Je André Rieu DVD's afspelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef porsche1 het volgende:
Ik hou niet van Rock.
help tong! Wat moet ik nu doen?
Die heb ik niet. En nu?quote:
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie, echte koffie.quote:
Ik lust geen koffie.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie, echte koffie.
Dan leer je het maar lustenquote:
Wat moet deze ongetalenteerde butterface tussen al die andere haast legendarische namen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:07 schreef tong80 het volgende:
Concert ter ere van het 25-jarig bestaan van de Rock and Roll Hall of Fame. Met optredens van o.a. Simon & Garfunkel, Fergie, John Legend, Stevie Wonder, U2, Aretha Franklin, Crosby, Stills and Nash, en
Bruce Springsteen.
Vroeg ik me ook af. Maar zal met de platenmaatschappijen te maken hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wat moet deze ongetalenteerde butterface tussen al die andere haast legendarische namen?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik kijk
Jerry Lee Lewis, pas nog live gezien
Ha,hier precies hetzelfde, mooi he!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef DrMarten het volgende:
Verder wel een toffe avond natuurlijk, laptopje op schoot en goede muziek op de achtergrond
Vreemde combinatie maar het werkte welquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
Stevie Wonder en Sting. Echt gaaf!
Hij beweegt inderdaad alsof zijn stembanden in z'n liezen zittenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef DrMarten het volgende:
die Graham Nash staat erbij alsof ie bij ieder woord klaarkomt
Simon & Garfunkel zijn wel oud geworden. Damn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef DrMarten het volgende:
Paul Simon blijft wel geweldig, zo'n klein mannetje met z'n gitaar en nog steeds een geweldige stem
En het blijft geweldig klinken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel zijn wel oud geworden. Damn.
Klopt. Kippenvel all over. Maar 't is wel even schrikken hoor, heb ze dan ook denk zo'n 15 jaar niet gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het blijft geweldig klinken.
Dat dus, ondanks de kachel die op 21 graden staatquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, doe er nóg een.... *kippenvel blijft*
Ja, bij Stevie Wonderquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef Cee het volgende:
Is Smokey Robinson al geweest, trouwens?
Stevie moest huilen bij een MJ nummerquote:
Niet verwonderlijk met die hevige AutoTune op hun vocalenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het blijft geweldig klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |