Ah, een doodsverwensing...foei!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef zarGon het volgende:
Sterf eens subiet twee keer door de helft dood met je verwachte reacties.
Dat dus..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef wise het volgende:
laatst ook nog iemand voorgelaten omdat zij maar 2 dingen had.
ik had er maar 10, maar dat terzijde
Je denkt werkelijk dat het me ook maar iets uit maakt hoeveel jij in je handjes hebt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Ridocar het volgende:
TS is te lui om ver te lopen. (JA LOPEN!! omdat TS te arm is voor een auto)
Verder herkenbare klacht. Wel grappig om te zien dat de mensen die de halve winkel op de band zetten diegene achter hun proberen te negeren. Zo van: 'niet achter je kijken, misschien denkt 'ie dat ik 'm niet heb gezien, met dat ene brood'.
Zijn meestal stelletjes, gaat die vent in de rij staan bijna direct als ze binnen komen, dan dat wijf de boodschappen doen, die kar vullen totdat ze aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Soohr het volgende:
waarschijnlijk omdat je bij de aldi al 3 uur in de rij staat,
en het altijd die lui met 3x niks aan boodschappen zijn die met duppie's gaan betalen,
5 euro moeten neerleggen,
ongeveer 4,50 euro betalen en dan verzuchtend nog 5 duppies uit hun gatenbroek zoeken.
Dat kost tijd.
of het zijn bejaarden die dan niet snappen hoe hun pinpas door het apparaat heen moet.
Bijna net zo erg als mensen die alvast in de rij voor de kassa staan en dan steeds weg lopen om nog wat te pakken,
nee kut, dan duw ik je kar wel gewoon weg als je aan de beurt bent,
maar niet bij je kar staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |