Lig ik net ff lekker op bed, met oogjes die beginnen dicht te zakken........ eindelijk. Heerlijk.
Wat denk je?
BEGINNEN DIE christelijke debielen weer met hun klokkenspel te spelen!! WTF? dat is toch niet normaal meer man om 2300 uur 's avonds?! Een staaf onstabiel dynamiet in die klokken plakken, dan slaat ie 1x en dan is het over!!
Net alsof de mensen die van plan waren naar een kerstmis te gaan het opeens zouden vergeten, 10 minuten voor tijd....

Klacht: waarom vinden mensen die een religie aanhangen het altijd nodig om te pas en te onpas andere mensen lastig te vallen met hun idioterie? Dat doen atheisten en agnosten toch ook niet? Ik vind het nogal asociaal om elke morgen of wanneer dan ook te gaan lopen bleren als een gecastreerde kat omdat er gebeden moet worden. Zo ook dat gejengel van die kloteklokken. En zo zijn er veel meer storende factoren aanwezig in religies. Flikker toch een keer op man! Belijd je geloof in stilte!!!!!!!!
Ik ga toch ook niet de hele dag winden laten omdat ik in Aarskaboutertjes geloof?! Goddamnit!
Nou... wacht maar... dat is per 1 januari anders. Ik start een nieuwe religie. Je mag de hele dag scheten laten. En humanisme is vast onderdeel van het Aarskaboutergeloof. Hoe en waarom weet ik nog niet, maar ik kan binnen afzienbare tijd vast wel een kutexcuus verzinnen net als andere religies dat voor hun trieste gekeutel doen.

En nu wil ik slapen!! Zouden diezelfde mensendie nu de kerk inrollen met hun dronken rode wijnkop het prettig vinden als ik tijdens de kerstmis met mn reet bij de microfoon ga hangen en continue mijn Aarskabouterisme op hun loslaat? Hmmm?! Nee?!!!! Wel GODGLOEIENDEGLOEIENDE!!! Dus ZO moeilijk is het niet om te begrijpen dat je anderen met rust moet laten als je je klotegeloof zonodig moet beoefenen!!
Ik ga naar de kerk. De boel onderkakken. In dat kakdorp hier.....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”