezegd. Ik ga je verder maar negeren.
Grappig - de gitaren zijn dan al even bezig. Op 0:44 komen de drums erin en dat maakt het liedje net even wat leuker.quote:
Precies, dan komt een en ander mooi samen.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:53 schreef broer het volgende:
Grappig - de gitaren zijn dan al even bezig. Op 0:44 komen de drums erin en dat maakt het liedje net even wat leuker.
[/muzieknerd]
Wel een grappig liedje, trouwens.
Jij hebt ook geen goede voornemens nodig maar bent gewoon een nobel mens.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nog iemand goede voornemens gemaakt trouwens?
Ik niet, maar ik ben altijd benieuwd naar anderen
Meer roken en meer alcohol drinken.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nog iemand goede voornemens gemaakt trouwens?
Ik niet, maar ik ben altijd benieuwd naar anderen
Paar liedjes geluisterd. Klinkt wel goed. Maar ik ga nu toch even terug naar mijn eigen muziek.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:48 schreef Arcee het volgende:
Ook leuk: http://thenorthwoodsmusic.com/fr_index.cfm
Altijd goed!!quote:
Je moet ook onhaalbare doelen hebben, dat is waar. Anders wordt het allemaal veel te gemakkelijk.quote:
Zonder doelen heb je geen streven.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet ook onhaalbare doelen hebben, dat is waar. Anders wordt het allemaal veel te gemakkelijk.
Oe, die is fijn!quote:Op maandag 4 januari 2010 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Na deze gouwe ouwe ga ik eens lekker een beetje lezen en dan![]()
Hiermee ga ik de laatste was vouwen en dan echt slapen.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:54 schreef broer het volgende:
Omdat we niet alleen op folk en jaren-tachtighits kunnen leven, ook even een YouTube-linkje voor een van de beste Nederlandse singles die er op dit moment uit zijn.
quote:Op maandag 4 januari 2010 02:54 schreef broer het volgende:
Omdat we niet alleen op folk en jaren-tachtighits kunnen leven, ook even een YouTube-linkje voor een van de beste Nederlandse singles die er op dit moment uit zijn.
Ik kwam er vandaag achter dat iedereen die dat wil één frame in de video bij dit nummer kan krijgen: One Frame of Fame. Grappig project.quote:
Gelukkig heb je een holletje waar Eliza in kan kruipen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:09 schreef broer het volgende:
Echt? Ik kende het niet. Vond het wel een goed idee.
Dat is wel erg jammer trouwens!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ach SCH die nooit meer op Fok zal posten
Proest!!! Serieus? Zo stom zijn ze zelfs in Belgie niet!!quote:Begrijpt iemand trouwens waarom ze op NED-1 's nachts eerst het 10 uur journaal herhalen en daarna het 8 uur journaal ?
Waarom post SCH niet mer op FOK!?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ach SCH die nooit meer op Fok zal posten is de hoofdredacteur van Stand.NL en heeft een boekenrubriek op zaterdagochtend op Radio-2 in Cappucino. Heeft ie ook nooit mee te koop gelopen.
Begrijpt iemand trouwens waarom ze op NED-1 's nachts eerst het 10 uur journaal herhalen en daarna het 8 uur journaal ?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef Stali het volgende:
Wat is het voor flauwekul eigenlijk rondom jou? Je bent een bekende schrijver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |