beide maarja nu ga ik dus naar een andere kerk zelfs een heel ander geloof.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sterkte.
Maar ga je dan omdat het haar sterfdag is of vanwege de kerstmis?
Wat 'was' je eerst dan en wat ben je nu?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
beide maarja nu ga ik dus naar een andere kerk zelfs een heel ander geloof.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal vroom naar de kerk heute abend?
Ja, dan wil je onze Franse Bull niet tillen, 20 kg schoon aan de haak, en hij laat zich als een zoutzak in je armen hangenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe l;elijker hoe mooier...ik vind mopsen helemaal te geken ze zijn ook altijd zo lekker enthousiast als ik ze tegenkom...helaas voor mij niet te sjouwen als het nodig moest zijn...voor zo'n kleine hond zijn ze verschrikkelijk zwaar(althans voor mij is 7-8 kg zwaar
)
Ik ben nog steeds hetzelfde. Mijn vriend heeft een ander geloof en ik had beloofd met hem mee te gaan dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat 'was' je eerst dan en wat ben je nu?
En vanwaar de ommezwaai?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hondenbuggy is echt onwijs handig, ik zou niet meer zonder willen shoppen terrassen en showen
![]()
Ik ga alles hier es aanlijnen
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik no way in hell
![]()
Ik ga nooit, dus ik zou het vreselijk hypocriet vinden als ik nu wel zou gaan.
Ik heb daar echt niks verloren
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dan wil je onze Franse Bull niet tillen, 20 kg schoon aan de haak, en hij laat zich als een zoutzak in je armen hangen
Nou het zal toch niet extreem anders zijn of wel?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hetzelfde. Mijn vriend heeft een ander geloof en ik had beloofd met hem mee te gaan dit jaar.
Sterkte! Maar wel fijn dat je er bij stil staat.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik het is mijn oma's sterfdag vandaag.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Trovey, ik hoopte dat je in de buurt zou wonen maar helaas![]()
f_r wat naar dat na Snowy, het nu ook niet zo goed gaat met Rossi.
Vanavond komt Harry Potter deel 4 op tv. Of While you were sleeping of Little Women![]()
Schone Schijn kerstaflevering, Oliver Twist of een show van Cirque de Soleil.
Genoeg anders dus naast AYNIL
Jij ook sterktequote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is vandaag mijn opa's sterfdag, maar die zou me persoonlijk de kerk uit komen meppen als ie het kon zien
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Trovey![]()
Opa is overleden toen ik 3 was, dus daar ben ik inmiddels wel overheen.
Voor m'n moeder blijft het altijd een akelige dag![]()
Nies, ik kreeg net een mail dat je nieuwe wensen had ingevuld! Hebberd!
Blauw, blauw/creme, blauw/creme/wit en rood.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Terug![]()
Ik was ff vergeten dat m'n nichtje bij die kapsalon werkt![]()
Nog ff wat kleine cadeautjes gehaald voor vanavond en nu ist klaaaaaal![]()
Strega, wat voor soort Britten fokten jullie?
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Trovey![]()
Opa is overleden toen ik 3 was, dus daar ben ik inmiddels wel overheen.
Voor m'n moeder blijft het altijd een akelige dag![]()
Nies, ik kreeg net een mail dat je nieuwe wensen had ingevuld! Hebberd!
Maar waarom is dat dan? Is dat echt zo anders bij verschillende geloven, die details? Qua opstaan en dat soort dingen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow ing jij ook sterkte.
mijn oma ging zelf wel frequent naar de kerk dus vandaar. En ik was wat ouder toen ze stierf.
Mijn opa is op mijn geboortedag gestorven maar die heb ik nooit gekend dus doet mij dat heel egoistisch ook minder.
@ll nee hoor niet heel anders alleen bepaalde gebeden doe ik niet mee en als de rest van de kerk opstaat blijf ik als enige zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |