In dit geval moet ik je gelijk geven, een beetje meebewegen mag ook wel..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Miam het volgende:
leuk publiek voor het glazen huis zeg!
die kent iedereen nu nog, dat zie ik met shaw niet gebeurenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Het nummer mist het SR sausje en zal dus denk ik niet echt blijven als theme song
Maar wel beter dan van Loon
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ja maarja met SR ben ik niet van de computer af te slaan hè ...
Wel heel veel beterquote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Het nummer mist het SR sausje en zal dus denk ik niet echt blijven als theme song
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Dichterbijer het volgende:
zeer uitbundig ja..quote:
Lekker stuiteren met Paul, lekker hard want hij toch half doofquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Ritmo het volgende:
Wat mis ik Paul.En dan met name de muziek die hij promote.
Ze vinden hem ook leuk, het stond niet voor niets 2 weken op 1 in de freak 11quote:
De enige die house op waarde weet te schatten iig.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Ritmo het volgende:
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Derek010 het volgende:
[..]
IddMaar dit jaar was er ook geen Jordy van Loon achtig-plaatje
amen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Ritmo het volgende:
Helaas wel, want dat was het ultieme anthem voor dit jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef themauster het volgende:
I think i like it is te vroeg gereleased voor SR ,net als Mars vorig jaar
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef marcodej het volgende:
Roosmarijn mag ook weleens 6 dagen niet eten...
Idd, woh.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas wel, want dat was het ultieme anthem voor dit jaar natuurlijk.
Nee meer over hoe slecht Jordy was , al waren de sneeuw ballen superquote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt alsnog niets over It Gets Better.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas wel, want dat was het ultieme anthem voor dit jaar natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |