Aangepastquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef k_i_m het volgende:
Neehee, ik ruik niet naar ui, ik werd gefopt!.
Die is lekker jaquote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef k_i_m het volgende:
Oh, een "gewone" lorraine, die vind ik toch het aller lekkerst eigenlijk.
Hier is ie te kijken; http://www.megavideo.com/?v=1MJVTUULquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:21 schreef E.T. het volgende:
Merry Christmas!
Hier sneeuw, regen, hagel.. allemaal ellende uit de luchtIk ben blij dat ik de deur niet uit hoef vandaag iig ..
Is er iemand die gisteravond die documentaire van 'de Paardenjongen' heeft opgenomen en op een dvd kan branden? (tegen vergoeding). Mijn stiefmoeder d'r lust en leven is het zorgen voor meervoudig gehandicapten (waarbij ook veel autisten), ze is nu het boek aan het lezen (die komt straks mijn kant op, wil 'm ook erg graag lezen). Ik weet zeker dat zij de docu ook graag zou willen zien (en ikzelf ook)
Dat lukt wel met die smaak, geloof mequote:Op vrijdag 25 december 2009 10:20 schreef pinquit het volgende:
oh, en er tijdens het eten niet van bewust proberen te zijn dat ik dan rauwe eieren aan het eten ben![]()
GROEI!quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:22 schreef pinquit het volgende:
chips, ik wíst dat er iets niet klopte met al rijzen op de 8e minuutnu rijzen ze de vormpjes ver te boven
ze zijn al 2× zo groot geloof ik
Checkzquote:
Peertjes zijn idd gewoon al lekker van zichzelf johquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:45 schreef E.T. het volgende:
Rode wijn zal hier vast wel ergens in huis liggen, Saffier![]()
Tnx voor de bevestiging van mijn vermoeden dat stoofpeertjes ook zonder watdanook lekker worden uiteindelijk![]()
Oe! ArretjescakeTijd geleden ooit gemaakt, heel machtig, veel vette chocola, maar wel lekker
Wanneer gaan ze eens Midalgan uitvinden die niet stinkt? Het voel nu wel lekker warm op m'n schouder, maar ik stink een uur in de wind
Ik 'ken' (een van) hun dochter(s)quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:49 schreef moussy het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruhhhhhh lalalalallalaaaaaaaaaa![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik 'ken' (een van) hun dochter(s)
tijdens het scheppen moest ik nog aan je denkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:
Daar heb ik nou dus echt nooooit last van.
Ik kan ook fantastisch schelden, leer ik op mn werk, maar hier kunnen ze op mijn werk nog wat van lerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:54 schreef Saffier het volgende:
Factortje 10 minder maar kan ook fantastich schelden
Zwart-blond-roze .. ik ben het weer wat aan het laten groeien, ik heb een nieuw kapsel gezien wat ik wil, dus ik moet nog even in deze kleuren blijvenquote:Verf-ze, kerstvrouwtjes rood?
twee weken geleden kon ik ineens niks meer met m'n arm, zo zeer deed die spier in m'n schouder/rug/nek.. Toen rustig aan en veel paracetamol en midalgan .. maar helemaal over is het niet geweest en nu is het weer ergerquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Peertjes zijn idd gewoon al lekker van zichzelf joh
En je kan beter naar midalgan stinken dan die lucht die ik steeds ruik hieren niet wegkrijg
Wat heb je aan je schouder? Stijf?
oh, hier doe ik 2 dagen mee, beter nog, de chocoprince is al op en de melocakes zijn al openquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:03 schreef Moonah het volgende:
KD, hij wil je vetmesten.
Pas maar op, een feeder...
Maar wat een heerlijkheid, een man die je zó verwent!
Dat móét een Rotterdamse uitdrukking zijn! Mijn Brabantse vriendin ken hem niet terwijl 'm hier veel gebruiken!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
twee weken geleden kon ik ineens niks meer met m'n arm, zo zeer deed die spier in m'n schouder/rug/nek.. Toen rustig aan en veel paracetamol en midalgan .. maar helemaal over is het niet geweest en nu is het weer erger![]()
Gaat wel weer over voor ik een jochie ben
ook in t Oosten hanteren we datquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat móét een Rotterdamse uitdrukking zijn! Mijn Brabantse vriendin ken hem niet terwijl 'm hier veel gebruiken!Moonah hoe is het?
En in het brabants ( Helmonds) zwggen we:quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat móét een Rotterdamse uitdrukking zijn! Mijn Brabantse vriendin ken hem niet terwijl 'm hier veel gebruiken!Moonah hoe is het?
Een frozen shoulder misschien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
twee weken geleden kon ik ineens niks meer met m'n arm, zo zeer deed die spier in m'n schouder/rug/nek.. Toen rustig aan en veel paracetamol en midalgan .. maar helemaal over is het niet geweest en nu is het weer erger![]()
Gaat wel weer over voor ik een jochie ben
Mag ik der hebben?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh, hier doe ik 2 dagen mee, beter nog, de chocoprince is al op en de melocakes zijn al open
enne
[ afbeelding ]
dan eerder nog WestFriesquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Twee heb ik in de kruipruimte gestopt en de ander naar zn werk gestuurdquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
KD, wat ben je heerlijk verwend!![]()
moussy, waarom ben je allenig? Waar heb je de anderen van je knusse gezinnetje gelaten?
Al 9 jaar in regio Rotjeknor, daar kan je best wat oppikken natuurlijk hequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan eerder nog WestFries![]()
IK doe niet aan Rotterdams
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb zoveel gekregen van [s]manuel[/s[ de kerstman!
2 dozen bonbons
wijn
dove giftpakket
dove giftpakket- ja, 2 dozen!
3 flessen shampoo en conditioner
melocakes
zak kitkat
pak kano's
2 grote kaarsen
3pack dikke sokken
dunne sokken
keukenweegschaal (om mijn pakketjes te wegen (mutskes)
toblerone
chocoprince
bollen wol
dvd finding neverland
Mortal kombat voor de WII
blikjes drinken
dus alles wat ik lekker vind
dat is normaal bij een zwangerschapquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:08 schreef freecell het volgende:
Oeh KD, klinkt goed
Ik lijk ineens allergisch voor m'n behaJeukplekken op mijn ribben waar mijn beha zeg maar onder mijn armen doorloopt....
Sowieso ineens allemaal eczeem-achtige super-droge plekken overal en nergensOp mijn rug en één op mijn wang
Raar, want ik heb echt een hele makkelijke huid die overal tegen kan normaal gesproken...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:13 schreef Asyniur het volgende:
moussy, maken de 2 in de kruipruimte geen herrie? En gaan ze niet knagen aan kabels?![]()
Nou ja, beter dan dat ze ruzie maken, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:18 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
René is spiegeltjes aan het versieren met plaksteentjes bling bling dingetjes die ze van onze buuf heeft gekregen en Cas ligt voor jaffa op de bank Mega Mindyte kijken
Dat is ze ook, maar dat kan ze alleen maar zijn omdat ze zo groot gebracht is door d'r moeder...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef Luchtbel het volgende:
Lief van je Asyniur. Ik voel me wel een beetje sip vandaag hoor maar tegelijkertijd ook heel trots op mijn dochter want ze had zich verheugdop dingen en nu doet ze andere dingen (die natuurlijk ook leuk en bijzonder zijn) zonder mij en daar moest ze best even van slikken. Maar ze heeft het fijn en gedraagt zich goed en ik vind d'r flink en knap.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat is ze ook, maar dat kan ze alleen maar zijn omdat ze zo groot gebracht is door d'r moeder...
alleen vergeet d'r moeder dat soms
Alle goeds voor jou en je dierbaren!
Ja, waar blijft nou die foto dan!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
en omg, mijn kerstbaby (nog heel evenziet er prachtig uit
met r chinese kerstjurkje, beenwarmertjes en uggjes en lintjes in r haar
Ja gek hè? Kun je nagaan hoe vreemd ik het vond toen ik in juni/juli al de uitgerekende datum op verschillende plekken moest doorgeven en dan steeds 2009 zei ipv 2010...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
En even iets anders. Vinden jullie 2010 ook een beetje raar klinken? Het klinkt als iets science-fiction-achtigs ofzo. Maar het is toch echt bijna.
ik was uitgerkend in 2008quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, waar blijft nou die foto dan!![]()
[..]
Ja gek hè? Kun je nagaan hoe vreemd ik het vond toen ik in juni/juli al de uitgerekende datum op verschillende plekken moest doorgeven en dan steeds 2009 zei ipv 2010...![]()
en bij het UWV had de arts het ook verkeerd opgeschreven![]()
Dat is ook leuk ja!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was uitgerkend in 2008en beviel in 2009, ook best leuk
Ik 16 minderquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
vorig jaar rond deze tijd woog ik 38 kilo meer dan nuhilarisch
Heuj!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is normaal bij een zwangerschapalthans dat is niet raar ofzo. Moet je vragen om Lanettecreme bij de dok. 1 dag en t is weg
en t kan heel beroerd gaan jeukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Heuj!
Nuja, maar even om vragen dan inderdaad, want nu begint het stuk bij mijn beha rood te worden en bobbelig en het zwelt op
En beha uit kan ook niet echt
Moet je in de buurt zijn? Ik heb al van alles gezien vandaag sneeuw, regen, hagel..... de straat is spekglad overigens. Dus doe voorzichtig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:47 schreef Rottdog het volgende:
Als drenthse toch ff opstaat en zegt "OOK WIJ KENNEN DIE UITDRUKKING"![]()
LB hoe is het weer bij jullie?
Mensen van fok prettige dagen en bedankt voor een leuk forumjaar
Gohquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en t kan heel beroerd gaan jeuken
das goedkoop stoned worden, ik heb dat nooit met zulke dingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen!
Ik ben totaal stoned van een sausje bij mijn voorgerecht.![]()
Kappertjes, ansjovis, pijnboompitten, lots of dille, olie, knoflook!
Echt allemachtig, ik ben totáál stoned!![]()
![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nou, dit was duurder dan een joint, geloof ik.
nou dat dénk ik niet als je de hoeveelheden zou bekijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nou, dit was duurder dan een joint, geloof ik.
Oh, wat erg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nou renzell, ik vrees toch echt dat ik het betreffende voorgerecht niet meer door mijn strotje ga krijgen.Ik ben er helemaal apestoned van echt, met een duf hoofd en misselijke maag.
![]()
Zie hier: stoned-met-kappertjes
Lukt het bij jou allemaal?
En ben je alweer thuis, was het leuk vannacht?![]()
Lady-wrb, balen. S heeft het ook steeds opnieuw, keelpijn.
ah bouillonquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:23 schreef renzell het volgende:
Gorgelen met (gekookt) zout water, 2 paracetamol nemen en een liter thee met honing drinken.
nou, hier lijkt het alsnog erger te worden hoor, ik zie er echt gruwelijk uit. en dan overdrijf ik niet.. een boel is overgegaan in vlekken,enorme rode rondjes, spikkels op armen en benen..en mn buik en schouders zijn het ergstquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Goh
Jij mag me nu trouwens best wat jeuk gunnen, ik heb jou tenslotte ook uitgelachen zo het en der![]()
Hier is het nu wel heel rustigTARA naar de kerk, hummel in bed.... En buiten sneeuwt het nog steeds.
Maar straks komt TARA thuis met zijn mama en haar man en haar moeder en dan is het niet bepaald rustig meer
Het is er niet het weer voor, maar ik heb wel perenrood staan evt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:06 schreef E.T. het volgende:
Ik bedenk mij ineens dat ik in alle boodschappendrukte vergeten ben om een potje 'perenrood' mee te nemen voor de stoofpeertjes. En ik heb ook al geen bessensap in huis![]()
Zowieso.. heb alleen de peertjes in huis.. straks maar even vogelen met alleen suiker en een scheutje limonadesiroop ofzo..
schurft!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, hier lijkt het alsnog erger te worden hoor, ik zie er echt gruwelijk uit. en dan overdrijf ik niet.. een boel is overgegaan in vlekken,enorme rode rondjes, spikkels op armen en benen..en mn buik en schouders zijn het ergst
Owquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, hier lijkt het alsnog erger te worden hoor, ik zie er echt gruwelijk uit. en dan overdrijf ik niet.. een boel is overgegaan in vlekken,enorme rode rondjes, spikkels op armen en benen..en mn buik en schouders zijn het ergst
MOORDENAARquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
waaah
*plaatsvervangende jeuk!*
Ik wil je echt nu hierheen halen, in een lauw bad stoppen en dan insmeren met menthol
Wat ziet dat er uit!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
zelfs jeuk went
enne wat eten we allemaal vanavond?
Mag ik naar jou toe?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
wij gevulde kalkoen, stuffed with fruitssssssss
schoonvader kan dat blijkbaar erg goed..
Zeikregen hierquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik naar jou toe?![]()
Serieus grote vlokken sneeuw hier nu
Wij ook, wat er over is van gisteren met wat kleine aanvullende dingetjes. Heerlijk en relaxtquote:
Ja ho zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:06 schreef p_iglet het volgende:
kan iemand even mijn lijf vertellen dat ziek zijn op 1ste kerstdag wanneer je schoonvader en stiefschoonmoeder op bezoek komen niet zo handig is?
gelukkig was het geplande kerstmenu al erg eenvoudig, en dan komen ze maar in een iets minder opgeruimd huis.
Wij gaan ook naar Lelijkstadquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:57 schreef Rottdog het volgende:
Het is de bedoeling straks naar Lelystad te vertrekken vandaar de vraag![]()
Als het zo door gaat gaan we gewoon thuis kerst vieren
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd
en dat dus overal
i'm BEAUTIFUL NO MATTER WHAT THEY SAAAAAAAAAAAAAYYYYYY
Merry Christmas!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd
en dat dus overal
i'm BEAUTIFUL NO MATTER WHAT THEY SAAAAAAAAAAAAAYYYYYY
dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:51 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind het maar wennen zo met kerst. Geen grote familie om me heen, maar we zijn ineens wel samen een gezinnetje in plaats van een stelletje. Alhoewel Thomas er nog niet veel van merkt natuurlijk. Als die maar op tijd zijn flesjes en zijn knuffeltjes krijgt dan is hij wel tevreden. Wat dat betreft kijk ik al uit naar volgend jaar, dan maakt hij het allemaal veel bewuster mee.
Ik heb het met alle drukte trouwens nog niet gemeld, maar we zijn bij de osteopaat geweest ivm de onrust van Thomas, maar hij denkt dat hij ook wat kan doen aan de reflux! Hij zegt dat we met nog 2-3 behandelingen al resultaat moeten hebben, en dat we hoogstwaarschijnlijk volledig zonder de Zantac en de JBPM kunnen. Wat zou betekenen dat Thomas weer terug kan aan de borst en ik van dat klote kolven af ben (op de dagen dat ik thuis ben dan in ieder geval). Dus ik duim heel hard dat het gaat lukken!
Wauw!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef k_i_m het volgende:
Jongens, het lijkt erop dat ik mijn cuisine voor vanavond reeds voor- en afbereid heb. En ik heb nog twee uur over.
Ach, ik compenseer het vast wel door straks een schaal te vergeten, waar ik morgen pas achter kom als ik hem in de koelkast terugvindquote:
eerder netelroosquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Merry Christmas!!![]()
Euh kleurdooske, kan het zijn dat je waterpokken zijn overgegaan in gordelroos? Is hetzelfde virus namelijk, wat in je zenuwbanen gaat zitten en zich dan weer uit. Het doet mij er aan denken namelijk...
Jeukt het ook?
Ff naar de HAP. Ik heb het ook gehad (de jeuk!!! horror!!!) en ben er met stroomtherapie vanaf gekomen. (wecht lekker joh, tegen de jeuk, stroom erop tot het pijn deed. bij de fysio, niet met mijn vingers in het stopcontact ofzo...
Oh brrrrr. En iets van Reactine slikken? zou dat helpen? of dat wat Lois zei.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
eerder netelroost zit over mn hele lichaam en gordelroos maar aan 1 kant? maar de dok. zei dat dit een allergische reactie op de mentholzooi was
t enige wat nog echt jeukt zijn mijn benen en mijn buik..dat is al een verademing na die horrorjeuk die ik hiervoor had(ik miepte 's nachts tegen lief dat ik van de flat wilde springen
)
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wauw!Da's wel superrelaxed denk ik!
![]()
Ik kwam er zeg maar een uur geleden achter dat ik de kreeft 7 uur moet ontdooien.Story of my life dit hè.
tuurlijk wel, we hebben de ping nogquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Is dat erg dan?. Dat kan toch nog wel?
.
Hier ook meestal hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik ontdooi vlees eigenlijk altijd met een beetje hulp.
in koud water ontdooien, dan is ie zo dooi. Klinkt gek maar werkt echtquote:Wauw! Da's wel superrelaxed denk ik!
Ik kwam er zeg maar een uur geleden achter dat ik de kreeft 7 uur moet ontdooien. Story of my life dit hè.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik denk de hele tijd dat jullie het over mij hebbenik kan ook heel goed vlees ontdooien
jeu de barricadequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:49 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spuug, kijk eens wat ik net heb besteld!
[ afbeelding ]![]()
![]()
F. en ik zijn volgende week samen vrij, ik verheug me nu al op een potje 'gezellig' Barricade.![]()
F. kent het niet.
Had ik trouwens vandaag algedaan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Brighteyes zit nog steeds in pyjama...![]()
![]()
Fondue!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
zelfs jeuk went
enne wat eten we allemaal vanavond?
Zo lang hield Cas het niet volquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:12 schreef Lois het volgende:
Wij hebben net heerlijk gegourmet met zijn 4en en ook mooi te zien dat eva dat steeds beter kan, gezellig aan tafel zittenIris heeft gesmuld, Eva vooral veel dingen in stukjes gesneden (heeft ze pas geleerd) en 3 kwartier aan tafel vind ik echt heel knap!
ahh okequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Zondag!!
Maar de reservering is gecanceld, dus we zijn nu aan het zoeken voor een ander hotel. Handig een dag voor vertrek.
BIj de Toren van Montparnasse zitten een paar hotelletjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Nee erin.
Heel misschien gaan wij morgenochtend ook een uurtje ofzo.. (afhankelijk van weer en humeur van kinderenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Mous
Ik zit bij mijn broer in de badkamer, zoonlief wilde in bad. Kan geregeld worden natuurlijken morgen gaan we naar Blijdorp, daar heb ik zin in
ik heb het liefste een appartementje ofzo. Iets met keuken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
BIj de Toren van Montparnasse zitten een paar hotelletjes.
En ik weet een heel goed hotel aan de rand, vlak bij een metrostation.
Mini-Blijdorp-Meetquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heel misschien gaan wij morgenochtend ook een uurtje ofzo.. (afhankelijk van weer en humeur van kinderen)
Wie weet komen we elkaar tegen
Neuh, geen beterschap hier hoor, dit is gewoon jezelf zo overstuur maken dat je moet hoesten etc. Niks ziek aan.quote:
leek mij ook leuk voor van de week als Ian er ook is, maar met zijn vijfen zijn we dan 84 euro kwijt alleen aan entree geldquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:20 schreef E.T. het volgende:
Wij gaan meestal rond 10.30 ofzo.. dan kunnen de kleintjes tenminste normaal naar bed, zonder middagslaapje zijn die niet te genieten![]()
Swets opperde het vanmorgen ineens en ik vond het wel wat morgenEVen de kinderen uitlaten
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef Lois het volgende:
BE jouw post roept een deja vu gevoel op, was het vorig jaar ook niet zo?
Uhuh!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:39 schreef Belana het volgende:
ah BE, de eigenwijse peutertijd is aangebroken![]()
sterkte!
abboquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef Belana het volgende:
[..]
leek mij ook leuk voor van de week als Ian er ook is, maar met zijn vijfen zijn we dan 84 euro kwijt alleen aan entree geld
die lekpads doen 't em!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:49 schreef huuphuup het volgende:
BE dit!![]()
-3 potten cookie-mix waar ik al 100 keer bij heb staan kwijlen maar ik vond het altijd zo zonde om die potten dan aan te breken
-sprookjesboek van Andersen
-lebkuchenhuisje
-een hint naar mn verjaardagskado volgens lief en dat was een fietsbel-lieveheersbeestdus ik krijg óf een fiets!
óf een lieveheersbeestje
-bonbons
-magnetronsterilisator en lekpads (!)
en voor t gebakje kreeg ik een leesboekje van Eric Carle, een eekhoornknuffeltje en het shirtje wat ze in het fototopic aan heeft.
ik was vergeten dat ik voor meneer al een kado had gekocht, dus hij heeft verhoudingsgewijs pietsje meer aan kado's (boeit niet verder)quote:
dat oaquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
Die met die spin daar kan je aan voelen
Wat is daar mis mee dan?
Wat een leuk initiatief zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja echt tof! En dat is dus van het restaurant/ sponsors. Voor iedereen. Zelfs met Lindt chocola! Ongeveer 16 gezinnen waren er. En de kinderen mochten vrij rondlopen. En Kim en een paar anderen hadden nog een rondleiding in de keuken gehad. Kim amper gezien, wel gehoord.En Tyler heeft het super volgehouden, wel 3 uur!
Echt een pluim voor de initiatiefnemers! (weet niet of ik ze mag noemen)
Echt supergaaf zeg!! Wat een leuke 1e kerstdag voor jullie!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja echt tof! En dat is dus van het restaurant/ sponsors. Voor iedereen. Zelfs met Lindt chocola! Ongeveer 16 gezinnen waren er. En de kinderen mochten vrij rondlopen. En Kim en een paar anderen hadden nog een rondleiding in de keuken gehad. Kim amper gezien, wel gehoord.En Tyler heeft het super volgehouden, wel 3 uur!
Echt een pluim voor de initiatiefnemers! (weet niet of ik ze mag noemen)
ja dat is lekker dan ja! Maar daarvoor wonen wij er dan weer te ver bij vandaan...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
abbo![]()
Kost 160 euro, met drie keer heb je 'm er uit dus (en nog korting op parkeren etc).
Wij gaan regelmatig even een uurtje.. Ene keer voornamelijk de olifanten, andere keer de giraffen, is ook wel eens gebeurd dat we niet verder dan de speeltuin kwamen![]()
Swets heeft ook wel eens Saskia of Tijn alleen mee genomen, gewoon even 1 op 1 aandacht![]()
Ions abbo
Zo horen Kersten ook te zijn, zonder opzitten en pootjes geven. Ik heb voor het 2e jaar zo'n kerstquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leuk ingrid! En wat een leuke dingen hebben jullie gekregen!
Ik vind kerst zo fijn dit jaar, gewoon lekker in joggingbroek in de rondte hannessen, beetje film kijken, wat trutten met de kinderen, zo maar onverwachts visite, niks geen opzitten in keurige kleding en verplicht gezellig doen!
En nu Jeff Dunhamquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:51 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben vandaag lekker films gekeken. Up, iceage 3 en net Harry Potter.
heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leuk ingrid! En wat een leuke dingen hebben jullie gekregen!
Ik vind kerst zo fijn dit jaar, gewoon lekker in joggingbroek in de rondte hannessen, beetje film kijken, wat trutten met de kinderen, zo maar onverwachts visite, niks geen opzitten in keurige kleding en verplicht gezellig doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |