Nog nooit aangekomen en een eigen slagerij hebben? Knap.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef compizfox het volgende:
ja tuurlijk hij wou er ooit aan begonen maar is nooit aangekomen ik weet zeker dat hij het tof gaat vinden.
groetjes
Wel. En dan kom ik het vervolgens ophalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef compizfox het volgende:
ja dat weet ik dus nietmaar je kan tog vlees niet online bestellen?
Dat kan je ook zelf wel in elkaar knopen met wat online tutorials voor joomla! of wordpress.. Een domein registeren kost de wereld ook niet, reken op een 50 euro/jaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef compizfox het volgende:
wat ik ongeveer wil is voorpagina met logo en paar fotos.
en verder wil ik paar paginas met de producten en een pagina ''wie zijn wij'
dat is het dan ongeveer
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nog nooit aangekomen en een eigen slagerij hebben? Knap.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef compizfox het volgende:
maximaal 150euro maar ik hoef alleen een voorpagina en een wie zijn wij mar moet wel echt profesional zijn anders kan ik het zelf ook:P
Euh?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef compizfox het volgende:
hoeft geen profesinele te zijn had het even voor grap opgezocht en had er eentje voor 350 gevonden maar dat is te duur ja
50 euro per jaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat kan je ook zelf wel in elkaar knopen met wat online tutorials voor joomla! of wordpress.. Een domein registeren kost de wereld ook niet, reken op een 50 euro/jaar.
Je bedoelt 6 euro voor het domein, 12 euro opstartkosten en 1,25 euro per maand voor 5000 addertjes onder het gras.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:07 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
50 euro per jaar?
Ik betaal 6 euro per jaar voor een site met 3gb aan ruimte via www.one.com.
Dat kan hij ook makkelijk doen lijkt me aangezien het niet zo'n grote site zal zijn.
te veel inderdaad. Zo veel concurrentie dat winstmarges zowat weg zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:45 schreef VanderMeulen het volgende:
jaja zat webhosts in de wereld! Het grote betaalde webhosting topic - Deel 8
Dat is wel heel slecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:27 schreef HarryP het volgende:
Verder maak je een leuk dingetje in word met plaatjes en tekst en dan save as html.
Tada een website.
Openingstijden en weekaanbiedingen checken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Cothen het volgende:
Wat moeten de klanten van de slager met een website als er alleen maar foto's op staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |