Die is cutequote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ik wil deze care bear bento set.
Ik hoop toch dat het een speciale kerst gaat worden...en dan in positieve zinquote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach jah.. we gaan ons best doen. We zien wel wat er van komt
Als ik er aan toe kom om ze ook echt te gebruiken zeker!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooow.
Ga je dan ook bentofoto's posten hier?
Ik vind eerlijk gezegd dat bij een fokker helemaal geen fouten voor mogen komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden de vorige keer al zoiets wij zouden hier nooit meer een kat kopen. Na Snowy kregen wij dus Rossi omdat we anders geen compensatie kregen. Mocht hij ook vroegtijdig overlijden of ernstig ziek zijn dan meld ik dit idd bij de overkoepelende organisatie. een keer een foutje kan maar niet 2x. Senesta postte laatst een advertentie van haar dat ze een kat wegdeed. Toen heb ik ook gezegd niet doen. Hoe mooi en lief het beestje ook is ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik ga in ieder geval mijn best doen daarvoorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het een speciale kerst gaat worden...en dan in positieve zin
Een dier kan altijd wat hebben hoor, maar die besmettelijke kattenziektes zou je niet van een fokker als bonus erbij moeten mogen krijgen hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat bij een fokker helemaal geen fouten voor mogen komen.![]()
De beestjes worden toch uitgebreid getest? Of nou ja....dat zou moeten.
Huuuuuuu nee, een kat is een kat hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej oh oh, ik heb trouwens nog een gratizzzz naaktkat in de aanbieding.
Hebbuh?
Nou ja, hopen dat het gewoon een darmvirusje is.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus had het bij haar 1e kat ook en de 2e leeft alweer bijna 11jaar. En die hartafwijking had idd niet gemogen maar ook wij mensen kunnen een tumor krijgen die niet erfelijk is. Ik ben misschien wat te goed van vertrouwen. Maar zowel Snowy als Rossi hadden een 2e testikel die niet was ingedaald dat is dus ook erfelijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb voor kerst nog 12euro tegoed bij mijn ouders.
Daar kan ik vast geen huis of baan van krijgen dus hou ik het maar tegoed voor bij mijn verjaardagscadeau
OMGquote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, hopen dat het gewoon een darmvirusje is.
Onze Muis had altijd diarree als z'n suiker te hoog was.
Ooit bj de DA scheet ie zo door de gaatjes van z'n reismand heen![]()
De wachtkamert was blij met mij toen
We hebben hem niet op kweek laten zetten. Maar de DA gaf aan dat dit eigenlijk bij zulke jonge katten niet voor kwam en daarom hadden ze daar nooit naar gezocht. Maar goed mijn schouderbreuk kwam op mijn leeftijd ook niet voor. Dus of het erfelijk is geen idee.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een dier kan altijd wat hebben hoor, maar die besmettelijke kattenziektes zou je niet van een fokker als bonus erbij moeten mogen krijgen hoor.
Billy zn ouders zijn ook op alles getest waar getest op kan worden, toch klopt dr wel wat niet aan.
Helaas kun je ook nog lang niet op alles testen.
Die tumor van Snowwy was ook een erfelijke kwestie, of niet?
Ze pakken een bedrag en daarvoor mag ik iets uitzoeken. en de rest zit al aan dat bedrag of er over heen en ik dus niet en dat vonden ze niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie kijken echt op de cent met de kadootjes of zo???
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu nee, een kat is een kat hoor![]()
Wies dr kaal???
Als die fokker een goede fokker geweest wast had ie t echt tot de bodem uit willen laten zoeken hoor, om te zien wat ie in zn lijnen had zitten...quote:Op donderdag 24 december 2009 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
We hebben hem niet op kweek laten zetten. Maar de DA gaf aan dat dit eigenlijk bij zulke jonge katten niet voor kwam en daarom hadden ze daar nooit naar gezocht. Maar goed mijn schouderbreuk kwam op mijn leeftijd ook niet voor. Dus of het erfelijk is geen idee.
blegh en jij later met schoonmaken kokhalzen of niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, hopen dat het gewoon een darmvirusje is.
Onze Muis had altijd diarree als z'n suiker te hoog was.
Ooit bj de DA scheet ie zo door de gaatjes van z'n reismand heen![]()
De wachtkamert was blij met mij toen
Oh, ik ken veel mensen met naaktkatten, dus mocht ze m echt willen plaatsen weet ik zo wel een goed huis.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nee, m'n tante is bij haar in de buurt een beetje "het kattenvrouwtje".
En sinds een maand of wat heeft ze ook steeds zo'n naaktkat in huis, heeeel lief dier.
Ze laat hem wel toe in huis en hij krijgt ook eten, maar ze schijt bagger voor dat beest.
En hij wil steeds bij haar op schoot
dus daarom nooit meer een kat daar kopen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als die fokker een goede fokker geweest wast had ie t echt tot de bodem uit willen laten zoeken hoor, om te zien wat ie in zn lijnen had zitten...
De assistente heeft het mandje schoongemaakt en ik heb Muis thuis onder de douche gezet, hij zat er zelf ook compleet onder.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
blegh en jij later met schoonmaken kokhalzen of niet?
Nee, hij is van niemand.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik ken veel mensen met naaktkatten, dus mocht ze m echt willen plaatsen weet ik zo wel een goed huis.
Maar t zal heus wel iemands kat zijn.
Karel en Kees zouden m heel graag willen trouwens.
Waar woont ze?
Ik hoop dat je gewoon ( logisch ) overbezorgd bent en dat het heel erg meevaltquote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dus daarom nooit meer een kat daar kopen.
Waar woont ze?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hij is van niemand.
Iedereen weet wie de eigenaar is en ze is al meerdere malen wezen vragen of ie z'n kat wil komen ophalen, maar die kerel ontkent in alle toonaarden dat het zijn kat is.
En nu met deze kou vindt ze het helemaal zielig, dus hij mag zelfs 's nachts bij haar in de berging slapen![]()
Ik weet dus niet of er papieren bij zijn...denk het eerlijk gezegd niet.
Maar als je er iemand voor weet
In hetzelfde durp als ikquote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar woont ze?
Ik weet zeker dat ik dr zo iemand voor heb...
Das tamelijk afgelegen he?quote:
Onder in Friesland, dat afgelegen valt wel meequote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das tamelijk afgelegen he?
Je hebt zeker geen fotootje van t mormel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |