Kans zou zo maar aanwezig kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk trouwens dat die Shaw vanavond komt optreden in Groningen
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar
Maar helaas is het na vandaag voorbij
Ik denk het juist NIET. Zo'n internationale artiest regel je niet zomaar binnen 2 dagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef henkde_j het volgende:
Idd, voor de afwisseling was dat leuk geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enige die house op waarde weet te schatten iig.
Welk land komt ie...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef henkde_j het volgende:
Dat is toch die gast die vaak met Armin v. Buuren samenwerkt?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter wat House voor muziek is.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enige die house op waarde weet te schatten iig.
Geen TV op kamer.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie moeten de tv op Nederland 1 zetten.
Bij mij ging de bel een minuut geleden al.
Muziek die je thuis draait??quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wat House voor muziek is.
Daarmee bedoelen we eigenlijk alles waar een beetje een beat in zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wij kunnen 1 minuut langer genieten van SRquote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef Q.E.D. het volgende:
ithinkilikeit vind ik echt een klere nummer, ik vind ryan shaw beter. maar wat mij betreft had little lion man het mogen wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas wel, want dat was het ultieme anthem voor dit jaar natuurlijk.
geen 101 tv of NED1 hier.......quote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef Q.E.D. het volgende:
?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij wordt thuis echt afgeknepen
ik gebruik het als benaming voor muziek van lounge tot hardcorequote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
FOK!en en SR gaat prima samenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef Q.E.D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |