quote:Op donderdag 24 december 2009 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik m'n Lush-sugarscrub toch nog krijg.
Schoonzusje uit Den Haag belde net: "heej, ik heb jou getrokken en ik sta nu in die Lush-winkel, wat moest je nou precies hebben?"
De thee is overigens echtquote:
Waar wonen je ouders?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
dus ik ga mezelf eens onder de douche gooien, nog wat dingetjes doen en dan rochting fryslann, soms voel ik me een slechte dochter, dat ik net zo lief hier blijf enzo en er zo weinig kom, morgen moet ik wel weer terug aan ht einde van de dag ivm katten en werk op 2e kerstdag, denk dat ik zo bij cs nog even cadeautje voor mn ouders haal, bij douglas ofzo
ja lekker istie wel hequote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De thee is overigens echt![]()
Ik ben 's avonds gestopt met de koffie en nu neem ik een bakkie winterthee
Hai Ingepingel.quote:
Snitsquote:
Lekker genoeg hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lekker istie wel heik wilde eigenlijk specialere winterthee of kerstthee halen ipv pickwick maar ze hadden t gewoon nergens (meer)
Ga je ook wel es naar de SnitsWits dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Snits, gelukkig nog redelijk goed te doen ook qua ov
Utrecht-Heerenveen met de trein en dan bus Heerenveen-Joure-Sneek
Ja, is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 24 december 2009 @ 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker genoeg hoor![]()
MB; IngePingel?
wat denk jij?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je ook wel es naar de SnitsWits dan?
Neuj hoorquote:
Het wordt steeds populairder idd..quote:Op donderdag 24 december 2009 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat denk jij?was er afgelopen augustus nog toen NIck en Simon er waren. Was alleen toen echt niet leuk meer, nog nooit zo'n drukke sneekweek gehad
Uhuhquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent bijna jarig trouwens![]()
Goed zoquote:
You can count on it babyquote:Op donderdag 24 december 2009 12:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb er zó geen zin in
Maar vooral vanwege het O&N-moment weet je wel. Ik ben bang dat ik dan helemaal emo word. En we 'vieren' het in de Black en San had tegen Marcel (baas) gezegd: ja we komen en MB is dan jarig! En toen zei hij: Oh, goed dat ik het weet! Dus het wordt vast heel genant
[..]
Goed zo
Oh ja, en HW is er dan ookquote:
Het zal allemaal wel meevallen hoor, ik zie niet in wie er echt emo moet worden danquote:
Ja nee, IK word emo, jullie niet hoop ikquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen hoor, ik zie niet in wie er echt emo moet worden dan![]()
Wel krijg je een cadeautje natuurlijk.
We leiden je wel af met veel "op de bar ram muziek"quote:Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, IK word emo, jullie niet hoop ikKutjaar enzo.
Maar goed, de champagne en cadeautjesmaken vast veel goed
Kunnen we jou hierbij reserveren om namens ons F&F SCers allemaal MB een enorme smakkerd te geven?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We leiden je wel af met veel "op de bar ram muziek".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |