Over hem gesproken: ik heb laatst nog een fles Hertog Jan Dubbel gewonnen met 'em in een pubquizquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
erger dan de tijd dat baboon hier was.
Zo niet waar, je bent al zo lang opgenomen in t lijstje van onmisbare users.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:05 schreef cerror het volgende:
Het is hier nogal incrowd. erger dan de tijd dat baboon hier was.
Pfrt. Ik stel niets meer voor op fok.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo niet waar, je bent al zo lang opgenomen in t lijstje van onmisbare users.
Je bent nog de enige die goede topics kan maken, qua humor hier.
Als bewijs leg ik het geniale topic neer over de laatste woorden van ooit gestorvenen. Die was fucking goed.
Ze hebben de background van het topic zelfs een kleurtje gegeven vandaag.quote:
Zo ben ik ooit ook begonnen samen met Conflict en Vosss.quote:
Zo ben ik ook begonnen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit ook begonnen samen met Conflict en Vosss.
Had ook gelijk ruzie met static op mijn 1e dag.
Ben er zelf ooit binnengewaait.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar beweer je nu dat deze reeks geen incrowd is, Lamon?
Zolang je niet de boel verbaggert ben je welkom hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Nee, want incrowd zou niet op een onbekende user reageren, en hem gewoon negeren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Dans voor ons marionetje.!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, want incrowd zou niet op een onbekende user reageren, en hem gewoon negeren.
Wij vragen netjes; wie ben je, ben je geen kloon, zo niet vertel eens wat leuks.
Ik heb een erg goede negeermodus, da's erg handig in zulke gevallen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen.
Al zijn mensen zoals paultjuhhh blijven hangen. Voor een jaartje of 4.
Ik ben geen kloon. Mijn naam is afgeleid van het Baskische woord voor walnoot. Drs. P waardeer ik, maar niet in zulke mate als de baviaan die ervoor gestudeerd heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, want incrowd zou niet op een onbekende user reageren, en hem gewoon negeren.
Wij vragen netjes; wie ben je, ben je geen kloon, zo niet vertel eens wat leuks.
Ik ben van Gertrude. Eruit getrokken door Doktor G. van Wemmenhove maar grootgebracht door een neger genaamd Marinus van de Mbaba.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Mijn naam is afgeleid van het Baskische woord voor walnoot. Drs. P waardeer ik, maar niet in zulke mate als de baviaan die ervoor gestudeerd heeft.
En wie zijn jullie?!?!
Ik twijfelde en dacht, kom ik maak er een t achter.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent in elk geval niet met 't Kofschip gekomen
De topictitel zegt het eigenlijk al he. Vanaf 1 uur natuurlijk, vandaar semi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:19 schreef o.us het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat voor een SC is dit?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Mijn naam is afgeleid van het Baskische woord voor walnoot.
Dankzij mij via BB5.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook. Heb me nooit onwelkom gevoeld
Is het waar wat ze zeggen over dat specifieke type negers?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben van Gertrude. Eruit getrokken door Doktor G. van Wemmenhove maar grootgebracht door een neger genaamd Marinus van de Mbaba.
De enige die actief is nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:19 schreef o.us het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat voor een SC is dit?
Ze zijn erg goed met handbal. Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over dat specifieke type negers?
HANDS! , ik hoor het de geestelijk gehandicapte scheidsrechter nog zo roepen.quote:
Whehehe. Dat klopt wel. Ongeveer. Na BB5 ging ik heel avontuurlijk de rest van het forum verkennenquote:
Hij was vast slechts aangeschoten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
HANDS! , ik hoor het de geestelijk gehandicapte scheidsrechter nog zo roepen.
Stoerdoenerij, het klopt helemaal. Ik gaf je het linkje nadat iedereen me daar ook tof vond (de arrogantie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat klopt wel. Ongeveer. Na BB5 ging ik heel avontuurlijk de rest van het forum verkennen
Als ik hem was zou ik de handdoek in de ring gooien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij was vast slechts aangeschoten.
Nee, dat klopt niet. Je hebt beslist geen linkje gegeven, ik heb zelf eens gepost en dat bleek rond twaalven te zijn, dus veel te vroeg. Beginnersfoutjequote:Op vrijdag 25 december 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
Stoerdoenerij, het klopt helemaal. Ik gaf je het linkje nadat iedereen me daar ook tof vo d (de arrogantie.)
en toen heb je geklikt en ben je nooit meer weggegaan.
Handdoek, de nobele tak van sport omtrent het overgooien van een stuk textiel. Nooit echt van de grond gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik de handdoek in de ring gooien.
Oh wacht verkeerde sport.
Ik weet nog wel hoe ik hier ben gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Je hebt beslist geen linkje gegeven, ik heb zelf eens gepost en dat bleek rond twaalven te zijn, dus veel te vroeg. Beginnersfoutje
Heb jij eigenlijk ooit nog met PurnodePurno geneukt, want I know for a fact dat ze je wilde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik de handdoek in de ring gooien.
Oh wacht verkeerde sport.
Ze hebben wel "cheerleaders". Maar verder dan T- doek komen ze niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Handdoek, de nobele tak van sport omtrent het overgooien van een stuk textiel. Nooit echt van de grond gekomen.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit nog met PurnodePurno geneukt, want I know for a fact dat ze je wilde.
Ik ga echt van onderwerp naar onderwerp, I must be drunk.
Moet ik em opzoeken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Je hebt beslist geen linkje gegeven, ik heb zelf eens gepost en dat bleek rond twaalven te zijn, dus veel te vroeg. Beginnersfoutje
Geen idee. Geen foto's. Geen msn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het 25-jarige meisje dat jou wel wilde.
Ze staat nog op mijn msn.
Nee, dat zijn broer en ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef cerror het volgende:
Zeg Wickedangel en Lamon. zijn jullie van die cyberneukerts met elkander ofzo?
Broer de usert?quote:
Ja echt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef svann het volgende:
25 mei zijn er nog wel eens wat handdoeken in het wild te bewonderen.
Cool he, zelfs al ben ik bezat kan ik nog typen, ik haal zelfs nog 21 jaar bij brainage op de ds. 's nachts.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent helemaal niet dronken, Lamon. Je hebt de tegenwoordigheid van geest om je tikfoutje te verbeteren.
Het erge is dat ik precies weet waarover je het hebtquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:47 schreef Lamon. het volgende:
Cool he, zelfs al ben ik bezat kan ik nog typen, ik haal zelfs nog 21 jaar bij brainage op de ds. 's nachts.
De DS is de beste remedie om 's morgens de dag mee te beginnen, daar is toch niets ergs aan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het erge is dat ik precies weet waarover je het hebt
Had ik het tegen jou?quote:
Requiem van Verdi of dubreggae?quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef sig000 het volgende:
Uiteraard,stuk in de kraag en zware muziek.
Heb ik eindelijk eens een nacht SC gevonden.quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou?Wat ga je vanavond eten dan?
Beide.quote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Requiem van Verdi of dubreggae?
quote:Op zondag 27 december 2009 02:13 schreef o.us het volgende:
Me dont know, ik ga vanmiddag daarom ook boodschappen doen. Tips, iemand?
Ho ho, dit is geen SC. Lees de OPquote:Op zondag 27 december 2009 02:13 schreef o.us het volgende:
Heb ik eindelijk eens een nacht SC gevonden.![]()
Nee, you're on your own. Open er een topic overquote:Me dont know, ik ga vanmiddag daarom ook boodschappen doen. Tips, iemand?
Ik woon in Rotterdam. De stad is altijd open op zondag. Ik doelde meer op tips voor wat moet ik gaan eten vanavond.quote:
Ik ben niet bekend met dubreggae. Ook niet zozeer met het Requiem van Verdi, als ik eerlijk ben, al heb ik dat vast wel eens gehoord. Die laatste is een favoriet van Marthe Röling. Zij is een heldin.quote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef sig000 het volgende:
Nee dat niet, vind wel steeds overeenkomsten als je het acher elkaar draait.
Te gek is die.quote:Op zondag 27 december 2009 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dubreggae. Ook niet zozeer met het Requiem van Verdi, als ik eerlijk ben, al heb ik dat vast wel eens gehoord. Die laatste is een favoriet van Marthe Röling. Zij is een heldin.
Moet ik eens lenen van mijn ouders, zij barsten van de klassiek.quote:
Zo heb ik 't leren kennen en er zit echt coole shit tusen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik eens lenen van mijn ouders, zij barsten van de klassiek.
Dank je, ik wens jou en alle semibikkels hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
Jetsons zijn leuker vind ik.
Oh, en alvast een heel gelukkig nieuwjaar, aangezien mijn kerstwens blijkbaar niet door is gekomen hier in het topic, doe ik het nu maar vast.
Een fijn, gezond, optimistisch, gelukkig, voorspoedig 2010!!!
Pffffffff, ja hoor, van chronisch pessimisme en eeuwige depressiviteit word ik echt gelukkig en voel ik me zoooooooo geborgen. Lul toch niet man!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
2010 wordt weer kut, het is juist die constante die geborgenheid geeft toch?
Lang leve het ontbreken van een optimistisch verwachtingspatroon.
Ben ik blij dat er ook nog normale semibikkels zijn, die een en ander op waarde kunnen inschatten zeg!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je, ik wens jou en alle semibikkels hetzelfde.
Dat weet jij nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pffffffff, ja hoor, van chronisch pessimisme en eeuwige depressiviteit word ik echt gelukkig en voel ik me zoooooooo geborgen. Lul toch niet man!!
2010 wordt he-le-maal niet kut.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pffffffff, ja hoor, van chronisch pessimisme en eeuwige depressiviteit word ik echt gelukkig en voel ik me zoooooooo geborgen. Lul toch niet man!!
2010 wordt he-le-maal niet kut.
En Sig, mijn wens was allesbehalve hypocriet bedoeld, maar gewoon, goed....
Bij dat nummer moet ik altijd denken aan dierenpark Emmen.quote:
Dierenpark Emmen is ook heel blij dat er een nummer voor ze geschreven is, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij dat nummer moet ik altijd denken aan dierenpark Emmen.
Jammer dat ze verhuizen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dierenpark Emmen is ook heel blij dat er een nummer voor ze geschreven is, heb ik gehoord.
Daar ga ik van uit zelfs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat weet jij nog niet.
Dat hoop je.
Waarheen? Ik hoor steeds weer nieuwe dingen in dit topic.quote:
Daar is ADD voor. En een breakdown. Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit zelfs.
Je doet het ook zelf hoor Lamon. Altijd negatief denken wreekt zich op den duur.
Buiten het centrum. Hoor ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarheen? Ik hoor steeds wrer nieuwe dingen in dit topic.
Realisme is niet zo erg hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit zelfs.
Je doet het ook zelf hoor Lamon. Altijd negatief denken wreekt zich op den duur.
Atheïst right?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Realisme is niet zo erg hoor.
Zal ik je een geheimpje verklappen? We gaan allemaal dood, en er is geen hiernamaals.![]()
Waarom dan Queen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Realisme is niet zo erg hoor.
Zal ik je een geheimpje verklappen? We gaan allemaal dood, en er is geen hiernamaals.![]()
..en een gezonde dosis manisme (is dat al een woord?), lekker niet betrouwbaar en vlak zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar is ADD voor. En een breakdown. Ik weet er alles van.
O neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! Wat vertel je me nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relativeren ook niet.quote:Realisme is niet zo erg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |