Net alsof ze met dat uitbeelden ervan het over zich heeft afgeroepen.quote:
je bent net Oh-Oh met Kees; je vergeet altijd je mcmossel....quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het met Inge, Pieter en Ian is
Jij ook Ingetje!quote:
Nepnagelsquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb een keer nepnagels gehaald, alleen 1 duim wil niet plakken.... Dat was de eerste en tevens laatste keer!
Jij ookquote:
dan heeeft ze straks vissticks met een McMosselquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je bent net Oh-Oh met Kees; je vergeet altijd je mcmossel....
Ik ga er van uit dat McMossel een McBikkel is!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je bent net Oh-Oh met Kees; je vergeet altijd je mcmossel....
Ik weet dat Monique vd Ven dat ook wel heeft gedacht; nadat ze een film over een dood zoontje had gemaakt ging haar zoontje dood, en daarna wilde ze zelf niet meer iets hel ergs krijgen in de film, omdat ze bang was dat ze het over zich af zou roepen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Net alsof ze met dat uitbeelden ervan het over zich heeft afgeroepen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heeeft ze straks vissticks met een McMossel
het nieuwe menu van McDonalds?
Ja en nu heb je het alsnog voor elkaar...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik had eerst getikt;
je vergeet altijd je mossel![]()
maar dat leek me niet handig met van die beelddenkers als jij en A-E
visueel denken heeft niks te maken met dubbelzinnig denkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik had eerst getikt;
je vergeet altijd je mossel![]()
maar dat leek me niet handig met van die beelddenkers als jij en A-E
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat Monique vd Ven dat ook wel heeft gedacht; nadat ze een film over een dood zoontje had gemaakt ging haar zoontje dood, en daarna wilde ze zelf niet meer iets hel ergs krijgen in de film, omdat ze bang was dat ze het over zich af zou roepen...
Get Tombola das ook eng again.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik pak nog een kopje thee,ben uitgedroogd. Twee bekers choco een een glas water helpen er niks aan. Zal wel komen door het zingen van kerstliedjes terwijl drie misdienaars vol overgave recht voor je neus met wierook staan te zwengelen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik pak nog een kopje thee,ben uitgedroogd. Twee bekers choco een een glas water helpen er niks aan. Zal wel komen door het zingen van kerstliedjes terwijl drie misdienaars vol overgave recht voor je neus met wierook staan te zwengelen.
haha idd, maar ik wilde perse mooie lange nagels met kerst en m'n eigen nagels waren allemaal afgebrokenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Nepnagels....de meest mislukte uitvinding van de eeuw....vooral die die je met dubbelzijdige plakkertjes moet vastmaken...die dingen zitten voor geen meter, passen voor geen meter en liggen er bij mij na 10 minuten weer af.
Op dit moment zitten hier twee katten permanent aan de medicijnen(eentje nieren(Fortekor) en eentje astma(Dexoral). Palle en Coriandra), chi Conchita en Sasha permanent aan de pillen met nieren(Fortekor) en hart(Vetmedin). Verder nu nog tijdelijk aan de AB...Palle (Clavubactin) en Sylvester(Doxycline) voor de niesziekteperikelen en Conchita nu ook tijdelijk aan de Clavubacting i.v.m. de gebitsbehandeling en laten we vooral Tickel niet vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:24 schreef Ml-etje het volgende:
Irritant Trovey! moet bekennen dat ik nog moeite heb met nu antibiotica, een jeukremmer, een plastablet en een harttablet van 1 hondje
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja en nu heb je het alsnog voor elkaar...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
visueel denken heeft niks te maken met dubbelzinnig denken![]()
en wat je nu zegt helpt niet echt...
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |