Kende, loser.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
heerlijke kut muziek...
waarom houdt de jeugd van tegenwoordig niet meer van goede muziek? Vroeg pas geleden ééntje of hij de Golden Earring kon, zei die gewoon nee.....
Haha, bij mij op de voetbal kennen ze niet eens George Bakerquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
heerlijke kut muziek...
waarom houdt de jeugd van tegenwoordig niet meer van goede muziek? Vroeg pas geleden ééntje of hij de Golden Earring kon, zei die gewoon nee.....
mocht alleen het eerste nummer mee doen!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef HalvinCarris het volgende:
Check die ene gast de hele tijd op het podium staan, met z'n mobiel te filmen. Wat een klapmongool.
Nee vind je het gekquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
heerlijke kut muziek...
kon is beetje platquote:
Ik vind Golden Earring erger dan George Bakerquote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, bij mij op de voetbal kennen ze niet eens George Baker
Shit, dat is best triest eigenlijk he
dus de crew, heeft is dus eerst 24/7 in de weer geweest 6 dagen lang(dat soort gasten zijn er nog mee bezig als ze dromen) en hebben dan ook nog eens geen kerst.quote:
Ik mag het niet zeggen, maar ik doe het toch: laat dit aub gebeurenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef Rookert het volgende:
Die mocro die de beats doet valt zo dood neer, hij is moe
ik vind het grote probleem idd vooral dat ze gewoon niks meer kennen wat ouder dan 3 jaar isquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
heerlijke kut muziek...
Beide moet je kennen. GA kan ik erg waarderen maar ik heb ze 1 keer live gezien en dat nooooooit meer. Wat was dat slecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kon is beetje plat![]()
[..]
Ik vind Golden Earring erger dan George Baker
ehm, dat je het niet kent hea
Het is gewoon dom als je dat typt in een betoog over 'de jeugd van tegenwoordig' en hun gebrek aan kennis.quote:
Dat is een ander bedrijf lijkt me, die containers zijn allemaal van Boels.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:01 schreef imc het volgende:
[..]
dus de crew, heeft is dus eerst 24/7 in de weer geweest 6 dagen lang(dat soort gasten zijn er nog mee bezig als ze dromen) en hebben dan ook nog eens geen kerst.![]()
Ga dan van het podium afquote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mocht alleen het eerste nummer mee doen!
*proest*quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef Rookert het volgende:
Kijk, zo praten ze thuis ook![]()
Patatawaapappaoehoeeeeeeoooo
Zijn voor het grootste gedeelte anderen dan die doordeweeks werken. Opbouw/Afbouw zijn natuurlijk niet dezelfde als productie/redactie etc. Alleen alles wat van 3fm zelf is wordt door iedereen samen afgebouwd maar hebben ze al zovaak gedaan dat dat binnen 2 uurtjes wel gedaan isquote:Op donderdag 24 december 2009 19:01 schreef imc het volgende:
[..]
dus de crew, heeft is dus eerst 24/7 in de weer geweest 6 dagen lang(dat soort gasten zijn er nog mee bezig als ze dromen) en hebben dan ook nog eens geen kerst.![]()
quote:
Iets met familiebezoek en zo waar ik om 8 uur welkom ben, ook wel gezellig, maar ik zou liever op de bank ploffen zoquote:
Nou niet tegen Plork en de Aannemers, hè!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:57 schreef miieejj het volgende:
armin van buuren was leuk te luisteren en kijken.. maar dit en waylon en die plork +aannemers..maneej
Da's erger dan kon zeggen ipv kendequote:
Yepquote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik Broodje Bakpao live gemist?
Neehoorquote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's erger dan kon zeggen ipv kende
Little Green Bag is toch wel basiskennis hoor.quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik Broodje Bakpao live gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |