Ik rij welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks nog even de taarten ophalen, dat was ik bijna vergeten
Geef hem nog een paar uur om zich aan te passenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Maar ik verbaas mij het meest over de wens van het merendeel van de bevolking om de mede-landgenoten in een soort van keurslijf te persen. Alle middelen om te controleren zijn toegestaan, sterker nog, men gilt om meer controle en o wee als er niet goed genoeg gecontroleerd is. De halve bevolking en de Tweede Kamer staan onmiddellijk op de achterste benen.
Mooi, want het is nog steeds gladquote:
Vergeet het kabinet niet: volkómen over z'n toeren!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik verbaas mij het meest over de wens van het merendeel van de bevolking om de mede-landgenoten in een soort van keurslijf te persen. Alle middelen om te controleren zijn toegestaan, sterker nog, men gilt om meer controle en o wee als er niet goed genoeg gecontroleerd is. De halve bevolking en de Tweede Kamer staan onmiddellijk op de achterste benen.
Uiteindelijk blijk ik ook vaak een slappe Jan Doedel te zijn. Maar zo het er nu voor staat, laat ik mijn paspoort niet meer verlengen en komt er ook geen van overheidswege verstrekt kastje in mijn auto.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
Dus alswe later allemaal verplicht een chip in onze nek krijgen doe jij niet mee
Er mankeert echt niet veel aan of het is zo verquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet het kabinet niet: volkómen over z'n toeren!
Niet raar ook, want het hele binnenhof staat vol met woedende mensen die meer controle eisen. Balkenende heeft als knieval zojuist het leger in verhoogde staat van paraatheid gebracht en de grenstroepen bevel gegeven met scherp te schieten op alles wat zich niet kan legitimeren.
Dat dit kán in Nederland!
Paspoort heb je niet echt nodig en dat kastje komt er echt nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijk ik ook vaak een slappe Jan Doedel te zijn. Maar zo het er nu voor staat, laat ik mijn paspoort niet meer verlengen en komt er ook geen van overheidswege verstrekt kastje in mijn auto.
Niets mis met zo'n chip, heeft mijn kat ookquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus alswe later allemaal verplicht een chip in onze nek krijgen doe jij niet mee
Nee, ik hoef geen taart, ik heb eigenlijk helemaal niets met taartenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil je zeker ook een stuk taart?
Mijn katten en honden ook en ze lopen nooit wegquote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met zo'n chip, heeft mijn kat ook
Ik heb een chipgestuurd kattenluik, zodat alleen mijn kat naar binnen kan. Wereldsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn katten en honden ook en ze lopen nooit wegZonde van het geld geweest
En nu ben ik echt weg.
Ik moet nog twee dingen doen: Wachten op een harddisk en vervolgens met de auto naar de garage want mijn koelvin blijft draaien, ook bij -10.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef Laysa het volgende:
Mwah....ging met verkeerde been in bed...toen ook weer dr uit...heb niet zulke goede herinneringen aan kerst....maar anyways....gaan jullie maar gezellie keuvelen....dan ga ik hier lekker verder ...moet nog naar de winkel....ajuuussss
quote:ANWB: vanavond niet de weg op
AMSTERDAM - De ANWB adviseert automobilisten om vanavond, op kerstavond, niet de weg op te gaan tussen 21:00 en 9:00 morgenochtend.
De bond doet dat nadat het KNMI donderdagochtend een voorwaarschuwing gaf voor gladheid op de Nederlandse wegen.
In de loop van de avond neemt vanuit het zuiden de kans op ijzel sterk toe. De ijzel breidt zich daarna snel over grote delen van het land uit en in het westen van het land kan ook enige tijd (natte) sneeuw vallen. Op veel plaatsen kan het daardoor gevaarlijk glad worden.
Ik heb er even aan gedacht, maar daar ik toch al de grootste aandachtshoer ben, heeft het geen nut en weinig rendementquote:Op donderdag 24 december 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Voordat ik mensen over het hoofd zie, er doet niemand uit de RLS mee met de kerstavatar wedstrijd toch?
Niet dat ik daar mijn stemgedrag van zou laten afhangen, natuurlijk.
Hoho! Ik heb jou niet genomineerd als grootste aandachtshoer he?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er even aan gedacht, maar daar ik toch al de grootste aandachtshoer ben, heeft het geen nut en weinig rendement
Dan zal ik mijn standpunt heroverwegen v.w.b. kerstavatarsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoho! Ik heb jou niet genomineerd als grootste aandachtshoer he?
Ik nomineerde NMNS.
Maar wel heel erg lekker weer. Ik stond net zonder jas in het zonnetje en in de luwte, het heeft wel wat weg van voorjaar. Je voelt echt goed de warmte van de zonquote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
GVD. wat is het overal druk, mensen die dringen en douwen, van die kutkinderwagens die de weg versperren, moeders die lopen te gillen tegen kind/man. de kerststress is vollop aanwezig in Amsterdam.
Goedenmiddag
Ja, koud is het niet, kreeg het gewoon warm en op mijn heupen van al die gillende gestresde mensen en hier in amsterdam staat een heel flauw klein zonnetje.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar wel heel erg lekker weer. Ik stond net zonder jas in het zonnetje en in de luwte, het heeft wel wat weg van voorjaar. Je voelt echt goed de warmte van de zon
Bleh, ik moet nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
GVD. wat is het overal druk, mensen die dringen en douwen, van die kutkinderwagens die de weg versperren, moeders die lopen te gillen tegen kind/man. de kerststress is vollop aanwezig in Amsterdam.
Goedenmiddag
Wonen wij in hetzelfde land? ik liep net ff naar de brievenbus (3 stappen van de deur) en had spontaan een ijspegel aan mijn neus.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar wel heel erg lekker weer. Ik stond net zonder jas in het zonnetje en in de luwte, het heeft wel wat weg van voorjaar. Je voelt echt goed de warmte van de zon
Het is hier bijna windstil, strakblauwe lucht, de zon schijnt volopquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wonen wij in hetzelfde land? ik liep net ff naar de brievenbus (3 stappen van de deur) en had spontaan een ijspegel aan mijn neus.
Is het er 1 van Pet Port?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een chipgestuurd kattenluik, zodat alleen mijn kat naar binnen kan. Werelds
quote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 24 december 2009 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
14 jaar, wow!
Hij is nu met zijn gloednieuwe fotocamera naar buiten, plaatjes maken van de zompige sneeuw
Klopt, de mijne is ook een Pet Porte en ik en vooral de kat vindt het helemaal geweldig, hij kan lekker in en uit lopen en 's avonds klikt de nachtstand aan en blijft ie binnen. En als hij nu nog eens 's avonds weg glipt hoef ik er niet voor wakker te blijven, maar kan ze toch gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het er 1 van Pet Port?
Ik heb er ook 1 maar dan andersom, katten mogen naar buiten en eentje moest binnen blijven, die was een beetje blind,dement en herstellende van een gebroken poot.
Ding helemaal geinstaleerd de andere 3 katten er onder gehouden voor het piepje, alles perfect.
Die ouwe kat gaat voor het luikje zitten om naar buiten te kijken...KLIK en hij liep zo de tuin in![]()
Meerdere keren gereset maar niets werkte, we hebben de ouwe kat maar mee naar boven genomen
's avonds.
Nadeel was..had dat ding al meer dan een jaar in huis liggen, was ook niet echt nodig dus de garantie was al verlopen![]()
Heb nu gewoon de stroom eraf gehaald en die puntjes beneden die het deurtje tegenhouden met tape vastgeplakt,het is nu hele dure heen en weer deur
Thanks en Babs ookquote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
Krijgen wij ook wat van de foto's te zien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Toverheks het volgende:
Ook namens mij Deissy gefeli met kind
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Anniebab het volgende:
Ja Deisyy gefeliciteerd met je zoon!!!!
Gefeliciteerd !!!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef KRIBBET het volgende:
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
Krijgen wij ook wat van de foto's te zien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd !!!
Heb nog niet goed terug gelezen.
Leuk zeg, wist niet dat je zwanger was.
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen! Perfect systeem, moest hier wel wat aanpassen en de mat bij de deur verhogen, 1 van de poesjes is nogal klein dus het dakje zag haar nietquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, de mijne is ook een Pet Porte en ik en vooral de kat vindt het helemaal geweldig, hij kan lekker in en uit lopen en 's avonds klikt de nachtstand aan en blijft ie binnen. En als hij nu nog eens 's avonds weg glipt hoef ik er niet voor wakker te blijven, maar kan ze toch gewoon naar binnen.
Zonde dat de jouwe niet goed werkt, je had toch altijd nog een mailtje kunnen sturen naar de fabricant, want dit is wel zonde zo van dat dure luik, want dat is ie wel.
Als hij meer dan alleen de sneeuw gaat kieken niet neequote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks en Babs ook![]()
De vraag is natuurlijk of ik de foto's zelf wel te zien krijg
Gewoon een beetje aan die pootjes trekken, zodat ze een paar centimeter hoger wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me voorstellen! Perfect systeem, moest hier wel wat aanpassen en de mat bij de deur verhogen, 1 van de poesjes is nogal klein dus het dakje zag haar niet![]()
Daar hadden we niet aan gedachtquote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan die pootjes trekken, zodat ze een paar centimeter hoger wordt
Oh, da's waar ook. Ik vind iedereen stom en lelijk dus niemand krijgt wat.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
OH GOD IK HEB NOG HELEMAAL GEEN CADEAUTJES GEKOCHT!
Ik ook niet, ik doe niet aan kewst. Ik moet alleen nog effe eten in huis halen voor twee dagen. En vooral bier.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet verplicht ergens vreten?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik doe niet aan kewst. Ik moet alleen nog effe eten in huis halen voor twee dagen. En vooral bier.
Ik welquote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee iedereen waar ik ooit verplicht moest eten is dood of heeft me verlaten. Merry christmasquote:Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet verplicht ergens vreten?
Ik wel, godverdomme.
En ze hebben cadeaus voor me, en ik dus niet voor hun.
Dus dat gaat pijnlijk worden.
Maar fuck it, daarna Kerst pokeren![]()
Avec bier
Dat is natuurlijk ook een optie, iedereen die mij zou kunnen uitnodigen vermoorden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee iedereen waar ik ooit verplicht moest eten is dood of heeft me verlaten. Merry christmas
Maar vanavond ga ik gewoon gezellig zuipen met vrienden, dat dan weer wel.
Weet niet of dat nu de kerstgedachten is maar vooruitquote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optie, iedereen die mij zou kunnen uitnodigen vermoorden.
Ja? Mag het?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet of dat nu de kerstgedachten is maar vooruit
Oh, ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen. Net weer naar de Jumbo geglibberd en gegleden over een dikke laag vastgekoekte sneeuw.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Laysa het volgende:
ik heb een sneeuwschep voor mn broer gekocht![]()
en nu is alles al bijna weg gesmolten
Hier, mooie kerstplaat van Radiohoofd:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof die depressieve shit van Remlofl de kerstgedachte was![]()
Ik krijg heel zin om Radiohead te luisteren nu.
Laten we de lijstjes met bekenden even naast elkaar leggen, heb de komende dagen geen tijd voor een begrafenisquote:
Als ik het goed heb gehoord kunnen we dit weekend 'neerslag' verwachten. In wat voor vorm is dan net even de vraagquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef Laysa het volgende:
nah dr ligt nog op de binnenwegen genoeg.....maar de rest is goed gestrooit...maaf mn broer zal toch op nwe sneeuw moeten wachten om te kunnen scheppen
No shit, die speelt serieus op het moment in mijn WMPquote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, mooie kerstplaat van Radiohoofd:![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gehoord kunnen we dit weekend 'neerslag' verwachten. In wat voor vorm is dan net even de vraag
Ga dr dan ook wegquote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit nou een beetje in die SV chat... Die smileys daar vertegenwoordigen mijn emoties zo veel slechter als de Fok! smileys
Ik voel me gehinderd in mijn uitingen...
Wat heb je voor mij?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, de hel van de winkel achter de rug. Ik heb alles.
De beste wensenquote:
Ja maar....nah...doe je dingquote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik toch geen verslag doen van de gebeurtenissen in de COS!?
Alles?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, de hel van de winkel achter de rug. Ik heb alles.
Wat voelen we elkaar goed aanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's toevallig, da's ook het enige dat ik voor jou had!
Ja hoop ik, maak me nou niet aan 't twijfelenquote:
Vertel op, wat ga jij vanavond doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voelen we elkaar goed aan.
Waarschijnlijk m'n huis opruimen, aangezien ik daar nu geen zin in hebquote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vertel op, wat ga jij vanavond doen?
Wtf, het is Kerst enzo man.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk m'n huis opruimen, aangezien ik daar nu geen zin in heb. Dat ga jij vast niet doen
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoop ik, maak me nou niet aan 't twijfelen.
Kan jij niet leuk wat met Piet gaan eten vanavond? Je klinkt nogal voorbereid en hij is heul alleen op Kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 15:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
...heb je genoeg van alles....Stokbrood,drank,frisdrank,hapjes, chipjes,toetjes,hoofdgerecht,bijgerechten,appelmoes,koffie,thee,melk,port........
Gister al bij ouders geweest, waren ze heul veul jaar getrouwd. En morgen ga ik alweer. Zaterdag moet ik zelf kokenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet leuk wat met Piet gaan eten vanavond? Je klinkt nogal voorbereid en hij is heul alleen op Kerst
piet is heul niet alleen....en ik heb dat allemaal niet in huis want...tadaaaaaaaaaaaa ik vier kerst bij mn broerquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij niet leuk wat met Piet gaan eten vanavond? Je klinkt nogal voorbereid en hij is heul alleen op Kerst
Wow, double fucked.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gister al bij ouders geweest, waren ze heul veul jaar getrouwd. En morgen ga ik alweer. Zaterdag moet ik zelf koken.
Pfff, seks met Pietje is lekkerder hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
piet is heul niet alleen....en ik heb dat allemaal niet in huis want...tadaaaaaaaaaaaa ik vier kerst bij mn broer
Owja?...Vertel...deel je ervaringen met mij over Pietjequote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, seks met Pietje is lekkerder hoor.
Hij kan een tender lover zijn, maar in the heat of the moment kan hij je ook gewoon "nemen".quote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owja?...Vertel...deel je ervaringen met mij over Pietje
Niet weerquote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan een tender lover zijn, maar in the heat of the moment kan hij je ook gewoon "nemen".
Echt???? Dus pietje kan ook een ''beest'' zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan een tender lover zijn, maar in the heat of the moment kan hij je ook gewoon "nemen".
Ik zeg er niets meer over, Piet is veel te note-graag.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt???? Dus pietje kan ook een ''beest'' zijn?
Houdt ze van slaan? ohw.....quote:
Dit doe je zelf, nuquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Houdt ze van slaan? ohw.....
Sssst! Pietje en Laysa gaan zoenen!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje, ik heb op je ava gestemd!
Oh, moeten we Pietje en Laysa alleen laten?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit doe je zelf, nu
Ik laat jullie wel even saampjes alleen hier
*hihihihi!
Slaanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Houdt ze van slaan? ohw.....
Hij heeft het nu al verneukt geloof ikquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, moeten we Pietje en Laysa alleen laten?
Ik zeg al niets meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sssst! Pietje en Laysa gaan zoenen!![]()
Hihi je zei....verneuktquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft het nu al verneukt geloof ik
Heb jij het ook zo warm?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Laysa het volgende:
Nee hoor Liesje je mag gewoon blijven...pietje is gewoon een ontzettende teaser
Thanx, maar een snelle blik op 't topic leerde me dat het een kansloze missie gaat wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje, ik heb op je ava gestemd!
Oh, er valt wat te notenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, dat wat ik met de COS heb gedaan is geen bagger hč, is gewoon grappig bedoelt enzo.
Niet noten
Bijna niet te weerstaan, he?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Laysa het volgende:
Nee hoor Liesje je mag gewoon blijven...pietje is gewoon een ontzettende teaser
HET SPIJT ME EN HET IS KERST EN HET WAS BEST GRAPPIG!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, er valt wat te noten.
Even kijken
Stemoproep!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, maar een snelle blik op 't topic leerde me dat het een kansloze missie gaat worden.
Nou...nou...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bijna niet te weerstaan, he?
RLS SC DELIVERS!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stemoproep!
Help Pietje hier winnen:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Ik denk dat ik namens heel fok spreek als ik zeg: hou je vooral niet in/quote:Op donderdag 24 december 2009 15:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...nou...het kost me werkelijk al mn wilskracht om niet in de auto te springen en Pietje aan te randen...maar ik hou me in....Omwille van Fok
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan me ook verder geen fuck schelen, als Piet maar wint.
Dus ik heb letterlijk Liesjes stemmen overgenomen_!
Dadelijk ga je nog om livestreams vragenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens heel fok spreek als ik zeg: hou je vooral niet in/
Graag met verslagen en pics.
/care, ik wens ze veel plezier met hun puntjesquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stem niet op de ava's, ik stem op de users
Maar iig 6 punten voor Pietje
Dan heb je het idee achter die verkiezingen niet echt begrepen hč?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stem niet op de ava's, ik stem op de users
Ik heb bij de Fok! verkiezingen dinges netjes op jou gestemp, dus niet zeikenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je het idee achter die verkiezingen niet echt begrepen hč?
Ein Volk, Ein RLS SC, Ein Gert en Pietjequote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx Ian, uit deze actie blijkt je VOCmentaliteit maar weer en daarom hebben we als modteam besloten om je gee note te geven.
Voor nu, dan.
Jij ook al, hij wint vastquote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb bij de Fok! verkiezingen dinges netjes op jou gestemp, dus niet zeiken
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dadelijk ga je nog om livestreams vragen
Ik wou ook wel op jou stemmen maar ik vind Gert lieverquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook al, hij wint vast.
18+quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou te tof zijn.![]()
De pietje en laysa show.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je het idee achter die verkiezingen niet echt begrepen hč?
Nou......quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De pietje en laysa show.
We zijn Noek vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar, ik heb ook op Gert gestemd. Dit wordt eng.
Daar zou je wel een paar credits voor over hebben hequote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
De pietje en laysa show.
Jij misschien.quote:
8. Liefste/behulpvaardigste moderatorquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zou je wel een paar credits voor over hebben he
Maar daar gaat het juist om de users, bij avatarverkiezingen gaat het echt alleen maar om de plaatjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb bij de Fok! verkiezingen dinges netjes op jou gestemp, dus niet zeiken
Nou, en ik vind Pietjes plaatje het mooistquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar daar gaat het juist om de users, bij avatarverkiezingen gaat het echt alleen maar om de plaatjes.
Die gaat ze winnenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Liefste/behulpvaardigste moderator Noek
Dan is het goedquote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, en ik vind Pietjes plaatje het mooist
Echt wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zou je wel een paar credits voor over hebben he
Leuk voor de special effecten.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Een babbeltje hier, een praatje daar en voor je het weet lig je naakt, hijgend bij te komen op zijn glazen salontafel.
dat zijn jouw ervaringen met Pietje?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Een babbeltje hier, een praatje daar en voor je het weet lig je naakt, hijgend bij te komen op zijn glazen salontafel.
Wat zit jij nou heel de tijd homo erotische posts over mij en Pietje uit te lokken?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn jouw ervaringen met Pietje?
Plus dat je al het vocht met één handige zwaai weg kan wissen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk voor de special effecten.
Ik???????????? jij zou je ervaringen met Pietje delen...zelf gezegdquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zit jij nou heel de tijd homo erotische posts over mij en Pietje uit te lokken?
Zomgquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Plus dat je al het vocht met één handige zwaai weg kan wissen.
Kom jij droog klaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zomg![]()
, moet jij niet werken of zo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Plus dat je al het vocht met één handige zwaai weg kan wissen.
quote:
Ik vind 'm zo eigenlijk beter.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een heel andere smiley, kan je dat even editen?
God...wat ben ik blij dat ik daar dan niet bij benquote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we ons best moeten doen om ongeveer op dit niveau te zitten met de Meet
Puberaal?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we ons best moeten doen om ongeveer op dit niveau te zitten met de Meet
Jij weet nog niet dat we met een Party Bus bij je langskomen om je op te halen!?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
God...wat ben ik blij dat ik daar dan niet bij ben
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow...trouwens...that reminds me....nog gefeliciteerd met je lief![]()
![]()
Huh? Hoezo ga jij niet dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
God...wat ben ik blij dat ik daar dan niet bij ben
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat we met een Party Bus bij je langskomen om je op te halen!?
Maar we nemen André Pronk meequote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
...Maar ik kan dan gewoon naar alle waarschijnlijkheid niet dus dan moeten jullie weer onverrichte zaken verder......(
)
Pietje gaat hem spelen in de filmquote:Op donderdag 24 december 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ja....daar scoor je punten mee
Die paardenlach moet ik nog ff oefenen, maar we hebben nog een paar wekenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje gaat hem spelen in de film
Je krijgt natuurlijk een gebitje in.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die paardenlach moet ik nog ff oefenen, maar we hebben nog een paar weken
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die paardenlach moet ik nog ff oefenen, maar we hebben nog een paar weken
Aww. Dat is jammer.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ik dan ws een mindere jofele week heb...maar jullie gaan het toch wel leuk hebben
Zouden we dat willen dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zouden we het voor elkaar kunnen krijgen hem op de Meet live te laten spelen!?
oeehhhh PM...waar is ie danquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
*voor de zekerheid Laysa maar via de PM groet
Klopt, maar wel cranberrycompotquote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef Laysa het volgende:
Zie Pietje...op het nieuws zeggen ze het ook al....Appelcompot...en ik durf te wedden dat jij dat niet in huis hebt
Welk nieuws is dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef Laysa het volgende:
Zie Pietje...op het nieuws zeggen ze het ook al....Appelcompot...en ik durf te wedden dat jij dat niet in huis hebt
Het moet én én zijn...niet óf ófquote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel cranberrycompot.
hier ook maar toen kwamen de belangrijkere itemsquote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Welk nieuws is dat?
Bij mij zeiden ze 'kans op ijzel'
quote:
Ik kreeg 2 accounts terug na een jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef SeSeSeS het volgende:
Zo, het is bijna Kerst en dan mag ik een wens doen hier..![]()
Maar ik vraag me af of het nog wel zin heeft na 2½ maand...![]()
Om mijn eigen account terug te krijgen...
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef SeSeSeS het volgende:
Ohhw.. ik heb alleen maar een dikke LuL... wat nou?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 accounts terug na een jaar![]()
Maar daarvoor moest ik wel mijn tieten sturen naar Remlof
Stel je niet aan zeg...als je een belegering kan overleven kan je ook wel ff de badkamer inquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet douchen maar ik wil niet want de badkamer is fucking koud
Ik doe maar net of ik deze post niet heb gelezen en geen kloonscan op je heb gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef SeSeSeS het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit idd kneiterhard in de stress, ze belde net aan en kwamen m'n home cinema set brengen.
w0000000000000000000000000t![]()
![]()
Jaja, wrijf het nog maar ff in...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe maar net of ik deze post niet heb gelezen en geen kloonscan op je heb gedaan
Stuur een mailtje naar forum@fok.nl met in de onderwerpregel "kerstgradatie - lieve lieve yvonne"quote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef SeSeSeS het volgende:
Je gaat wel diep hé?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar forum@fok.nl met in de onderwerpregel "kerstgradatie - lieve lieve yvonne"
Hoeft al niet meer, als SeS het pw niet meer weet moet ie mij maar effe pm-enquote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar forum@fok.nl met in de onderwerpregel "kerstgradatie - lieve lieve yvonne"
Wieishetwieishet!1!!?!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe maar net of ik deze post niet heb gelezen en geen kloonscan op je heb gedaan
Ohhw.. ik weet het pw nog wel, maar het is nog geen Kerst...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, als SeS het pw niet meer weet moet ie mij maar effe pm-en
Die Jappen zijn serieus gekker dan Jan Pronkquote:
NIGHT OF FAAAYAAAAA!!1!!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die Jappen zijn serieus gekker dan Jan Pronk
Voor mij welquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohhw.. ik weet het pw nog wel, maar het is nog geen Kerst...
Heb net mijn nieuw geleverde harde schijf weer in mijn notebook gepeuterd, dus ik denk dat ik maar weer eens wat ga installerenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, maar nu ben jij er.
Wat doe jij vanavond?
Piet is gewoon ok hč, Pietjes hebben de toekomst van Nederland in handen, je moet ze koesterenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
...gemeen he....arme Piet helemaal in de stress...maar nu ben jij dr...en jij gaat Piet zn hart onder zn riem steken
Dan heb ik wel een vermoedenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand met een ban tot aan kerst?
Las dat in Nederland de waterdruk met 40 procent omlaag gebracht wordt om water te besparenquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een vermoeden.
Tsja dat is nou het probleem met idioot lange afwezigheid op moderne Media, je bent zó snel vergeten dat je afvraagt of het nog nut heeft om weer te gaan optreden als "je ouwe ik" een soort dramatische "hier ben ik weer" en geen hond weet wie je was....quote:
Wij doen op kerstavond cadeautjesquote:Op donderdag 24 december 2009 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sinterklaas duurt nog een klein jaartje hoor.
Ik ben er hoor D. ik luister naar je....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef D. het volgende:
En dan is iedereen weg
Had net zo goed een langer gedicht kunnen maken dan
Een luisterend oorquote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben er hoor D. ik luister naar je....
Neequote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef Laysa het volgende:
Owww gedichten...Dicht eens voor ons D.
Hij kan maar beter snel zeggen wie hij is.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zit hij nou een beetje de spanning op te bouwen hier
Hij zit te fappen op de aandacht.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kan maar beter snel zeggen wie hij is.
Zo wordt de anticlimax alleen maar groter natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zit te fappen op de aandacht.
Owwwwww, zeg dat danquote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dan maak je toch gewoon een gedicht voor ons....dat vroeg ik toch ook
Hier is palingpop heilig bij.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk die vette jap in zijn onderbroek stijl hebben!
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach heb je je hele ziel en zaligheid erin gelegd???
ik heb op 1.02 weggekliktquote:Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk die vette jap in zijn onderbroek stijl hebben!
Als je mijn hulp nodig hebt, hoor ik het wel hč?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb net mijn nieuw geleverde harde schijf weer in mijn notebook gepeuterd, dus ik denk dat ik maar weer eens wat ga installeren
* gaat wachtenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, dan begreep ik je niet goed
Dan zal ik nu rijmen zoals het moet
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je mijn hulp nodig hebt, hoor ik het wel hč?
Ga je op mij rijmen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wachten kun jij wel proberen
Maar als jij niets zegt kan ik niet reageren
Ik heb ook twee doosjes gehaald bij Jamin, eentje met twintig smaken en eentje met alleen fruitsmakenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb jelly beans trouwens, door jullie gepraat er steeds over was ik nieuwsgierig.
Op de site van jamin kon je zien welke winkel ze had. Nu heb ik zo'n doosje, sommige vind ik heel lekker, anderen vind ik vies. Elke keer een verrassing.
Alles mag, niets moetquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je op mij rijmen?![]()
maar dan moet ik terug rijmen
Ik vind de fruitsmaken lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook twee doosjes gehaald bij Jamin, eentje met twintig smaken en eentje met alleen fruitsmaken.
Bij de Etos lagen ze niet, terwijl mijn moeder me dat wél had beloofd.
Dan ga ik nu met jelly beans Baby Jane afkijken! Welke film had jij nu trouwens uiteindelijk gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |