Bah das balen....maare...Prima oordopjes heb je zo te lezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
mnohBijna dood: lawinepijl achtertuin vernielt ruit deur -foto's
*zwaait naar Linnie* hier ook geen kerstfanaat! Wel twee heerlijk rustige dagen....quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:05 schreef Linnie20v het volgende:
Iedereen is gezellig aan het dineren zeker![]()
Erg rustig hier,ben niet zo'n kerstfanaat!
Ik ga zo de djiezusplate maar misbruiken denk ik
.0quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:42 schreef E.T. het volgende:
Zijn dat stickertjes?? Wel gaaf
En nu weinig licht en lamplicht enzo, morgen even goed bekijken, maar vooralsnog lijkt Parlez-Vous Opi een winnerBeschaafd maar niet bescheiden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:12 schreef Linnie20v het volgende:
Heb het erg subtiel gehouden
[ afbeelding ]
nogal jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef buzzwheedle het volgende:
@mirjam dat moet bizar zijn als je naar beneden komt, vooral omdat je er niets van hebt meegekregen!
@ leuk je nagels, weer eens wat anders dan rood met wat hulst![]()
![]()
ben benieuwd of je er veel reacties op zult krijgen
Jeetje , dan schrik je je ook kapot. hier blijft het meestal beperkt met strijkers die vanaf de flat worden gegooit. Succes met de rommel opruimen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
mnohBijna dood: lawinepijl achtertuin vernielt ruit deur -foto's
[ afbeelding ]
Echt???quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:16 schreef Sjeen het volgende:
Stuiter, stuiter, stuiter... Mijn OPI My Private Jet is holoDaar kwam ik vanmiddag in de auto achter, toen de zon scheen! Net geprobeerd foto's te maken, ik hoop dat het gelukt is!
Oh leuk! Dat wil ik wel graag zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu ik ga je nagels na-apenmaar dan met Ruby Pumps en gouden Konad. (hopelijk stempelt het goed)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |