x2quote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
Nu voel ik me verplicht weer een kaartje terug te sturen
Heeft Miley je dit jaar wel weer overgeslagen knul?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
Je bent toch developer? Ga wat doen aan fok danquote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
Krijg jij kaarten? Ik hoop ieder jaar weer op een kaartje maar ik krijg ze niet. Heb ik ook niemand om terug te sturenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
Dit dus, waarom krijgt die loser niet eens een ban?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Wanneer flikker jij eens verdomme een tyfuseind op met die dagboektopics van één zin?
Omdat: [ Developer / FOK!fotograaf / Redactie FP ]quote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit dus, waarom krijgt die loser niet eens een ban?
Allemaal nietszeggende tagjesquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat: [ Developer / FOK!fotograaf / Redactie FP ]
Dan mag het.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Allemaal nietszeggende tagjes
Tagjes
users met tagjes;r;r;;r:R:R:R:R::R:Rr;;r;r;rr rrrrrrrrrrrrrrr
Dan heb je nog geen foto's van TS gezien. Het enige waar die gast niet te lui voor is is om naar de deur te lopen als de pizza bezorgd isquote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef patrickpsv het volgende:
Te lui zijn om een kerstkaart terug te sturen. Het hoort er gewoon bij.
Wie ben jij eigk?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen foto's van TS gezien. Het enige waar die gast niet te lui voor is is om naar de deur te lopen als de pizza bezorgd is.
Betekend dat je stom bent.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh kut man je kent me niet, ik hoor niet bij je e-posse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |