Je André Rieu DVD's afspelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef porsche1 het volgende:
Ik hou niet van Rock.
help tong! Wat moet ik nu doen?
Die heb ik niet. En nu?quote:
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie, echte koffie.quote:
Ik lust geen koffie.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie, echte koffie.
Dan leer je het maar lustenquote:
Wat moet deze ongetalenteerde butterface tussen al die andere haast legendarische namen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:07 schreef tong80 het volgende:
Concert ter ere van het 25-jarig bestaan van de Rock and Roll Hall of Fame. Met optredens van o.a. Simon & Garfunkel, Fergie, John Legend, Stevie Wonder, U2, Aretha Franklin, Crosby, Stills and Nash, en
Bruce Springsteen.
Vroeg ik me ook af. Maar zal met de platenmaatschappijen te maken hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wat moet deze ongetalenteerde butterface tussen al die andere haast legendarische namen?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik kijk
Jerry Lee Lewis, pas nog live gezien
Ha,hier precies hetzelfde, mooi he!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef DrMarten het volgende:
Verder wel een toffe avond natuurlijk, laptopje op schoot en goede muziek op de achtergrond
Vreemde combinatie maar het werkte welquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
Stevie Wonder en Sting. Echt gaaf!
Hij beweegt inderdaad alsof zijn stembanden in z'n liezen zittenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef DrMarten het volgende:
die Graham Nash staat erbij alsof ie bij ieder woord klaarkomt
Simon & Garfunkel zijn wel oud geworden. Damn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef DrMarten het volgende:
Paul Simon blijft wel geweldig, zo'n klein mannetje met z'n gitaar en nog steeds een geweldige stem
En het blijft geweldig klinken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel zijn wel oud geworden. Damn.
Klopt. Kippenvel all over. Maar 't is wel even schrikken hoor, heb ze dan ook denk zo'n 15 jaar niet gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het blijft geweldig klinken.
Dat dus, ondanks de kachel die op 21 graden staatquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, doe er nóg een.... *kippenvel blijft*
Ja, bij Stevie Wonderquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef Cee het volgende:
Is Smokey Robinson al geweest, trouwens?
Stevie moest huilen bij een MJ nummerquote:
Niet verwonderlijk met die hevige AutoTune op hun vocalenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het blijft geweldig klinken.
Opgenomen in oktoberquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef DrMarten het volgende:
De uitzending in Amerika zit op dit moment vol piepjes of onderbrekingen
Ik ben blijer als ie gewoon helemaal z'n mond houdtquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, Bono moet deze song gewoon op de normale manier uitvoeren.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik kon 'vroeger' niet genoeg krijgen van 'Numb' en de clip die erbij hoorde.
Patti Smith iets teveel haar neus gepoederd en een fles leeg gezopen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:58 schreef Aisumasen het volgende:
Deze performance schijnt op die avond zo'n zooitje te zijn geweest, dat ze 'em voor TV nog eens over moesten doen.
K.O.T.Squote:Op zaterdag 26 december 2009 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Ach gut, Bono moet z'n praatje weer houden
Dat dus!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:02 schreef Jarno het volgende:
God wat haat ik Bono.
Ja, jammer dat die bono er steeds doorheen wauwelt.quote:
Idd, 1 goeie ros met die gitaar en die Ierse wauwelaar is weg zou je denken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die bono er steeds doorheen wauwelt.
Van de Black Eyed Peas (net als Fergie)quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:08 schreef Jarno het volgende:
Wie is William?
is dit fergie? die vond ik live zo slecht (live8) maar dit klinkt wel!quote:
Zij is van The black Eyed Peas. Ze heeft inderdaad een beste strot. Ze doet ook een aantal covers van Guns met Slash.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef evert het volgende:
wow wat een stem... .ik ken haar ff niet...
Ik vind dit ook niks eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Jarno het volgende:
Ik trek U2 echt slecht. Tijd voor plee en whisky.
Al was het alleen maar voor het uitzicht. Ohja, pissen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niks eigenlijk![]()
Ik mis Fergie
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelukkig, nu zijn we het eens.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:33 schreef roelofjan het volgende:
Die meid met die bas...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tal_Wilkenfeld
Tal Wilkenfeld (born in Sydney, Australia ca.1986)
Ze speelt de bof.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:33 schreef roelofjan het volgende:
Die meid met die bas...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tal_Wilkenfeld
Tal Wilkenfeld (born in Sydney, Australia ca.1986)
Zou ie wat mee moeten doen, ey?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef DrMarten het volgende:
Die gozer kan best een moppie gitaar spelen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef Jarno het volgende:
+3 kudo's voor caps van die boobies..
Die post hier idd al een tijd niet meer maar ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:48 schreef Jarno het volgende:
Ik mis Dave.
Zegt Sam & Dave je iets?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Die post hier idd al een tijd niet meer maar ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft.
Zeggen PI's je wat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
Zegt Sam & Dave je iets?
Idd, waar is Macca?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef Aisumasen het volgende:
Al houd ik niet zo van gitaar-solo's, is de uitvoering van Jeff Beck altijd wel een eervolle ode aan het mooiste nummer aller tijden. Alleen had tijdens het tussenstuk natuurlijk de grote afwezige van deze avond het podium moeten betreden.
Oh wacht dat was 'm niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh, even kijken waar hij nu in gaat klimmen.
Dacht ik ook, lijkt er erg veel op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeggen PI's je wat?.
Speelt Bruce nu een cover van In the Dutch Mountains? Zanglijn is bijna eender.
Ach, dat gaat al zo'n 35 jaar goed zo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk dit zeg!! Ik zap er toevallig langs![]()
Maak me wel enigszins zorgen om The Boss z'n bloeddruk
Tom Morello heeft dit nummer ook al vaker meegedaan bij Springsteen concerten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
RATM had hier ook een cover van, maar dit is toch wel ff een tandje beter.
Haha jawel, maar hij ziet er zo gespannen uit.. Alsof zijn kop gaat exploderen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ach, dat gaat al zo'n 35 jaar goed zo.
25 jaar, deel 2quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een 25ste verjaardag
CD's van Rage Against the Machine??quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Waar kan ik meer van dit soort werk van die Morello vinden?
Rage Against The Machine, Audioslave en nog wat sologedoe geloof ik.quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Waar kan ik meer van dit soort werk van die Morello vinden?
Audioslave, Nightwatchman.quote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
CD's van Rage Against the Machine??![]()
Nee geen idee eigenlijk of hij naast RATM nog echt veel gedaan heeft eigenlijk.. Goeie!
The Nightwatchmanquote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Rage Against The Machine, Audioslave en nog wat sologedoe geloof ik.
Audioslave, en http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nightwatchman maar dat was meer akoestisch.quote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee geen idee eigenlijk of hij naast RATM nog echt veel gedaan heeft eigenlijk.. Goeie!
OK, thanks, ook aan de anderen. Ik ga morgen eens zoeken. Wat hij vanavond liet horen smaakt naar meerquote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Edit: en Audioslave natuurlijk![]()
Kan Bono nog een heleboel van leren.quote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef D. het volgende:
Bruce doet wel de betere aankondigingen van vanavond
Dat is een andere DVD.quote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is al uit volgens http://www.readjunk.com/n(...)dvd-set-out-nov-3rd/
Die zag ik ook ff niet aankomen!quote:Op zondag 27 december 2009 00:09 schreef DrMarten het volgende:
OMFG![]()
![]()
![]()
Absoluut mijn favo Springsteen nummer.
Is qua muziekstijl wel heeeeel anders dan dit hoor!! meer richting ruigere rock/metal/crossover aan. Maar zijn stijl is onmiskenbaarquote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
OK, thanks, ook aan de anderen. Ik ga morgen eens zoeken. Wat hij vanavond liet horen smaakt naar meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |