Jup, alleen met tips, omdat de helft was afgebroken, , probleem is zelfs de smalste tips zijn te breed vor mijn nagels ze zijn vrij rond dus echt een hoge ( vorm zeg maar , en tips zijn vrij plat, als de tips dalijk weg vallen, zie je er niks vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef Oblivion het volgende:
Blue!![]()
En wat heb je op je nagels gedaan, gel?
Die tips kan je van te voren dunner vijlen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jup, alleen met tips, omdat de helft was afgebroken, , probleem is zelfs de smalste tips zijn te breed vor mijn nagels ze zijn vrij rond dus echt een hoge ( vorm zeg maar , en tips zijn vrij plat, als de tips dalijk weg vallen, zie je er niks van
Dan blijven ze nog te plat en dan zit er aan de zijkant niks, en aan de bovenkant is het niet zo breed meer, maar nagels met een hap eruit ziet er al helemaal niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Oblivion het volgende:
Nee, niet dunner op de bovenkant, maar de zijkanten..
Whehehe nog zo'n verslaafde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand nog haar ruby pumps kwijt wil
Je final design!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
Maar dit is mijn final design!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gejat van youtube...![]()
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe nog zo'n verslaafde.
Cute he?quote:
Dat de tip je nagel platter en dus breder trekt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hihi
Ik snap wel wat jullie bedoelen,
wacht ik zal een paint maken
Zeg ik moet nog slapen, krijg het koudzweet al als ik me bedenk dat hij uit de collectie zou kunnen gaan...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand nog haar ruby pumps kwijt wil
Ja vind 't erg mooi! Kleuren passen mooi bij elkaar en het zit er natuurlijk ook weer perfect opquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Cute he?![]()
Ja, ben er wel blij mee!
Gepriegel..
dat jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat de tip je nagel platter en dus breder trekt?
Ja hij blijft! En als hij er ooit uit zou gaan gil ik wel zodat je 100 flesjes kunt kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg ik moet nog slapen, krijg het koudzweet al als ik me bedenk dat hij uit de collectie zou kunnen gaan...![]()
MiMu, hij blijft hè?
Oww nou duidelijk, das niet weg te vijlen, alleen andere tips voor een volgende rondequote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat jamoet de tip ontiegelijk hard aandrukken zodat hij dus overal pakt, en dan gaat hij dus mee met de vorm van de tip.
Doe ik dat niet heb ik aan de zijkant airholes, wat bij mijn weten niet goed is ivm de vocht en troep die er dan onder kan ivm eventuele schimmel oid
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hij blijft! En als hij er ooit uit zou gaan gil ik wel zodat je 100 flesjes kunt kopen.
ik zal er 5 voor je er af wippen en opsturen, dan moet je die er maar op plakkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:21 schreef _evenstar_ het volgende:
we moeten onze nagels combineren moussy, dan krijgen we perfecte nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |