OMG je moet een komediant zijn!! Het moet gewoon!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zever nooit, ik uit kritiek. Je hebt mijn posts gewoon nooit begrepen omdat je nergens voor open staat.
Hoe dan ook, na 20:20u zie je mij bijna een heel jaar niet meer in 3FM topics.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zever nooit, ik uit kritiek. Je hebt mijn posts gewoon nooit begrepen omdat je nergens voor open staat.
Ik bedoel open voor kritiek. De muziek waar ik kritiek op heb geuit was ook super slecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
BlindeIk sta open voor tientallen meer muziekstijlen dan jij, inclusief Armin. Jij wil alleen alles in je eigen straatje. Dus misschien moet je eens aan zelfreflectie doen en die 800 topics teruglezen.
Whehequote:
psst, dit forum is ontstaan om te zeikenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
OMG je moet een komediant zijn!! Het moet gewoon!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En dat laatste: blijf maar gewoon helemaal weg, je kan toch alleen maar 'kritiek uiten' (lees: zeiken)
Deed je daarvoor toch ook niet dus wat is je puntquote:Op donderdag 24 december 2009 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Hoppaaa, weer dik 87.000 euri
Jij bent gewoon dik en lelijk, dus ga naar Vol, want je kunt het niet hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
OMG je moet een komediant zijn!! Het moet gewoon!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En dat laatste: blijf maar gewoon helemaal weg, je kan toch alleen maar 'kritiek uiten' (lees: zeiken)
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel open voor kritiek. De muziek waar ik kritiek op heb geuit was ook super slecht.
Weet je wat: leer deze 2 woorden eerst eens goed:quote:Op donderdag 24 december 2009 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel open voor kritiek. De muziek waar ik kritiek op heb geuit was ook super slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |