Wat een dag vandaag.

Het begon allemaal zo lekker. Weinig post, maar wel voor een bepaalde postcode 3-stuks HAH. De rest standaard 2 stuks. Toen ik binnen bezig was, begon het hier keihard te sneeuwen, en glad dat het was niet normaal meer.
Ik was echt gek dat ik bij bepaalde boeren langs ging, want die wegen er naar toe waren spek en spek glad. Halverwege bij een bocht schiet ik plotseling door en glij ik. Probeerde nog tegen te sturen. Maar hup de auto van de weg en in een soort van geul, kwam de auto terecht. Daar zat ik dan. En als je glijd dan glij je ook door. Probeerde de auto nog op de weg te houden, maar helaas. Kwam opzich nog goed terecht, had geen letsel en kon er relatief makelijk uit stappen. De auto had ook geen schade.
Meteen even bellen, dat ik hulp kon krijgen. Nou daar sta je dan, wachtend op hulp in die kou op zo'n boerenwegetje. Ondertussen was mijn hele haar al bevroren.

Bergingsmaatschappij zei al: je bent niet de enige, ik was hier zonet op dezelfde plek ook, maar diegene kwam aan de verkeerde kant van de weg en wel in de sloot terecht. Dit was al de 6e deze week dat er daar iets gebeurde. Die man die mij er uit sleepte zei al: ik heb ook een collega van jou, er ook uit moeten trekken in een ander dorp.
De auto stond weer op de weg en kon mijn weg weer vervolgen, op die rottige kut wegetjes. De auto gleed echt zo weg.
Eindelijk klaar met de route terug naar het kantoor. Daar zag ik die jongen, die ook met zijn auto in de sloot was terecht gekomen. Die heeft een flinke klap gemaakt. Auto ondersteboven en alle post is blijkbaar uit de auto gekomen. Zeik en zeik nat en onder de blubber. Auto is weggesleept. Daar mogen ze maandag een nieuwe voor bestellen. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden, maar het kon erger. Alle post is nu in de bakken in de kantine gezet, zodat er maandag naar gekeken kan worden. Waardeloos en stinken naar de blubber. Waardeloos dit weer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 02-01-2010 18:36:45 ]