Dus ik moet dat spul tof gaan vinden omdat er een mooie vrouw bij staat?quote:
Ja maar twee flesjes telt als 4 bier omdat je uit één flesje wel twee keer zo'n stapelglas kan vullen!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Monster is wel lekker verder.
En gastjes die meteen *doen alsof ze hyper zijn* zijn net zo treurig als mongolen die na twee pils gaan roepen hoeveel ze wel niet ophebben en hoe bezopen ze zijn
TS is van 4 biertjes al dronken.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja maar twee flesjes telt als 4 bier omdat je uit één flesje wel twee keer zo'n stapelglas kan vullen!!!
Nee, maar het is geen verkeerde combinatie dacht ik zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dus ik moet dat spul tof gaan vinden omdat er een mooie vrouw bij staat?
Slingeren op de fiets dat ik deed! Had je moeten een zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
TS is van 4 biertjes al dronken.
Je gaat er spontaan kuttopics van openen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Slingeren op de fiets dat ik deed! Had je moeten een zien.
Wat een avond!
Zwart drinken echte bazen koffie.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef kikoooooo het volgende:
Te smerig die zooi. Leer koffie drinken.
Dit lijkt me een betere combinatie:quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Nee, maar het is geen verkeerde combinatie dacht ik zo.
Je vergeet iets om dit topic te redden:quote:Op donderdag 24 december 2009 15:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dit lijkt me een betere combinatie:
[ afbeelding ]
Ik zei avond, niet middag.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Je gaat er spontaan kuttopics van openen.
Dat hebben we heus wel deur heurquote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef Ensaf het volgende:
Hardstikke mooi dat veel mensen zich geroepen voelen om hier te zeggen dat je het spul best te pruimen valt, maar houdt wel in de gaten dat deze klacht over mensen als jou en dat drankje dat je drinkt handelt.
Hartikke mooi dat je klaagt over energydrank maar je bent de enige, blijf niet zo krampachtig volhouden dat het niks is maar probeer het gewoon eens een keertje.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef Ensaf het volgende:
Hardstikke mooi dat veel mensen zich geroepen voelen om hier te zeggen dat je het spul best te pruimen valt, maar houdt wel in de gaten dat deze klacht over mensen als jou en dat drankje dat je drinkt handelt.
Geweldig, een plank.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je vergeet iets om dit topic te redden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |