*kijkt met schuin oog* eeeeeehmmmm, Re?!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we jou hierbij reserveren om namens ons F&F SCers allemaal MB een enorme smakkerd te geven?
Dat worden heel veel zoenen dan, dus red je dat, denk je?
Van die lekkere natte tuutsjesquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we jou hierbij reserveren om namens ons F&F SCers allemaal MB een enorme smakkerd te geven?
Dat worden heel veel zoenen dan, dus red je dat, denk je?
Hij achtervolgt me!quote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:14 schreef Greys het volgende:
Heej, MB lokt gewoon een hittegolf de SC in![]()
En MB, ik kan me wel voorstellen dat het een emo moment gaat zijn
Maar je bent dus op 1 januari jarig?
Zónder tongquote:Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kijkt met schuin oog* eeeeeehmmmm, Re?!
Those days are só overquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zónder tong![]()
Nou ja, of af en toe een beetje stiekem
Ach, ze zijn het gewendquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, ik kan me zo voorstellen dat je de sterren van de hemel gaat janken![]()
En vooral met een paar wijntjes.
Maar ik zou zeggen; laat ze lekker gaan....dat snappen ze wel, en anders maar lekker niet
*these days, the stars seem out of reach*quote:
Ja nou, Bon Jovi is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*these days, the stars seem out of reach*.
vroegah was alles betahquote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou, Bon Jovi is ook niet meer wat het geweest is
Ja shit, ik dacht al dat ik jouw punt maakte met die opmerkingquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vroegah was alles betah.
We maken er wel een bende van blissje, komt helemaal goed.
nee, maar je weet hoe ge-na-de-loos ik dat soort dingen afstrafquote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja shit, ik dacht al dat ik jouw punt maakte met die opmerkingDat was dus niet de bedoeling
Maar ja, het wordt vast wel leuk!
Whehehehehequote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja shit, ik dacht al dat ik jouw punt maakte met die opmerkingDat was dus niet de bedoeling
Wassen ze je haar niet bij de kappert?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een uur moet ik bij de kappert zijn, dus moet zo haar wassen, maar ik heb nog steeds geen pakje.
En de hele straat hier is leeg volgens mij.
HALP!
Nee, das waarquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar je weet hoe ge-na-de-loos ik dat soort dingen afstraf.
Tuurlijk wordt het leuk. drank, eten, harde herrie, kan niet fout gaan
.
Kan je de buren niet instrueren? Dat ze het pakje aannemen maar vooral niet aan het kleine buurmeisje gevenquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een uur moet ik bij de kappert zijn, dus moet zo haar wassen, maar ik heb nog steeds geen pakje.
En de hele straat hier is leeg volgens mij.
HALP!
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wassen ze je haar niet bij de kappert?
En plak ff briefje op je deur dan, afgeven op nr ****vul hier alle nrs behalve die ene buren in***
ja ijzel enzo. Ik ga maar eens snel aan mn reis beginnen voor ik ergens vast zitquote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor vanavond weeralarm trouwens...en wij moeten naar Appelscha (waarheen? Nou, Appelscha)
Ben ik niet blij mee
Appelschaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor vanavond weeralarm trouwens...en wij moeten naar Appelscha (waarheen? Nou, Appelscha)
Ben ik niet blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |