Vroeg ik gister ook, toen werd mij verteld om dat deze week nog te doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
per wanneer gaan we weer over op de normale topic titel zonder de SR ?
Vorig jaar hadden we nu TOPSR @ 3FM volgens mijquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
per wanneer gaan we weer over op de normale topic titel zonder de SR ?
Dan zo maar bij de volgende topic titel de TOPSR gebruikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we nu TOPSR @ 3FM volgens mij. Op 1 januari gingen we weer in de normale stand door.
Wat een nacht slapen allemaal niet kan doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:26 schreef Captain_Slow het volgende:
We zijn trouwens 49 jaar vooruit gegaan in de tijd
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zo maar bij de volgende topic titel de TOPSR gebruiken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je trauma nummer , Norah Jones
Thnx for sharing, gaaf verslagquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:59 schreef -Hans- het volgende:
verslag
Dat is ook hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:47 schreef themauster het volgende:
Even teruggelezen: Hansen helemaal eens met Cee
, Annemiek was zeer goed! en ik heb altijd een grote hekel aan Giel s'ochtends maar ik vond hem gewoon goed dit jaar met SR. Gerard was voor mij de held dit jaar,een geweldige entertainende dj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |