quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Dat is ook een prestatie.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, want dat moet dan wel één van de achterlijkste redenaties zijn die ik in tijden heb gehoord.
Dat niet, maar wat bilmiyorem daarna zei wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Ayca het volgende:
Ach Turken worden over het algemeen toch gezien als nationalistisch dus als ze met een Turkse vlag komen aanzetten is dat niet zo vreemd
Ja, zeker, want ik zie het niet als een achterlijke redenatie.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar of dat iets is om trots op te zijn?
O, nee?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zeker, want ik zie het niet als een achterlijke redenatie.
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlanders met een Nederlandse vlag zien er racistischer uti dan Turken met een Turkse vlag.
Je hebt nu wel weer genoeg getrolld voor vandaag. Wat denk je nou te bereiken met dit soort gezanik steeds?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben een racistische kop.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben een racistische kop.
Ik moet de dagen die ik niet getrolld heb inhalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel weer genoeg getrolld voor vandaag. Wat denk je nou te bereiken met dit soort gezanik steeds?
Turken zien er aardiger uit dan Nederlands. Nederlanders met een Nederlandse vlag in hun handen hebben echt een andere kop dan Nederlanders zonder zo'n vlag in hun handen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik verwachtte een hele redenering.
Misschien snap ik wel een beetje wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zien er aardiger uit dan Nederlands. Nederlanders met een Nederlandse vlag in hun handen hebben echt een andere kop dan Nederlanders zonder zo'n vlag in hun handen.
Ja, van die enge, strenge koppen. Kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien snap ik wel een beetje wat je bedoelt.
Not fair, though.
Wij Turken kunnen daar ook wel wat van.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, van die enge, strenge koppen. Kan het niet zo goed uitleggen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien snap ik wel een beetje wat je bedoelt.
Hier moest ik huilen, sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 16:49 schreef IHVK het volgende:
laat ik het zo zeggen. omdat men in nederland na WOII een fobie heeft ontwikkeld voor nationale symbolen is er inderdaad vaker een associeer met racisme. vaak zijn die types met een vlag op hun bomberjack ook niet echt zuiver. dit maakt de NL vlag echter geen racistisch symbool. best mooie vlag! kijk maar naar Koninginendag.
je hebt het over een bepaalde type mensen. en turken zien er aardiger uit is subjectief.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zien er aardiger uit dan Nederlands. Nederlanders met een Nederlandse vlag in hun handen hebben echt een andere kop dan Nederlanders zonder zo'n vlag in hun handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |