Wat een werk, Diaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
Look what I made:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er eentje vergeten op de foto te zetten...
Nee! Lennon wordt stand-up comedian, hij krijgt iedereen aan het lachen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee! Twan moet op z'n 14e in het Nederlands Elftal en Lennon wordt de nieuwe Jantje Smit.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace krijgt niets van mij!! Hij heeft al nieuwe kleren gekregen
Zat!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace krijgt niets van mij!! Hij heeft al nieuwe kleren gekregen en een deeltje van mijn kerstbonus. Genoeg dacht ik zo.![]()
Ik heb de boel vorige week al ingepakt.quote:Inderdaad veel werk, de andere was niet zoveel werk, maar is wel heel mooi geworden... ik zal morgen een foto maken als ze het uitpakt. Ow en wat een rommel op tafel hè? De tafel lag helemaal vol, maar nu is alles opgeruimd en staan er mooi ingepakte pakjes.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik zelf niet meebetaald
Ik had vorige week nog helemaal geen cadeautjes. Alles zondag en afgelopen dagen gekocht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zat!![]()
[..]
Ik heb de boel vorige week al ingepakt.
Had ik helemaal geen tijd voor. Ik moet wel zeggen dat ik van het weekeinde tot mijn schrik een boek bij iemand zag liggen dat ik haar juist cadeau wilde doen... Heb dus een ander boek gekocht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had vorige week nog helemaal geen cadeautjes. Alles zondag en afgelopen dagen gekocht.
Niets gebroken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had vorige week nog helemaal geen cadeautjes. Alles zondag en afgelopen dagen gekocht.
Ik wist natuurlijk dat ik gisteren en vandaag vrij had. En wij hoeven niet echt voor eten enz. te zorgen. Wat wij moeten maken, is zo gemaakt en hadden we afgelopen weekend al gekocht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik helemaal geen tijd voor. Ik moet wel zeggen dat ik van het weekeinde tot mijn schrik een boek bij iemand zag liggen dat ik haar juist cadeau wilde doen... Heb dus een ander boek gekocht.
Nee, ik vond het hier niet glad hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets gebroken?
Ik las dat de gladheid die ik dinsdagavond zelf al ervaren had, in de stad voor meer dan 100 botbreuken heeft gezorgd
Hè bah. Ik hoop dat het gauw is afgelopen met dat kutweer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets gebroken?
Ik las dat de gladheid die ik dinsdagavond zelf al ervaren had, in de stad voor meer dan 100 botbreuken heeft gezorgd
Mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah. Ik hoop dat het gauw is afgelopen met dat kutweer.
Ik heb net van de week nieuwe handschoenen gekochtquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah. Ik hoop dat het gauw is afgelopen met dat kutweer.
Nope, die moet erg tegenvallen, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mannentester van Heleen van Rooyen?
Daar heb jij nog een exemplaar van liggen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mannentester van Heleen van Rooyen?
Tuurlijk, gesigneerd en al. Heleen is mijn heldinquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb jij nog een exemplaar van liggen?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gesigneerd en al. Heleen is mijn heldin
Ik heb ook een boekquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gesigneerd en al. Heleen is mijn heldin
Trusten en veel plezier!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Dame en heer, ik ga naar bed, nog even lezen in het 2e boek van de Millenniumreeks en dan lekker slapen. Morgen weer een drukke dag.![]()
![]()
Ook van Heleen? Ze krijgt vast nog wel eens de Nobelprijs voor Literatuurquote:
Nee, van Herman natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook van Heleen? Ze krijgt vast nog wel eens de Nobelprijs voor Literatuur
Waarschijnlijk wel. Ik moet zeggen dat het mij na een tijdje wel ging vervelen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nog nooit de aanvechting gehad om een boek van hem te lezen. Meer een mannending.
Ja, een stuk of wat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Dus... heb je nou wel of niet een boek van Herman liggen?
Hij schrijft enorm snel en hoewel hij erg van de lange volzinnen is zegt hij naderhand nooit meer te hoeven corrigeren.quote:Ik heb altijd het idee, maar dat weet ik uiteraard niet zeker, dat hij de boel gigantisch in de zeik neemt. Dat hij als een soort Bouquetreeksmachine zijn romans schrijft, er niks van meent maar er een vette bankrekening aan overhoudt.
Terwijl je er in feite klaar mee bent. Zonde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, een stuk of wat.
Oh, daar hou ik helemaal niet van. Er moet wel een spanningsboog in een verhaal zitten.quote:Hij schrijft enorm snel en hoewel hij erg van de lange volzinnen is zegt hij naderhand nooit meer te hoeven corrigeren.
Zo nu en dan lees je een bladzijde of 100 en is het enige wat er feitelijk gebeurd is dat de hoofdpersoon van zijn bed naar de wc is gelopen.
De laatste die ik las was Het mooie kotsende meisje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl je er in feite klaar mee bent. Zonde.
Daarvoor moet je zeker niet bij Brusselmans zijn.quote:[..]
Oh, daar hou ik helemaal niet van. Er moet wel een spanningsboog in een verhaal zitten.
Dat hebben ze je toch zeker wel in de AKQ SC uitgelegd? Ik vond het toen al een domme grap, en nu is die naam zelfs geregistreerd en worden er zulke topics geopend. Ik heb er totaal niks mee te maken, maar mijn naam wordt wel misbruikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie wie is Wannabewyccie eigenlijk?
wakker worden in een vreemd bed...
Ik ben het niet. Echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hebben ze je toch zeker wel in de AKQ SC uitgelegd? Ik vond het toen al een domme grap, en nu is die naam zelfs geregistreerd en worden er zulke topics geopend. Ik heb er totaal niks mee te maken, maar mijn naam wordt wel misbruikt.
Dat weet ik. Ik weet wel hoe het zit en wie het is.quote:
Volgens mij is het ook geen origineel topic. Ik ben die OP, geruime tijd geleden, al eens eerder tegengekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik weet wel hoe het zit en wie het is.
Zal luiheid of discipline overwinnen?quote:Ik heb geen zin om te koken, maar wel om te eten. Dilemma.
goedemorgen tong, hehe ik heb 2 pages terug gekeken en er is geen plaatje te vinden, dit is gewoon een chat channel gewordenquote:
Is niet mijn kritiek maar dat constateer ik al een tijdjequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
goedemorgen tong, hehe ik heb 2 pages terug gekeken en er is geen plaatje te vinden, dit is gewoon een chat channel geworden
Berend Boudewijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:59 schreef tong80 het volgende:
Rijk de Gooyer is goed.
Volgens mij is het plaatje niet uit een film. Wie is de andere man ?
zeer zeker wel jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat is Philip Seymour Hoffman.
Juistquote:
ja inderdaad angel, maar waarom plaats jij nu niet nieuwe foto ?quote:
Momentje hoor, eerst de lijsten doornemen en ik post ook in de Top 2000-reeks. Geduldquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef Gorgrealis het volgende:
ja inderdaad angel, maar waarom plaats jij nu niet nieuwe foto ?
We gaan dit topic eens nieuw leven inblazenplaatje plaatje
Patrick Macnee. Ik keur het goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Joan Lumley en Diana Rigg noemden hem Patrick Macnamee
Je bent drie minuten te laat. Je leest hier wel mee?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Gorgrealis het volgende:
patrick macnee natuurlik , jeugdherinneringen zijn dat
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent drie minuten te laat. Je leest hier wel mee?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, dan is het Henk Molenberg.
Trusten tong
Juist. Je kent je klassiekers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, dan is het Henk Molenberg.
Trusten tong
Nee, het is nog echt gebeurd ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is het ook geen origineel topic. Ik ben die OP, geruime tijd geleden, al eens eerder tegengekomen.
Ik heb soep gemaakt: bouillon, verse tomaten, gepelde tomaten, soepballetjes, teentje knoflook, Italiaanse kruiden, ketjap manis, peper en zout en wat pasta erdoor.quote:Zal luiheid of discipline overwinnen?
Veel te vroeg!quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
En er alweer een uur uit.![]()
Goedemorgen![]()
Déjà vu dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het is nog echt gebeurd ook.Zonder die vier kerels dan.
En appelflappen na?quote:[..]
Ik heb soep gemaakt: bouillon, verse tomaten, gepelde tomaten, soepballetjes, teentje knoflook, Italiaanse kruiden, ketjap manis, peper en zout en wat pasta erdoor.
oh ja , die herinner ik me ook nog wel van vroegerquote:
Herinner je mij nog van vroeger?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:03 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
oh ja , die herinner ik me ook nog wel van vroegernet zoals photoloog
Beiden posten hier niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:03 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
oh ja , die herinner ik me ook nog wel van vroegernet zoals photoloog
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Herinner je mij nog van vroeger?
En mij ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Herinner je mij nog van vroeger?
Na de Kerstdagen moeten die beesten weer terug naar je moeder? Heb je dan een hok voor ze gebouwd of lopen ze gewoon los door huis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:
Het mooie van eerste Kerstdag bij ma eten is dat je voor een paar dagen Kalkoen en Konijn mee naar huis krijgt.
Nee ik pluk ze en bak ze in de koekenpan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na de Kerstdagen moeten die beesten weer terug naar je moeder? Heb je dan een hok voor ze gebouwd of lopen ze gewoon los door huis?
O, gelukkig maar. Ik kan me jou namelijk ook niet herinneren en was al bang dat dat aan m'n leeftijd lag of aan al die drugsquote:
Nee, niet zo lang. Ik schroom dan ook om hier mijn mening te geven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:12 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nee, post jij hier al lang dan ?
wow , dat is wel heel scherpzinnig , ik had geen idee wat die dingen op de achtergrond warenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een scalpel en een veer in de achtergrond. Het is dus óf een schrijvende dokter óf tong80 vlak voor de bereiding van zijn huisdieren.
Nee helaas niet... ik moet in de auto er naartoe rijden, bestellen, wachten en dan nog weer terug rijden. Ik ga me nu aankleden en ga dan op weg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
De burgerkoning? Komt er dan een prins op een scootertje je eten brengen?
Ik hoop dat het dan nog warm is als je eindelijk weer thuis bent.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee helaas niet... ik moet in de auto er naartoe rijden, bestellen, wachten en dan nog weer terug rijden. Ik ga me nu aankleden en ga dan op weg.
Die is al naar bedquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Geen probleem. peaceman moet het dan zelf maar komen zeggen
Nee, al heel lang geen toetjes meer gehad.quote:
Een burger of wat frietjes als toetje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag eten we van de Burger King![]()
Mjammie, ik heb er nu al zin in.
quote:Op zondag 27 december 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, wat ben je laat. Kerstcadeaus naar je zin?
quote:Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, al heel lang geen toetjes meer gehad.
quote:
Kijk wyccie, hij heeft een week gewacht om je met je quote om de oren te kunnen slaanquote:
Jij zit weer te zuipen, zeker?quote:Op zondag 27 december 2009 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk wyccie, hij heeft een week gewacht om je met je quote om de oren te kunnen slaan
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk wyccie, hij heeft een week gewacht om je met je quote om de oren te kunnen slaan
Ja, dat lijstje heb ik hier. Oliebollen staan er niet op. De rest is geheim.quote:Op zondag 27 december 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bestaat er zoiets als een lijst met officiële toetjes?
Jij staat gewoon iedere zondag bij de kraam.quote:Op zondag 27 december 2009 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien haal ik morgen wel wat oliebollen, heerlijk.
Appelflappen?quote:[..]
Ja, dat lijstje heb ik hier. Oliebollen staan er niet op. De rest is geheim.
Hmmm, misschien moet ik ook een glaasje nemen.quote:Op zondag 27 december 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
UiteraardDaar word ik altijd bijzonder lollig van.
Tandemdrinkenquote:Op zondag 27 december 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, misschien moet ik ook een glaasje nemen.
Ze zijn er maar een paar zondagen per jaar.quote:Op zondag 27 december 2009 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij staat gewoon iedere zondag bij de kraam.
Geheim.quote:Appelflappen?
Ik kan jou toch niet bijhouden.quote:Op zondag 27 december 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
TandemdrinkenHurry, ik ben nog niet zo lang bezig.
Echt waar. Ik had veel knoflook gegeten en daar krijg ik altijd ongelooflijke dorst van. Dus ik heb een hoop melk gedronken en pas rond middernacht ging de fles open. Ik ga nu pas mijn derde borrel inschenken. Dusquote:Op zondag 27 december 2009 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent nog niet zo lang bezig, zei je?
Nee. Daar valt niet tegenop te drinken. Melk, water, frisquote:
Ja, maar tussendoor naar Finkers gezapt en in slaap gevallen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je nog naar dat concert op Nederland 3 gekeken?
Dat wordt voor me opgenomen, als het goed is.quote:Op zondag 27 december 2009 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar tussendoor naar Finkers gezapt
Jammer, het was super.quote:en in slaap gevallen.
Dat kun je zelf niet?quote:Op zondag 27 december 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wordt voor me opgenomen, als het goed is.
Ik heb er nog aardig wat van gezien.quote:[..]
Jammer, het was super.
Nee, want ik weet niet hoe de video werktquote:Op zondag 27 december 2009 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kun je zelf niet?
Ah, mooi zo. Erg leuk, al die grootheden samen op het podium.quote:Ik heb er nog aardig wat van gezien.
Opmerkelijke combinaties ook. Stevie Wonder met Sting werkte, gek genoeg, heel goed.quote:Op zondag 27 december 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, mooi zo. Erg leuk, al die grootheden samen op het podium.
Sting met Jeff Beck! Beck in z'n eentje met A day in the life! Fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2009 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opmerkelijke combinaties ook. Stevie Wonder met Sting werkte, gek genoeg, heel goed.
Hmmm, ik viel er middenin. Van Stevie Wonder heb ik niet veel meegekregen en Smokey Robinson komt er al jaren niet meer uit.quote:Op zondag 27 december 2009 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die oude soul-artiesten waren ook nog aardig bij de tijd.
Smokey was in vormquote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik viel er middenin. Van Stevie Wonder heb ik niet veel meegekregen en Smokey Robinson komt er al jaren niet meer uit.
Nee, ik had de partituur niet voor me.quote:Op zondag 27 december 2009 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Opgevallen hoe sloom het arrangement was?
quote:Op zondag 27 december 2009 02:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik had de partituur niet voor me.
Die had-ie dan moeten delen met Paul Simon, die kwam wat tekort in You can call me Al.quote:Op zondag 27 december 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Als ze het echte tempo hadden aangehouden, had Smokey aan de beademing gemoeten.
Gemist.quote:Op zondag 27 december 2009 02:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Die had-ie dan moeten delen met Paul Simon, die kwam wat tekort in You can call me Al.
Nee, dat hebben ze niet uitgelegd maar ik merk dat je er niet blij mee bent. Zal het dus archiveren onder het kopje flauwe grappen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hebben ze je toch zeker wel in de AKQ SC uitgelegd? Ik vond het toen al een domme grap, en nu is die naam zelfs geregistreerd en worden er zulke topics geopend. Ik heb er totaal niks mee te maken, maar mijn naam wordt wel misbruikt.
Richard Carpenter was het dus. De Carpenters waren een hint.quote:
Gaat niet lukken, sorry...quote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent aan de beurt voor een plaatje, peaceman. Als je je kunt losrukken van de Top 2000
Pas maar op voor Wicked_Angel..... die wordt razend van geen nieuw plaatje plaatsen.....quote:
Maar nu even niet.quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Pas maar op voor Wicked_Angel..... die wordt razend van geen nieuw plaatje plaatsen.....
Als zelfs jij al de normen gaat bijstellen.......quote:
Principes zijn er om overboord te kunnen gooienquote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Als zelfs jij al de normen gaat bijstellen.......
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Principes zijn er om overboord te kunnen gooienIk ben ook met de Top 2000 bezig, dus het zal me even aan mijn reet roesten.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Principes zijn er om overboord te kunnen gooienIk ben ook met de Top 2000 bezig, dus het zal me even aan mijn reet roesten.
Beetje niveau Tokkie op zijn minst....quote:
Reet roesten? Wat een onzin.quote:Op maandag 28 december 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Beetje niveau Tokkie op zijn minst....
Ik zeg het best vaak, ik post het misschien alleen nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
nee hoor, ik was er alleen niet op verdacht dat jij dat zou gaan zeggen.
Kijk, dat weet ik dus niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zeg het best vaak, ik post het misschien alleen niet
En dan ?quote:
Nu Kayak....quote:Op maandag 28 december 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan ?
Ik ging slapen wat niet lukte.
MIsschien hebben ze daar een verlengde kerstvakantie oid.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al 14 dagen geen licht meer zien branden bij de buurtjes van RJP.
Dat kan Gellius nooit betalen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MIsschien hebben ze daar een verlengde kerstvakantie oid.
Hoe weet jij dat nou??quote:Op woensdag 30 december 2009 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan Gellius nooit betalen.
Ik heb net even z'n bankrekening bekeken. Central Scrutinizer hè?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou??Misschien heeft ie wel een geldprijs gewonnen...
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net even z'n bankrekening bekeken. Central Scrutinizer hè?
We zijn op kerstreces.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al 14 dagen geen licht meer zien branden bij de buurtjes van RJP.
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Hee tong... we zijn druk met de top2000....
Fijn, hoe jong/oud is de jongste?? Dat heb ik volgens mij gemist.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef Z het volgende:
[..]
Alles goed hier, zeker ook met de kindjes.
8 maanden. En de oudste is net 3 geworden. Hoe oud is jouw jongste ook al weer?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn, hoe jong/oud is de jongste?? Dat heb ik volgens mij gemist.
8 maanden alweer... mijn jongste is net 11 maanden. Ze schelen elkaar dus maar 3 maanden. Is het een jongen of een meisje.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef Z het volgende:
[..]
8 maanden. En de oudste is net 3 geworden. Hoe oud is jouw jongste ook al weer?
Mooi ventje, kijkt wijs uit zn ogen. Lekkere bolle wangen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef Z het volgende:
Een jongetje, hij heet Eijse. Hier is hij een maand of 5:
[ afbeelding ]
Ze zijn geweldigquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig maar!
Wij moeten nu weg.... Tot later
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Z het volgende:
Hij is nu een beetje gefrustreerd omdat hij graag mee wil doen met z'n zusje maar nog niet kan lopen, hij sleept zich meer voort als een stuk aangeschoten wild. Maar verder is het een relax ventje, slaapt goed, nooit ziek, enz. Van die griepprikken hebben ze allebei wel wat last gehad.
Lekker tv kijken en Fokkenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond Tong!!
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker tv kijken en Fokken
Glaasje wijn erbij.
En jij/jullie ?
Ik heb niet zoveel met oud&nieuw. Ja toen ik een jaar of 20 was, ging ik 's nachts de stad in maar nu al jaren niet meer. En eigenlijk ook niet bij andere mensen op bezoek. Vind het wel lekker om na al die drukke dagen thuis te zijn. Met kinderen ook wat handiger.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" Ging ik altijd wel op stap. Maar dat hoeft voor mij niet meer.
Echt iedereen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:22 schreef peaceman het volgende:
Ik wens iedereen een heel gezond nieuwjaar.
Ja tong, ik wens niemand een ziekte toe.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen aan iedereen en speciaal Diaan
Gelukkig maar, zal erg schrikken zijn geweest.quote:Op zondag 3 januari 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn broertje mochten gisteren weer naar huis na een nacht op de hartbewaking te hebben gelegen. Er was niets bijzonders te zien, ook de fietstest was goed. Ze gooien het op spanning en stress.
Is het niet Dit topic Gellius ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef Gellius het volgende:
Een oliedom 2010 toegewenst, jongelui. Dat kan nog wel even, hè? Deze topic blijft toch zo'n heerlijke thuishaven waar je, na alle vermoeienissen van de dag, even op je gemak op je hurken met de gewone mensen kan converseren.
Het is ook deze topics.quote:
Ach jee Gellius is een Lullo.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef Gellius het volgende:
Een oliedom 2010 toegewenst, jongelui. Dat kan nog wel even, hè? Deze topic blijft toch zo'n heerlijke thuishaven waar je, na alle vermoeienissen van de dag, even op je gemak op je hurken met de gewone mensen kan converseren.
Dinges?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame uit Dinges die bekend was maar niemand wist waarom....
De voorloper van Praatjesmakers.quote:
O, ik wist niet dat ze daar ook in zat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De voorloper van Praatjesmakers.
Wickedangel zat op het randje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wachtte netjes ivm de 3-minutenregel.![]()
Dacht van wel.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat ze daar ook in zat.
Whehehe.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wachtte netjes ivm de 3-minutenregel.Nog te laat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Drie minuten tussen plaatje en post, geen randje te zien
Nee hoor. Precies 3 minuten.quote:
Nooit gerookt en toch longkanker, was het toch?quote:Ook voor hem geldt: r.i.p.
Er staat toch duidelijk 22:35 en mijn post was van 22:33... dat is toch echt maar 2 minuten..quote:
Nee, jouw post was van 22.32quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk 22:35 en mijn post was van 22:33... dat is toch echt maar 2 minuten..![]()
Ow ja...quote:
Ja, da's een mooie. Ik vind trouwens die hele close en profile van Lennon ook heel mooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja...![]()
ik lees 1 post verder. Nou ja, het is laat... te laat en ben moe.
Nog geen zin om naar bed te gaan.
Deze foto gaan we op canvas krijgen trouwens:
[ afbeelding ]
Het zijn eigen zoons Diaan.......quote:
Vaste gast bij Later with Jools.quote:
Zeeziek, mutsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vaste gast bij Later with Jools.
Ik wist niet dat hij ziek was, Scrutinizer.
Ik ben ook even douchenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie moeten even op nieuw plaatje wachten, want ik ga er een half uurtje tussenuit.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, da's een mooie. Ik vind trouwens die hele close en profile van Lennon ook heel mooi.
Ja, we gaan hem ophangen, we hebben nog bijna niets hangen... komt boven de bank, 50x50 cm.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke koppies, Diaan! Gaan jullie de (het?) canvas in huis ophangen?
Hoe oud is Twan eigenlijk? (En komt hij nog op FOK! of is het nu afgelopen)
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, da's een mooie. Ik vind trouwens die hele close en profile van Lennon ook heel mooi.
Ja, we gaan het canvasdoek ophangen, het is 50x50 cm. We hebben nog maar weinig hangen, dus dat werd wel tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke koppies, Diaan! Gaan jullie de (het?) canvas in huis ophangen?
Hoe oud is Twan eigenlijk? (En komt hij nog op FOK! of is het nu afgelopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |