quote:e zegt:
een jasie kopen voor me hond
Robin zegt:
doe eens normaal
e zegt:
hij is 13 en heeft het heel koud!
Robin zegt:
doe serieus maar even normaal
als je dat doet praat ik niet meer tegen je
e zegt:
nou hij heeft er al een!
maar die ben ik kwijt sinds vorig jaar
hij is klein en bibbert heel erg
hij wil niet eens meer uitgelatern worden
Robin zegt:
spuitje misschien?
e zegt:
als hij ziek word geef ik die zo
maar hij is niet ziek alleen koud!
Robin zegt:
JE GAAT JE HOND TOCH NIET AANKLEDEN
Had vroeger een jack russell terrier, die beesten hebben niet al te veel vacht en die had het nooit echt koud hoor. Kleren is echt niet nodig.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef Apebeer het volgende:
Haha jij bent echt zielig, misschien heeft dat hondje het wel koud
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef Apebeer het volgende:
Haha jij bent echt zielig, misschien heeft dat hondje het wel koud
Er zijn ook naakthonden.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:14 schreef wise het volgende:
hond heeft een vacht, en heeft het niet koud.
Mensen die honden een hele kledingkast geven. Ziet er niet uit
Mee eens. Kortzichtig gedoe hier.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef wipes66 het volgende:
Oude honden kunnen het nou eenmaal koud hebben als het vriest. Ik zie het probleem niet
Dat is voor wedstrijden/tentoonstellingen dan moeten die beestjes kaarsrecht staan. Ook met een hoofd een bepaalde houding aannemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:33 schreef LeDrol het volgende:
Wtf doet deze gast?![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op Lamon
Ja raszuivere, beide ouders hadden p1 en 3 van de 4 grootouders ook als ik het goed heb. Wij zijn echter met politiewerk gestopt, de manier van omgaan met die beesten is ons niet bevallen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Ixnay het volgende:
Mooie hond heb je TS. Is het een zuivere Mechelaar?
die verdienen de term hond nietquote:
Nee, jij denkt dat ze het koud hebben. Dat is dus niet zoquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef Yngwie het volgende:
Zelfs pinguins hebben het wel eens koud![]()
[ afbeelding ]
Ok dat vind ik wel te ver gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Och, je hebt nu ook al pruiken voor katten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Och, je hebt nu ook al pruiken voor katten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat let je om het zelf op te pakken IPO of PH1/2?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja raszuivere, beide ouders hadden p1 en 3 van de 4 grootouders ook als ik het goed heb. Wij zijn echter met politiewerk gestopt, de manier van omgaan met die beesten is ons niet bevallen.
Speurwerk is ook echt vet trouwens
Welnee hij is net twee jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 13:05 schreef waterkip het volgende:
[..]
Wat let je om het zelf op te pakken IPO of PH1/2?
Ts praat wel anders als zijn belg een jaar of 10/12 is.
Heb je de keus om de rondjes steeds kleiner te maken om je huis ,of een jas.
rust roest he ,bij zulk soort aandoeningen
Ik loop met mijn langhaar van bijna 11 nog dagelijks drie uur door hondenkleding
Kaa heeft spondylose en HD ,als ik met vorst of nat weer hem laat onderkoelen of natregenen komt hij de volgende dag niet zijn mand uit door gewrichtspijnen
Dus hij heeft een regen en een winterjas :
s'zomers hoeft hij geen zwembroek ,dat dan weer niet :
en zonder wind kan alles uit blijven:
[ afbeelding ]
Maar hij steekt zijn vinger in zijn holquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is voor wedstrijden/tentoonstellingen dan moeten die beestjes kaarsrecht staan. Ook met een hoofd een bepaalde houding aannemen.
quote:
Tot je eigen hond niet meer kan lopen door artrose dan lul je wel andersquote:Op donderdag 24 december 2009 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
'Want hij heeft het koud', 'het staat leuk', 'hij is oud'.
Newsflash ; HET HOORT NIET.
Ah duidelijkquote:
Ik heb hiervoor een golden retriever gehad, nooit aangekleed en hij is toch 15 jaar geworden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot je eigen hond niet meer kan lopen door artrose dan lul je wel anders
[..]
Ah duidelijk![]()
de hond of zijn jas?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een golden retriever gehad, nooit aangekleed en hij is toch 15 jaar geworden.
Zo erg zullen we het dus niet missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |