ow ik zal eens even gaan lezen.. en misschien komt het hier ook ineens wel. Ga het in elk geval niet forceren... want dat frustreert ons beide alleen maar..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
BJ, Annicka is met anderhalve maand ineens live aan de borst gaan drinken, ik heb zelf een maand voltijd gekolfd. Opeens begreep ze het en hapte ze naar de borst, toen ik haar gewoon in mijn armen had. Ik had toen nog wel een onhandig shirt aan, dus die heb ik vervolgens uitgetrokken en ze dronk alsof ze nooit anders had gedaan. Heb je deze verhalen wel eens gelezen? Misschien herken je daar dingen in en kun je die dingen gebruiken?
Ik heb het wel af en toe geprobeerd, net zoals jij dat doet. Dat ging dus vooral van mij uit. Ze dronk wel, maar niet echt van harte dus. Pas toen ze zelf hapte, durfde ik het weer echt aan.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow ik zal eens even gaan lezen.. en misschien komt het hier ook ineens wel. Ga het in elk geval niet forceren... want dat frustreert ons beide alleen maar..
![]()
*klikt direct de URL aan*
het geeft in elk geval weer een beetje hoop nu ik lees dat er meer kindjes zijn die na weken of zelfs maanden alsnog aan de borst kunnen/ willen drinken!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb het wel af en toe geprobeerd, net zoals jij dat doet. Dat ging dus vooral van mij uit. Ze dronk wel, maar niet echt van harte dus. Pas toen ze zelf hapte, durfde ik het weer echt aan.
Cattie mag ik vragen of jij Fee nog s'nachts voed? Jouw kolfopbrengst is echt enorm.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik kolf op mijn werk binnen 10 minuten 200 ml, maar dat is met een dubbelzijdige kolf en wat kolfervaringen. Met mijn vorige kolf, een enkelzijdige elektrische, kolfde ik in 25 minuten 150 ml.
Elke nacht nog ten minste 2x.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Cattie mag ik vragen of jij Fee nog s'nachts voed? Jouw kolfopbrengst is echt enorm.
GWS respect ook voor jouw opbrengst.
BJ met betrekking tot Ticootjes voorstel. Er is een hulpmiddel, een zakje waar je gekolfde borstvoeding invult en dat je met een slangetje aan de borst vastmaakt. Zo lijkt het alsof de baby aan de borst drinkt. Maar als je gewoon melk hebt kun je dit combineren lijkt me.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb Evie gisteravond aan 1 borst gehad en ze hapt in elk geval aan; en heeft een paar min wat gedronken en begon toen te huilen..
dus uiteindelijk weer verder gegaan met een flesje; maar het si in elk geval positief dat ze nog aanhapt en dat ze ook echt wat drinkt... toch proberen dat wat uit te breiden..
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef amaranta het volgende:
Offtopic maar Lily, breng je ze toch zelf met de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |