en nog erger: dat mensen er echt naar kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het op een of andere manier iets weerzinwekkends hebben, om als BN'er () zo met je kinderen te dwepen.
Goed voor een WTF momentje bij mij toen ik het hoorde.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het op een of andere manier iets weerzinwekkends hebben, om als BN'er () zo met je kinderen te dwepen.
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, wat ben je voor ouder, als je je eigen kinderen daarvoor uitleent? Ik vind het echt te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goed voor een WTF momentje bij mij toen ik het hoorde.
Nasynchrnisatie is slecht. Niet om aan te zien. Lopen ze te praten terwijl ze hun waffel moeten houden als ik het beeld moet geloven.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:46 schreef typhardmaar het volgende:
Nederlands tv over het algemeen is beklagenswaardig.
Behalve een paar programma's:
Opsporing verzocht
Ter plaatse
Pauw en Witteman
Eenvandaag
Dit was het nieuws
is de rest echt kloot.![]()
En denk ook maar aan al die ondertiteling voor programma's waar Engels wordt gesproken, hoe moet je al die ellende volgen en tegelijk lezen??![]()
Nasynchronisatie is iets net te moeilijk voor ze.
Nasynchronisatie is nog erger dan ondertiteling. Leer gewoon Engels.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:46 schreef typhardmaar het volgende:
En denk ook maar aan al die ondertiteling voor programma's waar Engels wordt gesproken, hoe moet je al die ellende volgen en tegelijk lezen??![]()
Nasynchronisatie is iets net te moeilijk voor ze.
Edit: aangepastquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nasynchrnisatie is slecht. Niet om aan te zien. Lopen ze te praten terwijl ze hun waffel moeten houden als ik het beeld moet geloven.
Ondertiteling vind ik wel best. Maar Blik op de Weg ontbreekt nog in je lijstje.
Hmmm, het lukt de Duitsers primaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nasynchronisatie is nog erger dan ondertiteling. Leer gewoon Engels.
Beter nog: doe inderdaad nasynchronisatie maar zend het origineel via TV uit en nagesynchroniseerd geluid op een speciaal radiostation.
Hoezo prima lukken? Het ziet er toch niet uit? Nederland wil het niet!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Hmmm, het lukt de Duitsers primaAnders was ik het met je eens.
wat voor onzin worden we weer wijsgemaakt?
ik ook. en het is ook altijd zo zielig. kan me nog een miniplaybackshow met kinderen van BN'ers (kutwoord trouwens) herinneren, waar er geen winnaar was, omdat die roeze sukkels natuurlijk geen van de ouders voor het hoofd wilde stoten door hun kind te laten verliezen. ipv daarvan kregen ze allemaal een prijs, want 'we konden geen keuze maken, ze waren allemaal zo goed!' ROYAL SADNESS. !quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |