En waarom niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:18 schreef Acinonyx het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen zijn die ziggo nemen
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Nergens last van hier met Ziggo.![]()
[ link | afbeelding ]
Blijven zeiken omdat ze een tijd geleden opstartproblemen hadden. Leuk, hoor. Ziggo is een prima bedrijf op moment. Als een bedrijf miljoenen aansluitingen over heel Nederland heeft dan zijn er altijd gevallen waarin iets mis gaat. Noem mij een nutsbedrijf waarbij dit niet het geval is....quote:
Ik ken geen enkel ander bedrijf dat zoveel fuck-ups maakt als ziggo. Als je na 45 bestellingen nog niet weet dat ergens een studentencomplex zit waar het tv signaal word betaald door de huurbaas middels een betalingsregeling, dan ben je echt heel slecht bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Blijven zeiken omdat ze een tijd geleden opstartproblemen hadden. Leuk, hoor. Ziggo is een prima bedrijf op moment. Als een bedrijf miljoenen aansluitingen over heel Nederland heeft dan zijn er altijd gevallen waarin iets mis gaat. Noem mij een nutsbedrijf waarbij dit niet het geval is....
Ik heb ook dat abbonement, en kijk eens wat ik nu krijg als uitslag:quote:Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same here, mijn 20Mbit haalt hij prima.
Hmm. Ik woon in Rhenenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dit normaal via de kabel???
-heerlen-
Ik wel, andere providers, andere energiemaatschappijen etc etc.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel ander bedrijf dat zoveel fuck-ups maakt als ziggo. Als je na 45 bestellingen nog niet weet dat ergens een studentencomplex zit waar het tv signaal word betaald door de huurbaas middels een betalingsregeling, dan ben je echt heel slecht bezig.
Dit soort schrijnende gevallen komen bij elk nutsbedrijf voor. Het is echt een illusie te denken dat dit bij de overige bedrijven niet voorkomt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel ander bedrijf dat zoveel fuck-ups maakt als ziggo. Als je na 45 bestellingen nog niet weet dat ergens een studentencomplex zit waar het tv signaal word betaald door de huurbaas middels een betalingsregeling, dan ben je echt heel slecht bezig.
Epic fail...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik heb ook dat abbonement, en kijk eens wat ik nu krijg als uitslag:
[ link | afbeelding ]
[..]
Hmm. Ik woon in Rhenen
Wat zeiden ze toen je de helpdesk belde?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:32 schreef lawlhalla het volgende:
al sinds zeker 2 weken last van een instabiele verbinding.
dit vind ik ook niet grappig :
[ link | afbeelding ]
www.cursusbegrijpendlezen.nl.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit soort schrijnende gevallen komen bij elk nutsbedrijf voor. Het is echt een illusie te denken dat dit bij de overige bedrijven niet voorkomt.
.quote:Ik ken geen enkel ander bedrijf wat -net zoveel- fuck-ups maakt
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:33 schreef Sobraine het volgende:
[..]
www.cursusbegrijpendlezen.nl.
[..]
.
Ziggo maakt ZOVEEL fouten!!! Meer dan Kpn of bijvoorbeeld Telfort!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Zephyroz het volgende:
Jep. al bijna een maand. Van alles geprobeerd, en het werkt nog steeds niet zoals het hoort. Word er schijtziek van...
Heel vaak maar Ziggo nog heul veul vaker? Clown.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Lees hierboven. Het is heel normaal, Kpn en Telfort hebben dit ook heel vaak.
Gelukkig is mijn ervaring het tegenovergesteldequote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Heel vaak maar Ziggo nog heul veul vaker? Clown.
Hier ook. Met de verbinding zelf de afgelopen 5 jaar weinig tot geen problemen gehad. Alleen toen de modem kapot was, moest ik een maand of 2 wachten voordat deze kwam (dit was toen Ziggo pas bestond). Nu heb ik er 3quote:Op donderdag 24 december 2009 13:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn ervaring het tegenovergestelde
helemaal niets want ik heb ze nog niet gebeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je de helpdesk belde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |