de inhoud wel, productie mensen willen over het algemeen zelf hun kabeltjes en dinggetjes weg halen, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef jmac het volgende:
[..]
Zijn voor het grootste gedeelte anderen dan die doordeweeks werken. Opbouw/Afbouw zijn natuurlijk niet dezelfde als productie/redactie etc.
Jup, helaas...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik Broodje Bakpao live gemist?
Titel komt me wel bekend voor maar geen idee of ik hem ook daadwerkelijk ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Little Green Bag is toch wel basiskennis hoor.
Una Paloma Blanca ookquote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik heb thuis nog wel een George Baker
Vast welquote:Op donderdag 24 december 2009 19:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Titel komt me wel bekend voor maar geen idee of ik hem ook daadwerkelijk ooit gehoord heb.
reservoir dogs kijken, zit in de openingscreditsquote:Op donderdag 24 december 2009 19:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Titel komt me wel bekend voor maar geen idee of ik hem ook daadwerkelijk ooit gehoord heb.
Gebeurd ookquote:Op donderdag 24 december 2009 19:04 schreef imc het volgende:
[..]
de inhoud wel, productie mensen willen over het algemeen zelf hun kabeltjes en dinggetjes weg halen, is mijn ervaring.
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Sanddr het volgende:
Die lachende kerel bij dat aanzoek, seriously..
En dan hebben we het nog maar niet over het litteken.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Miam het volgende:
Do heeft wel vreselijk grote en lelijke tanden. dat was me nog niet opgevallen.
Ik herken m wel, maar niet aan de titel. Vanaf nu wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, voor de meesten wel, maar is ook een gaver nummer IMOquote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die nog wel meer. Green bag pas sinds de film
quote:
Die moet ik nog steeds zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vast welIs ook in Vet Hard gebruik
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]nee je hoort 'm af en toe iets zeggen op de stream/tv
Two, Ha-He-Ho-HE HEquote:Op donderdag 24 december 2009 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]nee je hoort 'm af en toe iets zeggen op de stream/tv
quote:
Ik denk ik noem een film die je vast wel gezien hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |