SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom net thuis. Dat jullie het nou zo inplannen, daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Ynnuh die altijd binnen komt hollen voor de lapo
als je daarentegen voor een shoarmarol naar de snackerd gaat zou die twijfel er dus niet zijn, dan zou je gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik twijfel om naar plaatselijke snackbar te gaan en daar mexicano te eten
ja maar alleen trek in broodje shoarma maar snack dichterbijquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je daarentegen voor een shoarmarol naar de snackerd gaat zou die twijfel er dus niet zijn, dan zou je gaan
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef Sobraine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Siniti het volgende:
Foul Bachelor Frog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit lieve nummer.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Siniti het volgende:
Foul Bachelor Frog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je da nie horen dan?quote:
Ben blij dat ik niet ken horen wie je bent.quote:
quote:
Foul Bachelor Frog is een baasquote:
Think so.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Siniti het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Foul Bachlor Frog grappig vind![]()
Ik ben dus niet de enige met humor!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef reetveter het volgende:
Ik vind het ook grappig, maar ik ben stoned.
je moet ook echt een viespeuk / vrijgezel zijn denk ikquote:
of stoned.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef reetveter het volgende:
Ik vind het ook grappig, maar ik ben stoned.
Whutquote:Sluiten we dit jaar toch nog goed af, alle marokkanen pakken hun koffers want door de q-koorts valt er na januari geen schaap meer te neuken
In April komt hij vrij.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is die Ron Isley al weer eens vrijgelaten?
Noa?quote:
Noaquote:
Wat is er mis met Noa? Ik heb het de afgelopen keren best naar mijn zin gehad daar.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NoaEen 15-19 jaar club in Heerenveen.
Om eerlijk te zijn ben ik daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noa? Ik heb het de afgelopen keren best naar mijn zin gehad daar.
Goed oordeel, nu ik het zo bekijk vind ik het ook niet leuk daar.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik daar nog nooit geweest. Maar Leeuwarden is dan ook een pis stad.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed oordeel, nu ik het zo bekijk vind ik het ook niet leuk daar.
San Andreas.quote:
Fifa 10, dan kom ik ook onlinequote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef Siniti het volgende:
Dilemma: FIFA 10 is net aangekomen, maar er zijn ook net 2 nieuwe heroes in DotA
2 weken geleden ben ik ook op een van die bewerkte foto's gezet.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]! Die photoshop foto's altijd
!
quote:
PM die eens. Want je bent me nog 1tje schuldig.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
2 weken geleden ben ik ook op een van die bewerkte foto's gezet.Maar het is er wel gezellig verder, ik keur een club niet af op de foto's die ze online zetten.
Kaapstad.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister nu een soort van klassieke muziek, echt moooi.
Waar ga je heen, Ludo?
Geweldige film.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Haha, die foul bachelor frog. Sommigen zijn zo herkenbaar.
Ik ga weer Hangover kijken.
Het is een beetje de goede versie van 'Dude where's my car', hoewel Dude wel cult heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kaapstad.
[..]
Geweldige film.
Die foto ga ik dus niet sturen hé, daar sta ik zo niet cool op.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
PM die eens. Want je bent me nog 1tje schuldig.![]()
Ja ik zal er vast ooit nog wel eens komen en dan veranderd mijn mening wel
Wssquote:Op donderdag 24 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Kaapstad met WK? Of spelen ze daar niet?
Hé waarom edit je dat ene eruit. Denk maar niet dat ik dat vergeet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die foto ga ik dus niet sturen hé, daar sta ik zo niet cool op.![]()
Dan ben ik er ook nog inderdaad. Nederland - Kameroen wordt in Kaapstad gespeeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Kaapstad met WK? Of spelen ze daar niet?
Komt goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé waarom edit je dat ene eruit. Denk maar niet dat ik dat vergeet.
Het was moeilijk met die foto van jou, maar het is me gelukt.quote:
Ik ben al 2 uur bezig met die foto van jou, misschien moet ik eens een ander proberen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was moeilijk met die foto van jou, maar het is me gelukt.
Probeer eens een andere inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur bezig met die foto van jou, misschien moet ik eens een ander proberen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
Sinds wanneer is het foul bachelor frog? Gewoon bachelor frog toch?
Of eens googlen waar je clit zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur bezig met die foto van jou, misschien moet ik eens een ander proberen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was moeilijk met die foto van jou, maar het is me gelukt.
Ik lolde.quote:
quote:
Pics?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:44 schreef Maisnon het volgende:
Jaaaa ik heb mn iglo afhij is echt suuupervet
met dak en alles, puur uit sneeuw
kan er met zn 3en in zitten
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind advice dog, philosoraptor en socially awkward penguin de bausses. En alle Pokédads natuurlijkAl die nieuwe zijn gay
Met je van basten goalquote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef Siniti het volgende:
eerste keer dat ik fifa 10 speel ik geef devvie 3-1
Ja, maar er zitten wel extreme tussen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Lakitu het volgende:
Met bachelor frog heb ik altijd zo van "Hmm. True."
kankerquote:
quote:
Awkwardquote:
quote:
Welkom op het internet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha die pinguïn dingen zijn kaolo grappig.
Ik ook niet, ik kom er alleen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal 4chan-nurts.
Dat heb ik soms.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:59 schreef S.Seagal het volgende:
Haha Sat bij voetbal.![]()
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
Wtf ik heb zojuist chuck norris gezien, die ziet er ook al veelst te jong uit, is dit soms de baby-face SC ofzo
Wie ziet er dan nog meer te jong uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
Wtf ik heb zojuist chuck norris gezien, die ziet er ook al veelst te jong uit, is dit soms de baby-face SC ofzo
watquote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
HAHA IK HEB GOLDMEMBER NU WEET IK JOU HYVES OOK !quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
Janiesbrowniequote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie ziet er dan nog meer te jong uit. [ afbeelding ]
OHNEEquote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHA IK HEB GOLDMEMBER NU WEET IK JOU HYVES OOK !
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
Ha-ha, ik ken mijn lichaam goed zat. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of eens googlen waar je clit zit.
Oki.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ha-ha, ik ken mijn lichaam goed zat. Maak je geen zorgen.
Ja die stond in het hip hop deel ergensquote:
Hey Skyquote:
Nou daarquote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey Sky [ afbeelding ]. Als je ooit zin hebt om na alle narigheid mij een keertje te ontmoeten, niet als date (ik ben veel te oud voor je en heb nog grotere bindingsangst dan jij hebt) maar gewoon voor de gezelligheid omdat ik écht benieuwd naar je ben. Dus GEEN date, maar gewoon een afspraak tussen twee mensen op internet.
1 effect man.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:07 schreef Skylark. het volgende:
Wist ik nog maar hoe ik dat had gedaan, m'n profielfoto bewerken.
Same.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nou altijd op FOK!
ik moet redelijk vaak om je lachen, maar om nou elke keer in allerlei topics te gaan quoten is een beetje een overkillquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nou altijd op FOK!
Noisia is tof.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Chriz vieze lucker, noisa komt gewoon in je hometown de boel afbreken op 6 maart![]()
Ohja, ik zag het. R&R TERUG BIJ DEZE, HVJquote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same.Ik R&R'de je 'meisjes met enige sociale relevantie' wel, trouwens.
Noisia, oh, ja, uiteraard.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Chriz vieze lucker, noisa komt gewoon in je hometown de boel afbreken op 6 maart![]()
[..]
ik moet redelijk vaak om je lachen, maar om nou elke keer in allerlei topics te gaan quoten is een beetje een overkill
maar dat je het even weet
De middelste.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef Skylark. het volgende:
Shout-out naar m'n indomattie: #gentle is een geweldige opener op MSN. [ afbeelding ]
Die vond ik ook het leukste.quote:
Ik leen ze zelf altijd, en kauw ze kapot.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:19 schreef Skylark. het volgende:
Zelfgemaakt, enigszins herkenbaar?
[ afbeelding ]
Niet kapot, gewoon dicht.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:16 schreef Devvie het volgende:
Kankerstraal eens op met die plaatjes
Ynuh, je fobo is kapot
Niet echt, als ik die afgeknauwde pen dan geef willen ze hem al niet meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:19 schreef Skylark. het volgende:
Zelfgemaakt, enigszins herkenbaar?
[ afbeelding ]
correct, wieso een bazentent dan? hebben ze altijd het geluid dik in orde dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, dat was het.
In de Victorie zeker? Zulks een bazentent.
mensen met smetvreesquote:Op donderdag 24 december 2009 18:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet echt, als ik die afgeknauwde pen dan geef willen ze hem al niet meer.
Altijd van die toffe underground artiestenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
correct, wieso een bazentent dan? hebben ze altijd het geluid dik in orde dan?
Zeg het maar.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar moet ik nu heen voor spirituele en intellectuele inspiratie?
Oke dan, is je vader je nog komen ophalen of met OV? Eergisteren wezen snowboarden en gisteren eigenlijk niks gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gaat goedik ben gevlucht uit Groningen voor kerst
how you doing?
Indaclub tegen jouw welgevormde billen aanquote:Op donderdag 24 december 2009 18:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Het is niet vanwege php, skylark.
Vanavond op het hiphop feest?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Indaclub tegen jouw welgevormde billen aan [ afbeelding ]!
Tijd teveel Maisnonquote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef Maisnon het volgende:
Het is best weird en eng daarbinnen. Echt alles is wit, je weet niet goed waar de muren zijn, tis harstikke koud, echt raar
Ziet er echt tof uit! Hoelang ben je er mee bezig geweest?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef Maisnon het volgende:
Het is best weird en eng daarbinnen. Echt alles is wit, je weet niet goed waar de muren zijn, tis harstikke koud, echt raar
Vet.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er volgen nog betere fotos ooitmet een fototoestel
en mn buurjongetjes erin
Dat klinkt als gigantisch veel tijdquote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef Maisnon het volgende:
Waarom roept iedereen dat ik tijd teveel hebkrijg ook alleen maar dat soort replies van vrienden erover
Nouja, het valt best mee hoor! Maandag, dinsdag, woensdag en vandaag, elke dag 2 uurtjes ongeveeren gisteren had ik hulp
God, wat smooth.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alles voor jou, schatje [ afbeelding ].
True.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Dames, dames, rustig aan.
Onthoud dat ik in het echt een autist met zwaar overgewicht ben die nooit buiten komt.
ik ben nu ook echt onderkoeldquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou het al niet eens trekken om twee uur in die kou te staan. Derhalve: respect.
Schijven wel, ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef S.Seagal het volgende:
Is een boek schijven moeilijk denken jullie?
Ik geef je groot gelijk, waarom buiten blauwtjes lopen terwijl elke vrouw op het internet van je smelt?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Dames, dames, rustig aan.
Onthoud dat ik in het echt een autist met zwaar overgewicht ben die nooit buiten komt.
Een boek schrijven niet. een goed boek schrijven wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef S.Seagal het volgende:
Is een boek schijven moeilijk denken jullie?
I get more e-pussy on accident than most niggas get on purposequote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True.
Maar alsnog heb je die smooth talk wel onder de knie.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een boek schrijven niet. een goed boek schrijven wel.
Een boek afmaken, dat is pas moeilijk. Als je verder dan 3 hoofdstukken kan komen, respect
Ik zit momenteel ook met een fleshlight in de hand, normaal flirt ik namelijk niet met zulke lekkere chica'squote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, waarom buiten blauwtjes lopen terwijl elke vrouw op het internet van je smelt?
Wie is Big Lquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
I get more e-pussy on accident than most niggas get on purpose!*
*©Big L
Meestal worden ze pas groot als ze dood zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een van de grootste in de hiphop, helaas dood.
Hij stond op het punt te worden getekend door Jay-Z.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meestal worden ze pas groot als ze dood zijn.
Ik wist dat het ging komen, maar ik moest evengoed lachen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:57 schreef Maisnon het volgende:
Net als Suske en Wiske die werden ook groot toen ze werden getekend door Willy Vandersteen
M'n beste vriendin heeft me bij haar thuis uitgenodigd met nieuwjaar, samen met nog een miljoen andere mensen. En ik weet dat zij dat soort feesten niet waardeert, en ik kan ook niet afzeggen want ik heb het beloofdquote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen, waarde Allure_?
Ik kom terug met een bek met een dubbel zo droog vermogen dubbel zo grote kloten geef er geen fuck om of ze me wel mogen wie wil er likken aan kees zn scrotumquote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef ynuhh het volgende:
Chriz hoe tof is Spacekees?
Best wel toch?
Buiten 'Wat wil je doen dan' vind ik hem redelijk kut. Wannabe Vieze Furrr.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef ynuhh het volgende:
Chriz hoe tof is Spacekees?
Best wel toch?
Gaan al je andere matties wel naar Extrema?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n beste vriendin heeft me bij haar thuis uitgenodigd met nieuwjaar, samen met nog een miljoen andere mensen. En ik weet dat zij dat soort feesten niet waardeert, en ik kan ook niet afzeggen want ik heb het beloofd.
Waarschijnlijk wel. Maar hun zijn zo van op het laatste moment beslissen en kaartjes kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Buiten 'Wat wil je doen dan' vind ik hem redelijk kut. Wannabe Vieze Furrr.
[..]
Gaan al je andere matties wel naar Extrema?
Voordeel: dan heb je ook nog tot het laatste moment om een uitweg te verzinnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar hun zijn zo van op het laatste moment beslissen en kaartjes kopen.
Ik vind dat 'Ik wil een meisje' grappigquote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef ynuhh het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Spacekees wel leuk vind.
Nee, want ik heb juist beloofd om naar haar thuis toe te gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voordeel: dan heb je ook nog tot het laatste moment om een uitweg te verzinnen.
Ik ga vanavond naar een feest waar hij de host is.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind dat 'Ik wil een meisje' grappigik quotte niet voor niks he!
Stop jezelf vol met drugs en alcohol.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want ik heb juist beloofd om naar haar thuis toe te gaan. En mijn matties gaan niet naar haar
. Nouja, dit wordt een sucky newyear
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er volgen nog betere fotos ooitmet een fototoestel
en mn buurjongetjes erin
Zit uiteraard al in de planning!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stop jezelf vol met drugs en alcohol.
Mijn oud en nieuw vorig jaar was pas bagger.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want ik heb juist beloofd om naar haar thuis toe te gaan. En mijn matties gaan niet naar haar
. Nouja, dit wordt een sucky newyear
.
Jij was tenminste nog ergens. Ik ga dit jaar gewoon helemaal niks doenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn oud en nieuw vorig jaar was pas bagger.
Ik was bij een vriend thuis waar allemaal mensen waren die ik maar vaag ken en die ik ook nog eens stuk voor stuk niet echt kon uitstaan.
Een zo'n gast had zn vriendin bij hem die iets grapte over hem dat ie een meisje in zn telefoon had wat zij dan had gezien en raar vond.
En toen zei ie nooh ik zou nooit vreemdgaan.
2 minuten later is die vriendin aan het rokengaat ie uitgebreid vertellen dat ie toch vreemd was gegaan.
Ging ie ook nog met die vriendin mensen opbellen om openlijk te laten horen wanneer ze voor het eerst seks hadden gehad, een soort vage weddenschap? wtf
Ik had het daar al wel snel gezien
Zo wordt de mijne dus dit jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was bij een vriend thuis waar allemaal mensen waren die ik maar vaag ken en die ik ook nog eens stuk voor stuk niet echt kon uitstaan.
Een zo'n gast had zn vriendin bij hem die iets grapte over hem dat ie een meisje in zn telefoon had wat zij dan had gezien en raar vond.
2 minuten later is die vriendin aan het rokengaat ie uitgebreid vertellen dat ie toch vreemd was gegaan.
Ging ie ook nog met die vriendin mensen opbellen om openlijk te laten horen wanneer ze voor het eerst seks hadden gehad, een soort vage weddenschap? wtf
Klinkt als een perfecte invulling van kerstavond.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga eten, douchen en mezelf een delirium zuipen om vervolgens glazig naar meisjes te staren die ik enkel op internet kan hosselen.
Zulke types zijn zo zielig, ik walg er van. Alsof het stoer is.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tot vanavond.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga eten, douchen en mezelf een delirium zuipen om vervolgens glazig naar meisjes te staren die ik enkel op internet kan hosselen.
Kusjes.
RUN-DMC!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kijk VH1 met mijn vader. En hij zingt alles mee. Walk This Way van Aerosmith met een neger nu bijvoorbeeld.
Mijn vader is me op komen halen! Wegen waren overigens prima te doen, amper sneeuw. En hoe was het snowboarden?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke dan, is je vader je nog komen ophalen of met OV? Eergisteren wezen snowboarden en gisteren eigenlijk niks gedaan.
Gohquote:Op donderdag 24 december 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
Hee hallo.
Note to myself: Een hele joint is teveel voor jou.
Geen idee wat het is, maar ik had hash.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gohwhehe wij rookten dinsdagavond pure joints met White Widow
als er iets is waar je van gaat spacen
!
Doe mij maar sigaretten, dan vind ik de joint een stuk beter smaken.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Kankersigaretten in een joint. Geef mij maar shag.
Drugs. Gast ik denk nu wel minder over je.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
Hee hallo.
Note to myself: Een hele joint is teveel voor jou.
Mijn tere, schone longetjes moeten geliefkoosd worden, in plaats van in stukken gehakt worden door de scherpe, snijdende rook van een sigaret.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe mij maar sigaretten, dan vind ik de joint een stuk beter smaken.
Is het nu uit?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Drugs. Gast ik denk nu wel minder over je.
Ik denk dat carnaval niet meer doorgaat nu. Ik distantieer mij van drugs.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn tere, schone longetjes moeten geliefkoosd worden, in plaats van in stukken gehakt worden door de scherpe, snijdende rook van een sigaret.
Helpt het nog als ik zeg dat ik het maximaal 2x per maand doe?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik denk dat carnaval niet meer doorgaat nu. Ik distantieer mij van drugs.
ZO VAAK?!?!?!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helpt het nog als ik zeg dat ik het maximaal 2x per maand doe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik ook elke kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2009 20:25 schreef Skylark. het volgende:
En ik heb de BH van m'n zusje gestolen om aan te ruiken.
Dude, je zusje is 12, jouw zusje heeft twee erwtjes op een plank.quote:
Wat een pervert is Lakitu toch.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, je zusje is 12, jouw zusje heeft twee erwtjes op een plank.
13 inmiddels. Plus ik had het over de jouwe.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, je zusje is 12, jouw zusje heeft twee erwtjes op een plank.
Begon het al te ontkiemen, die keer dat je per ongeluk de badkamer inliep terwijl zij daar net uit de douche kwam?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
13 inmiddels. Plus ik had het over de jouwe.
Ik moet morgen werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
Op kerstavond mag je op Fok zijn vindik. Maar mensen die bij nye op fok zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wou ik even meegeven.
Per ongeluk? Wat?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Begon het al te ontkiemen, die keer dat je per ongeluk de badkamer inliep terwijl zij daar net uit de douche kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |