Originele titel!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is misschien ook een goede.
Omdat het treurig is dat Hollanders hun eigen taal niet voldoende beheersen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef donthate het volgende:
Waarom zijn de mensen in afrika vrolijker alsdan wij gestresste hollanders
omdat ze daar als ze zin hebben gewoon een willkeurige dame/meisje/kind pakkenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef donthate het volgende:
Waarom zijn de mensen in afrika vrolijker als wij gestresste hollanders
Dus daar word jij vrolijk van? Want dat geef je aan als definitie van vrolijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef nightfall het volgende:
[..]
omdat ze daar als ze zin hebben gewoon een willkeurige dame/meisje/kind pakken
Heel slecht boek is dat. Crypto-racist.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is misschien ook een goede.
Enige onderbouwing, bitte? Van wat ik net las op wikipedia scheen het wel een redelijk onderbouwd werk te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heel slecht boek is dat. Crypto-racist.
Allicht!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed boek.
als het niemand het wat zou uitmaken zou mij dat vrolijk stemmen ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus daar word jij vrolijk van? Want dat geef je aan als definitie van vrolijk
Ik ga het direct bestellen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heel slecht boek is dat. Crypto-racist.
Fantasy novel toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed boek.
Het is heel erg eurocentrisch en er zitten weldegelijk racistische trekjes in. "Die zijn rijk want ze zijn blank" redenaties komen er in voor.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Enige onderbouwing, bitte? Van wat ik net las op wikipedia scheen het wel een redelijk onderbouwd werk te zijn.
Kansloos en dan ook nog kinderequote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef nightfall het volgende:
[..]
als het niemand het wat zou uitmaken zou mij dat vrolijk stemmen ja.
Ik las verder ook dat hij later een boek had geschreven dat zich focusde op Azië. Doordat hij echter veel kritiek kreeg op zijn eerder uitgegeven boek kan dit uitgelegd worden als een knieval voor de media.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is heel erg eurocentrisch en er zitten weldegelijk racistische trekjes in. "Die zijn rijk want ze zijn blank" redenaties komen er in voor.
Is al diverse keren onderuit gehaald. Ga maar googlen.
Ik ga het direct lezen. Maargoed, heb jij nog een fatsoenlijk alternatief te bieden?quote:Is wel een boek wat in jouw straatje past, want het verheerlijkt ook 'free' enteprise enzo dus in jouw geval kun je het misschien maar beter niet doen.
Als je boek wordt ge-endorsed door Chavez... dat's pas foutquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef reem het volgende:
Over Latijns-Amerika
[ afbeelding ]
en de tegenhanger
[ afbeelding ]
Dat boek is één van de klassiekers van de Latijns-Amerikaanse geschiedenis, wat Chávez ervan vindt is slechts belangrijk voor de verkoopcijfers (Oprah effect), maar zeg niets over de kwaliteit van het boek. Eduardo Galeano is één van de meest gerespecteerde schrijvers van Latijns-Amerika.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je boek wordt ge-endorsed door Chavez... dat's pas fout
Of het fatsoenlijk is ga ik geen uitspraken over doen maar Pomeranz en Gunder Frank hebben ieder andere uitgangspunten (en zijn bekende boeken).quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik las verder ook dat hij later een boek had geschreven dat zich focusde op Azië. Doordat hij echter veel kritiek kreeg op zijn eerder uitgegeven boek kan dit uitgelegd worden als een knieval voor de media.
[..]
Ik ga het direct lezen. Maargoed, heb jij nog een fatsoenlijk alternatief te bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |