Ik rij welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks nog even de taarten ophalen, dat was ik bijna vergeten
Geef hem nog een paar uur om zich aan te passenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Maar ik verbaas mij het meest over de wens van het merendeel van de bevolking om de mede-landgenoten in een soort van keurslijf te persen. Alle middelen om te controleren zijn toegestaan, sterker nog, men gilt om meer controle en o wee als er niet goed genoeg gecontroleerd is. De halve bevolking en de Tweede Kamer staan onmiddellijk op de achterste benen.
Mooi, want het is nog steeds gladquote:
Vergeet het kabinet niet: volkómen over z'n toeren!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik verbaas mij het meest over de wens van het merendeel van de bevolking om de mede-landgenoten in een soort van keurslijf te persen. Alle middelen om te controleren zijn toegestaan, sterker nog, men gilt om meer controle en o wee als er niet goed genoeg gecontroleerd is. De halve bevolking en de Tweede Kamer staan onmiddellijk op de achterste benen.
Uiteindelijk blijk ik ook vaak een slappe Jan Doedel te zijn. Maar zo het er nu voor staat, laat ik mijn paspoort niet meer verlengen en komt er ook geen van overheidswege verstrekt kastje in mijn auto.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
Dus alswe later allemaal verplicht een chip in onze nek krijgen doe jij niet mee
Er mankeert echt niet veel aan of het is zo verquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet het kabinet niet: volkómen over z'n toeren!
Niet raar ook, want het hele binnenhof staat vol met woedende mensen die meer controle eisen. Balkenende heeft als knieval zojuist het leger in verhoogde staat van paraatheid gebracht en de grenstroepen bevel gegeven met scherp te schieten op alles wat zich niet kan legitimeren.
Dat dit kán in Nederland!
Paspoort heb je niet echt nodig en dat kastje komt er echt nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijk ik ook vaak een slappe Jan Doedel te zijn. Maar zo het er nu voor staat, laat ik mijn paspoort niet meer verlengen en komt er ook geen van overheidswege verstrekt kastje in mijn auto.
Niets mis met zo'n chip, heeft mijn kat ookquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus alswe later allemaal verplicht een chip in onze nek krijgen doe jij niet mee
Nee, ik hoef geen taart, ik heb eigenlijk helemaal niets met taartenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil je zeker ook een stuk taart?
Mijn katten en honden ook en ze lopen nooit wegquote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met zo'n chip, heeft mijn kat ook
Ik heb een chipgestuurd kattenluik, zodat alleen mijn kat naar binnen kan. Wereldsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn katten en honden ook en ze lopen nooit wegZonde van het geld geweest
En nu ben ik echt weg.
Ik moet nog twee dingen doen: Wachten op een harddisk en vervolgens met de auto naar de garage want mijn koelvin blijft draaien, ook bij -10.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef Laysa het volgende:
Mwah....ging met verkeerde been in bed...toen ook weer dr uit...heb niet zulke goede herinneringen aan kerst....maar anyways....gaan jullie maar gezellie keuvelen....dan ga ik hier lekker verder ...moet nog naar de winkel....ajuuussss
quote:ANWB: vanavond niet de weg op
AMSTERDAM - De ANWB adviseert automobilisten om vanavond, op kerstavond, niet de weg op te gaan tussen 21:00 en 9:00 morgenochtend.
De bond doet dat nadat het KNMI donderdagochtend een voorwaarschuwing gaf voor gladheid op de Nederlandse wegen.
In de loop van de avond neemt vanuit het zuiden de kans op ijzel sterk toe. De ijzel breidt zich daarna snel over grote delen van het land uit en in het westen van het land kan ook enige tijd (natte) sneeuw vallen. Op veel plaatsen kan het daardoor gevaarlijk glad worden.
Ik heb er even aan gedacht, maar daar ik toch al de grootste aandachtshoer ben, heeft het geen nut en weinig rendementquote:Op donderdag 24 december 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Voordat ik mensen over het hoofd zie, er doet niemand uit de RLS mee met de kerstavatar wedstrijd toch?
Niet dat ik daar mijn stemgedrag van zou laten afhangen, natuurlijk.
Hoho! Ik heb jou niet genomineerd als grootste aandachtshoer he?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er even aan gedacht, maar daar ik toch al de grootste aandachtshoer ben, heeft het geen nut en weinig rendement
Dan zal ik mijn standpunt heroverwegen v.w.b. kerstavatarsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoho! Ik heb jou niet genomineerd als grootste aandachtshoer he?
Ik nomineerde NMNS.
Maar wel heel erg lekker weer. Ik stond net zonder jas in het zonnetje en in de luwte, het heeft wel wat weg van voorjaar. Je voelt echt goed de warmte van de zonquote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
GVD. wat is het overal druk, mensen die dringen en douwen, van die kutkinderwagens die de weg versperren, moeders die lopen te gillen tegen kind/man. de kerststress is vollop aanwezig in Amsterdam.
Goedenmiddag
Ja, koud is het niet, kreeg het gewoon warm en op mijn heupen van al die gillende gestresde mensen en hier in amsterdam staat een heel flauw klein zonnetje.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar wel heel erg lekker weer. Ik stond net zonder jas in het zonnetje en in de luwte, het heeft wel wat weg van voorjaar. Je voelt echt goed de warmte van de zon
Bleh, ik moet nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
GVD. wat is het overal druk, mensen die dringen en douwen, van die kutkinderwagens die de weg versperren, moeders die lopen te gillen tegen kind/man. de kerststress is vollop aanwezig in Amsterdam.
Goedenmiddag
Wonen wij in hetzelfde land? ik liep net ff naar de brievenbus (3 stappen van de deur) en had spontaan een ijspegel aan mijn neus.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar wel heel erg lekker weer. Ik stond net zonder jas in het zonnetje en in de luwte, het heeft wel wat weg van voorjaar. Je voelt echt goed de warmte van de zon
Het is hier bijna windstil, strakblauwe lucht, de zon schijnt volopquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wonen wij in hetzelfde land? ik liep net ff naar de brievenbus (3 stappen van de deur) en had spontaan een ijspegel aan mijn neus.
Is het er 1 van Pet Port?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een chipgestuurd kattenluik, zodat alleen mijn kat naar binnen kan. Werelds
quote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 24 december 2009 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
14 jaar, wow!
Hij is nu met zijn gloednieuwe fotocamera naar buiten, plaatjes maken van de zompige sneeuw
Klopt, de mijne is ook een Pet Porte en ik en vooral de kat vindt het helemaal geweldig, hij kan lekker in en uit lopen en 's avonds klikt de nachtstand aan en blijft ie binnen. En als hij nu nog eens 's avonds weg glipt hoef ik er niet voor wakker te blijven, maar kan ze toch gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het er 1 van Pet Port?
Ik heb er ook 1 maar dan andersom, katten mogen naar buiten en eentje moest binnen blijven, die was een beetje blind,dement en herstellende van een gebroken poot.
Ding helemaal geinstaleerd de andere 3 katten er onder gehouden voor het piepje, alles perfect.
Die ouwe kat gaat voor het luikje zitten om naar buiten te kijken...KLIK en hij liep zo de tuin in![]()
Meerdere keren gereset maar niets werkte, we hebben de ouwe kat maar mee naar boven genomen
's avonds.
Nadeel was..had dat ding al meer dan een jaar in huis liggen, was ook niet echt nodig dus de garantie was al verlopen![]()
Heb nu gewoon de stroom eraf gehaald en die puntjes beneden die het deurtje tegenhouden met tape vastgeplakt,het is nu hele dure heen en weer deur
Thanks en Babs ookquote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
Krijgen wij ook wat van de foto's te zien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Toverheks het volgende:
Ook namens mij Deissy gefeli met kind
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Anniebab het volgende:
Ja Deisyy gefeliciteerd met je zoon!!!!
Gefeliciteerd !!!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef KRIBBET het volgende:
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
Krijgen wij ook wat van de foto's te zien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd !!!
Heb nog niet goed terug gelezen.
Leuk zeg, wist niet dat je zwanger was.
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen! Perfect systeem, moest hier wel wat aanpassen en de mat bij de deur verhogen, 1 van de poesjes is nogal klein dus het dakje zag haar nietquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, de mijne is ook een Pet Porte en ik en vooral de kat vindt het helemaal geweldig, hij kan lekker in en uit lopen en 's avonds klikt de nachtstand aan en blijft ie binnen. En als hij nu nog eens 's avonds weg glipt hoef ik er niet voor wakker te blijven, maar kan ze toch gewoon naar binnen.
Zonde dat de jouwe niet goed werkt, je had toch altijd nog een mailtje kunnen sturen naar de fabricant, want dit is wel zonde zo van dat dure luik, want dat is ie wel.
Als hij meer dan alleen de sneeuw gaat kieken niet neequote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks en Babs ook![]()
De vraag is natuurlijk of ik de foto's zelf wel te zien krijg
Gewoon een beetje aan die pootjes trekken, zodat ze een paar centimeter hoger wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me voorstellen! Perfect systeem, moest hier wel wat aanpassen en de mat bij de deur verhogen, 1 van de poesjes is nogal klein dus het dakje zag haar niet![]()
Daar hadden we niet aan gedachtquote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan die pootjes trekken, zodat ze een paar centimeter hoger wordt
Oh, da's waar ook. Ik vind iedereen stom en lelijk dus niemand krijgt wat.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
OH GOD IK HEB NOG HELEMAAL GEEN CADEAUTJES GEKOCHT!
Ik ook niet, ik doe niet aan kewst. Ik moet alleen nog effe eten in huis halen voor twee dagen. En vooral bier.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet verplicht ergens vreten?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik doe niet aan kewst. Ik moet alleen nog effe eten in huis halen voor twee dagen. En vooral bier.
Ik welquote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee iedereen waar ik ooit verplicht moest eten is dood of heeft me verlaten. Merry christmasquote:Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet verplicht ergens vreten?
Ik wel, godverdomme.
En ze hebben cadeaus voor me, en ik dus niet voor hun.
Dus dat gaat pijnlijk worden.
Maar fuck it, daarna Kerst pokeren![]()
Avec bier
Dat is natuurlijk ook een optie, iedereen die mij zou kunnen uitnodigen vermoorden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee iedereen waar ik ooit verplicht moest eten is dood of heeft me verlaten. Merry christmas
Maar vanavond ga ik gewoon gezellig zuipen met vrienden, dat dan weer wel.
Weet niet of dat nu de kerstgedachten is maar vooruitquote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optie, iedereen die mij zou kunnen uitnodigen vermoorden.
Ja? Mag het?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet of dat nu de kerstgedachten is maar vooruit
Oh, ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen. Net weer naar de Jumbo geglibberd en gegleden over een dikke laag vastgekoekte sneeuw.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Laysa het volgende:
ik heb een sneeuwschep voor mn broer gekocht![]()
en nu is alles al bijna weg gesmolten
Hier, mooie kerstplaat van Radiohoofd:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof die depressieve shit van Remlofl de kerstgedachte was![]()
Ik krijg heel zin om Radiohead te luisteren nu.
Laten we de lijstjes met bekenden even naast elkaar leggen, heb de komende dagen geen tijd voor een begrafenisquote:
Als ik het goed heb gehoord kunnen we dit weekend 'neerslag' verwachten. In wat voor vorm is dan net even de vraagquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef Laysa het volgende:
nah dr ligt nog op de binnenwegen genoeg.....maar de rest is goed gestrooit...maaf mn broer zal toch op nwe sneeuw moeten wachten om te kunnen scheppen
No shit, die speelt serieus op het moment in mijn WMPquote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, mooie kerstplaat van Radiohoofd:![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gehoord kunnen we dit weekend 'neerslag' verwachten. In wat voor vorm is dan net even de vraag
Ga dr dan ook wegquote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit nou een beetje in die SV chat... Die smileys daar vertegenwoordigen mijn emoties zo veel slechter als de Fok! smileys
Ik voel me gehinderd in mijn uitingen...
Wat heb je voor mij?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, de hel van de winkel achter de rug. Ik heb alles.
De beste wensenquote:
Ja maar....nah...doe je dingquote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik toch geen verslag doen van de gebeurtenissen in de COS!?
Alles?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, de hel van de winkel achter de rug. Ik heb alles.
Wat voelen we elkaar goed aanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's toevallig, da's ook het enige dat ik voor jou had!
Ja hoop ik, maak me nou niet aan 't twijfelenquote:
Vertel op, wat ga jij vanavond doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voelen we elkaar goed aan.
Waarschijnlijk m'n huis opruimen, aangezien ik daar nu geen zin in hebquote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vertel op, wat ga jij vanavond doen?
Wtf, het is Kerst enzo man.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk m'n huis opruimen, aangezien ik daar nu geen zin in heb. Dat ga jij vast niet doen
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoop ik, maak me nou niet aan 't twijfelen.
Kan jij niet leuk wat met Piet gaan eten vanavond? Je klinkt nogal voorbereid en hij is heul alleen op Kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 15:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
...heb je genoeg van alles....Stokbrood,drank,frisdrank,hapjes, chipjes,toetjes,hoofdgerecht,bijgerechten,appelmoes,koffie,thee,melk,port........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |