quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie heeft net na een flesje van 110 ml; nog aan de borst wat gedronken...![]()
hoop zo dat het gaat doorzetten nu...
Dat zou echt super zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
Nee, geen enkele andere reden. Zoals ik het verhaal lees is hij niet eens behandelend arts, maar is ie gewoon de kamer binnengelopen en heeft haar zonder verdere omhaal geadviseerd haar te stoppen met de bv, omdat er weinig moeders zijn die met 3,5 jaar nog voeden. Als het echt dezelfde arts is, gaat er toch een gepeperde brief die kant uit...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef WupWup het volgende:
BJ wat goed![]()
GWS jij weet de kinderartsen wel te vinden hèWas het advies echt ómdat het kind 3,5 jaar is? Want dat raakt natuurlijk kant noch wal. Of was er volgens die arts een andere reden?
Misschien helpt het dan als ze vraagt of ie ook een slokkie wil.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:53 schreef WupWup het volgende:
Pfff dat is helemaal achterlijk danIk vraag me dan een beetje af welk belang hij daarbij heeft of denkt te hebben? Het lijkt bijna wel afgunst ofzo
Doet hij dat ook als je hem tussendoor probeert te prikkelen? Ivan heeft er bijvoorbeeld een handje van om te doen alsof hij genoeg heeft gehad. Hij valt dan in slaap of perst zijn lippen op elkaar, maar als ik hem wegleg of tussendoor ga verschonen dan is hij ineens weer wakker en drinkt hij prima. Ik heb het idee dat hij wat inkakt als hij meer moeite moet gaan doen voor melk bij borst #1, maar als hij merkt dat het bij borst #2 veel makkelijker gaat begint hij al gauw gretig te drinken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef Groofsken het volgende:
R drinkt altijd maar één borst. Misschien moet ik eens aan twee borsten gaan denken ook. Maar meneertje houdt zijn mondje stijf dicht als hij genoeg heeft gehad. ben benieuwd
.
ik heb dr idd net nog 50 ml bijgegeven rechtstreek vanuit de kolfquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, doe anders een klein flesje.
je weet toch hoeveel ze meestal drinkt? als je daar nu de helft van opwarmt? kijken of ze dan tevreden is?
het opbouwen aan de borst moet niet nu alsnog een soort MOETEN gaan worden, he? je hebt alle tijd!
Als het neusje vol zit, kun je er ook een beetje moedermelk in druppelen, daar gaat de neus (even) open van. Vooral handig voordat je voedt, zodat je kind beter kan ademen tijdens het drinken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:05 schreef Groofsken het volgende:
Oh, en het moge duidelijk zijn dat we gisteren niet zijn gaan wegen![]()
. We gaan morgen even bij de huisarts langs, denk eerder dat hij het toch wat benauwd heeft (piepen bij drinken en dicht neusje enzo). We zullen zien.
Bedankt GWS; ik zet ook gewoon door; maar doe het wel een beetje geleidelijk.. 2 of 3 keer per dag aan de borst en de rest gewoon flesjes...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
BJ, Annicka dronk ook pas met anderhalve maand goed aan de borst. Evie verandert zo snel en wordt zo snel groter, dat het morgen alweer beter kan gaan. Ik weet precies hoe jij je voelt, want ik had precies hetzelfde bij het proberen of het nu wel ging. Het ging wel, maar nog niet goed genoeg, tot mijn grote frustratie. Maar het is vanzelf goed gekomen toen Annicka wat ouder was.
Ik vind je zo stoer..quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Bedankt GWS; ik zet ook gewoon door; maar doe het wel een beetje geleidelijk.. 2 of 3 keer per dag aan de borst en de rest gewoon flesjes...
vind het voor haar anders ook allemaal nog erg snel en veel en wil niet dat ze (weer) gefrustreerd raakt.. zou ik enorm zonde vinden; want ze doet het verder zooooo goed!
Dat is ook moeilijk, vooral als je merkt dat hij daar ook nog eens last van heeft! Ik hoop dat je goed geholpen wordt door de lactatiekundige, dus dat ze aanbiedt om mee te komen kijken. Voor wat het waard is: iedereen zegt dat het drinken steeds makkelijker gaat. Dat merk ik bij Ivan ook, al heeft hij nog steeds van die buien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:29 schreef Vlindur het volgende:
(Hier inmiddels de lactatiedeskundige gemaild en het CB gebeld (namen niet op dus bericht ingesproken) Nu afwachten op hoe nu verder..)
Vind het hier zo moeilijk.. Het is gewoon bijna een strijd om hem netjes aan de borst te krijgen
Dank je, Doet me goed dit te lezen! En het klinkt idd normaal dat ze lucht binnen krijgen, alleen boert Rienk (bijna) nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk, vooral als je merkt dat hij daar ook nog eens last van heeft! Ik hoop dat je goed geholpen wordt door de lactatiekundige, dus dat ze aanbiedt om mee te komen kijken. Voor wat het waard is: iedereen zegt dat het drinken steeds makkelijker gaat. Dat merk ik bij Ivan ook, al heeft hij nog steeds van die buien.
Voel je in ieder geval niet te verantwoordelijk voor de lucht die hij binnenkrijgt en die voor krampen kunnen zorgen. Alle baby's hebben in zekere mate last van krampen en het valt volgens mij niet te voorkomen dat hij lucht meeneemt. Ivan laat nog steeds regelmatig los tijdens het drinken. Trouwens, met de fles krijgen baby's toch nog meer lucht binnen? Ivan heeft na een flesje altijd veel meer last van lucht, dat merk ik vooral aan het boeren.
Kop op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |