Een spandoek vloog in de hens.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemorgen, het is Eerste Gourmetdag
Tof verhaal Hans! Maar wat gebeurde er op de foto's van Friesland Bank?
Ok, dat verklaart de reactie van de dj's in het glazen huis. Als ze daarop tenminste verschrikt reageerden.quote:
Klopt, ik kreeg hem ook niet aan dus ligt niet aan jouw comp.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:20 schreef gerbenp het volgende:
Doet de VSR cam van 3FM het wel? hier doet 'ie het niet
Hier laadt ie ook oneindig lang dus ik kijk de 'kale cam'.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:20 schreef gerbenp het volgende:
Doet de VSR cam van 3FM het wel? hier doet 'ie het niet
Wanneer gebeurde dat eigenlijk? Ik heb niks gemerkt. Ook niet van de verschrikte reacties.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart de reactie van de dj's in het glazen huis. Als ze daarop tenminste verschrikt reageerden.
Tegen het einde van de uitzending in het glazen huis. Vooral Annemieke schrok behoorlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde dat eigenlijk? Ik heb niks gemerkt. Ook niet van de verschrikte reacties.
Toen ze met z'n drieën naar buiten keken tijdens Ryan Shaw's nummer, toevallig? Of eerder, of later?quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Tegen het einde van de uitzending in het glazen huis. Vooral Annemieke schrok behoorlijk.
Top samenvattingquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier laadt ie ook oneindig lang dus ik kijk de 'kale cam'.
Goeiemorgen Veenstra! Maar z'n shift zit er alweer op dus ik lul weer tegen een muur denk ik.
Hans, geweldig verslag! 't Is alsof ik er zelf bij was. Kan me je gevoel tijdens het bekendmaken van het bedrag goed voorstellen, ik had vorig jaar het zelfde. BOEM alle lichten uit en het hele plein was stil en je staat toch even met angst en beven te hopen dat het bedrag van het voorgaande jaar wordt overtroffen.
Ik moet toegeven ik heb me in twee dingen weer flink vergist. Namelijk de locatie en het drietal dat het Huis in ging. Ik geef toe, ik dacht 'Groningen, wtf?' Daar zouden alleen lamme studenten op af komen die doordeweeks thuis zitten in de vakantie en al dat stugge volk is er te nuchter voor en blahdieblah.
Mea culpa, mea culpa! De eerste paar dagen dacht ik dat ik gelijk had maar samen met de sneeuw leken de harten van menig Groninger en mensen ver buiten die stadsgrenzen te smelten en tjongejonge, wat een volk stond daar steeds in de bittere kou. Of ze nu net zo graag meesprongen als in Breda is niet zeker maar ze stonden er! In die fucking vrieskou.
En dan de dj's, maar daar heb ik tijdens SR al genoeg over gezegd. Ik mijd 3fm als de pest tussen 6 en 10 's ochtends en was dus ook allesbehalve content met Giel wederom in het huis maar die aversie verdwijnt ook als sneeuw voor de zon als hij, in een andere setting, met een andere sfeer om zich heen, achter de microfoon staat. Dan wordt het een stuk minder zijn eigen show (ik doe hierbij even alsof Hakkuh-uur-gate niet heeft bestaan).
Annemieke vond ik ook 100% meevallen, ik moet zeggen dat ik van heel SR haar shifts het minst vaak heb meegekregen maar ik geloof jullie wel als jullie zeggen dat ze een ware transformatie heeft doorstaan.
Tsja, en Gerard is gewoon een fucking held.![]()
/Einde van mijn terugblik.
Ik wil m'n bed trouwens niet uit, zou m'n familie het merken als ik gewoon niet kom vandaag?
Dat komt omdat er nu een hele hoop mensen die hier nooit posten weg zijn en het dus rustiger isquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:Trouwens, 1 topic nog maar deze nacht? Was dat nou
Niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier laadt ie ook oneindig lang dus ik kijk de 'kale cam'.
Goeiemorgen Veenstra! Maar z'n shift zit er alweer op dus ik lul weer tegen een muur denk ik.
Hans, geweldig verslag! 't Is alsof ik er zelf bij was. Kan me je gevoel tijdens het bekendmaken van het bedrag goed voorstellen, ik had vorig jaar het zelfde. BOEM alle lichten uit en het hele plein was stil en je staat toch even met angst en beven te hopen dat het bedrag van het voorgaande jaar wordt overtroffen.
Ik moet toegeven ik heb me in twee dingen weer flink vergist. Namelijk de locatie en het drietal dat het Huis in ging. Ik geef toe, ik dacht 'Groningen, wtf?' Daar zouden alleen lamme studenten op af komen die doordeweeks thuis zitten in de vakantie en al dat stugge volk is er te nuchter voor en blahdieblah.
Mea culpa, mea culpa! De eerste paar dagen dacht ik dat ik gelijk had maar samen met de sneeuw leken de harten van menig Groninger en mensen ver buiten die stadsgrenzen te smelten en tjongejonge, wat een volk stond daar steeds in de bittere kou. Of ze nu net zo graag meesprongen als in Breda is niet zeker maar ze stonden er! In die fucking vrieskou.
En dan de dj's, maar daar heb ik tijdens SR al genoeg over gezegd. Ik mijd 3fm als de pest tussen 6 en 10 's ochtends en was dus ook allesbehalve content met Giel wederom in het huis maar die aversie verdwijnt ook als sneeuw voor de zon als hij, in een andere setting, met een andere sfeer om zich heen, achter de microfoon staat. Dan wordt het een stuk minder zijn eigen show (ik doe hierbij even alsof Hakkuh-uur-gate niet heeft bestaan).
Annemieke vond ik ook 100% meevallen, ik moet zeggen dat ik van heel SR haar shifts het minst vaak heb meegekregen maar ik geloof jullie wel als jullie zeggen dat ze een ware transformatie heeft doorstaan.
Tsja, en Gerard is gewoon een fucking held.![]()
/Einde van mijn terugblik.
Ik wil m'n bed trouwens niet uit, zou m'n familie het merken als ik gewoon niet kom vandaag?
Vroeg ik gister ook, toen werd mij verteld om dat deze week nog te doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
per wanneer gaan we weer over op de normale topic titel zonder de SR ?
Vorig jaar hadden we nu TOPSR @ 3FM volgens mijquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
per wanneer gaan we weer over op de normale topic titel zonder de SR ?
Dan zo maar bij de volgende topic titel de TOPSR gebruikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we nu TOPSR @ 3FM volgens mij. Op 1 januari gingen we weer in de normale stand door.
Wat een nacht slapen allemaal niet kan doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:26 schreef Captain_Slow het volgende:
We zijn trouwens 49 jaar vooruit gegaan in de tijd
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zo maar bij de volgende topic titel de TOPSR gebruiken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je trauma nummer , Norah Jones
Thnx for sharing, gaaf verslagquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef -Hans- het volgende:
verslag
Dat is ook hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:47 schreef themauster het volgende:
Even teruggelezen: Hansen helemaal eens met Cee
, Annemiek was zeer goed! en ik heb altijd een grote hekel aan Giel s'ochtends maar ik vond hem gewoon goed dit jaar met SR. Gerard was voor mij de held dit jaar,een geweldige entertainende dj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |