Ja,quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:38 schreef MissBliss het volgende:
Hoi. Kerst. Yay.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha idd, maar ik wilde perse mooie lange nagels met kerst en m'n eigen nagels waren allemaal afgebroken.
Hey Ho Hoquote:
We don't don't mind you at all!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Sorry, ik ben in een kuthumeur. Ik wou een leuke kerstfilm kijken ik kon alleen maar janken
En ik heb koppijn en ik moet morgen werken dus ik drink mn wijn op en ga daarna slapen.
Don't mind me
I do mind you, maar slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Sorry, ik ben in een kuthumeur. Ik wou een leuke kerstfilm kijken ik kon alleen maar janken
En ik heb koppijn en ik moet morgen werken dus ik drink mn wijn op en ga daarna slapen.
Don't mind me
Dan was het bij ons eerste optreden beter. De bravere leden hielden het voor wierook, maar ik weet toch vrij zeker dat er een paar mensen een joint hadden opgestoken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh heerlijk...wierook is best lekker maar niet zo dichtbij....de rook slaat dan lekker op je keel
Hee jij, kom maar even lekker hier miepen hoor. Mag best.quote:
BElies!quote:
Klinkt stom maar fijn dat je morgen moet werken dat scheelt allicht (denk ik dan hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Don't mind me
Niks sorry! Paracetamolletje voor de hoofdpijn? Of een glaasje warme melk (als dat goed valt na de wijn)? En een lekkere knuffel van Re? Zou iets in dit rijtje misschien een beetje helpen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Sorry, ik ben in een kuthumeur. Ik wou een leuke kerstfilm kijken en ik kon alleen maar janken
Don't mind me
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Sorry, ik ben in een kuthumeur. Ik wou een leuke kerstfilm kijken en ik kon alleen maar janken
Don't mind me
Leuke combi kerstliederen en een jointquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan was het bij ons eerste optreden beter. De bravere leden hielden het voor wierook, maar ik weet toch vrij zeker dat er een paar mensen een joint hadden opgestoken.Niet dat ik die dingen rook, maar de geur vind ik heerlijk.
[..]
En was je niet heel erg vrolijk na afloopquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan was het bij ons eerste optreden beter. De bravere leden hielden het voor wierook, maar ik weet toch vrij zeker dat er een paar mensen een joint hadden opgestoken.Niet dat ik die dingen rook, maar de geur vind ik heerlijk.
Falalalalalala!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
En was je niet heel erg vrolijk na afloop
Dit gaat hem worden denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks sorry! Paracetamolletje voor de hoofdpijn? Of een glaasje warme melk (als dat goed valt na de wijn)? En een lekkere knuffel van Re? Zou iets in dit rijtje misschien een beetje helpen?Tis ook allemaal niet niks.
Nu ben ik benieuwd naar die foto.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wil je alsjeblieft Statige KerstZiggy hier ook even zetten?
Wat een briljante foto!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat had ik begrepen maar een paar flinke joints in de buurt ......die rook... dit effect op het koor....quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Falalalalalala!![]()
(voor alle duidelijkheid: de joints circuleerden in het publiek, niet onder de koorleden!)
And so you should be!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar die foto.
Hehequote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 00:47 schreef Greys het volgende:
Ik krijg er hoofdpijn van en Whoopie nam een keer een snuffeltocht tijdens een jointsessie vd ex-buren (yah!) en kwam van de wereld terugquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen maar een paar flinke joints in de buurt ......die rook... dit effect op het koor....![]()
![]()
....
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef MissBliss het volgende:
Jullie zijn allemaal lief.
Nou, het liefst bleef ik hier heel de nacht zo zitten, wijntje erbij, muziekje erbij, foto erbij, maar ja, ik moet werken he, dus dat is niet slim. En het janken stopt ook niet, zo stom.
Nou ja,
[..]
Dit gaat hem worden denk ik.
@allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |