Wtf arme hondquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef apenkutkop het volgende:
er zijn soms wel outfits die ik wel leuk vind. zoals een stoer leren jasje voor een hond.
maar dit hieronder slaat echt alles:
[ afbeelding ]
Dorothy from the Wizard of Oz
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond, voelt zich top buiten nu.
Zeg dat in ze gezicht.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
bwah wat een lelijk dier sorry hoor...
hoe heet die ;quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef apenkutkop het volgende:
er zijn soms wel outfits die ik wel leuk vind. zoals een stoer leren jasje voor een hond.
maar dit hieronder slaat echt alles:
[ afbeelding ]
Dorothy from the Wizard of Oz
Ik vind hem er wel bruut uit zienquote:Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
bwah wat een lelijk dier sorry hoor...
En aan het einde van de dag een broek vol stront?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef LeDrol het volgende:
[..]
Had vroeger een jack russell terrier, die beesten hebben niet al te veel vacht en die had het nooit echt koud hoor. Kleren is echt niet nodig.
Naja ok behalve deze dan:
[ afbeelding ]
Praat jij met je hondquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ooooh
My
Gooood!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: Mijn oudste hondje heeft nu ook een jasje aan. Hij had eerst ook kritiek en argumenten als "Ja maar dan ben ik niet meer de vetstoere hond van de buurt en dan lachen die teckels aan de overkant me uit
".
Maar ja, hij heeft niet zoveel haar, is klein en rilt als een rietje als het koud is. Dus meneer heeft gewoon een jas aan
Ja, echte ondernemers.quote:Op zondag 27 december 2009 03:25 schreef Sieps het volgende:
Honden in pakken zijn gewoon briljant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |