Oke, dat maakt dat ik me iets minder dom voelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:51 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor auto, en of je hittewerend glas hebt, en of je rijdt..
Totdat je daar achter kwam neukte je ook iedereen in d'r poepert?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:19 schreef Handdoekje het volgende:
Ik dacht vroeger dat baby's uit de poepert kwamen.
Als 8 jarige was ik nog niet seksueel-actief.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Totdat je daar achter kwam neukte je ook iedereen in d'r poepert?
Ah, een laatbloeiertje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:33 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Als 8 jarige was ik nog niet seksueel-actief.
quote:
Het lijkt ook zo op elkaar he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Moelie het volgende:
Dat die gast van de Gammareclame van laatst eigenlijk gewoon zegt 'Die zijn van de Gamma' in plaats van 'Design van de Gamma'
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het lijkt ook zo op elkaar he.(geen sarcasm)
Is het niet de bedoeling dat je het beide hoort? Net als bij een programma op Yorin. Volgensmij Cash & Carlo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Moelie het volgende:
Dat die gast van de Gammareclame van laatst eigenlijk gewoon zegt 'Die zijn van de Gamma' in plaats van 'Design van de Gamma'
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat je het beide hoort? Net als bij een programma op Yorin. Volgensmij Cash & Carlo.
You're in the game.
Yorin the game.
Waarschijnlijk wel, maar ik hoorde in eerste instantie dus alleen 'Design van de Gamma', kwam er pas later achter dat je dus twee dingen kunt horen.. vandaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat je het beide hoort?
nee hij zegt 'dat zeg ik, gamma'quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Moelie het volgende:
Deze reklamequote:
dat zeg ik, gammaquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef maok het volgende:
[..]
Deze reklame
Al zie ik nu dat ze allebij de vormen allebij even duidelijk noemen, blijkbaar nooit opgelet
Ik zou het zeer zeker nog wat grappiger voor je maken. Ik heb m'n stukje 26 x teruggelezen en zie niet wat er te huilen valt.quote:
52 x verlorenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zou het zeer zeker nog wat grappiger voor je maken. Ik heb m'n stukje 26 x teruggelezen en zie niet wat er te huilen valt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Game_%28spel%29quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zou het zeer zeker nog wat grappiger voor je maken. Ik heb m'n stukje 26 x teruggelezen en zie niet wat er te huilen valt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef J0ttem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Game_%28spel%29
Ik heb er heel wat gezien in de Ardennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef Gitarist het volgende:
Niet dat ik er ooit over nagedacht had, maar ik realiseer me naar aanleiding van dit nieuwsbericht op de Frontpage dat er ook skipistes in België zijn. Nooit bij stilgestaan
Ik vond dat 2e veel aannemelijkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:17 schreef Simba het volgende:
Dat "elfstedentocht" niet zomaar een naam is, maar een tocht die echt door elf steden gaat.
En Broadway de broodweg?quote:
Ik zag een dier in je plaatjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb er heel wat gezien in de Ardennen.
Gewoon een paar bomen kappen en paaltjes neerzetten et voila.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wall Street was iig vroeger de walstraat.quote:
ooohquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef zomgmoz het volgende:
[ afbeelding ]
dat het BCC logo niet alleen een gezicht is, maar ook een stekker..
OMFGquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:53 schreef Judeljuud het volgende:
Ik vertelde net aan een vriendin dat als K's Choice zong 'if you're pubic hair 's on fire..' dat ik (16 toen) dacht dat het over het haar van het publiek ging. Ze moest lachen...waarna ze vroeg wat pubic hair dan wel betekende. 'Oh! Schaamhaar! Ik dacht dat dat shame hair heette in het Engels!'
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je komt er na jaren achter dus jij bent de faggot?
Ik moest ook even goed kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag eerst altijd een pijtlje en een mislukt puzzelstukje, maar sinds kort zie ik pas dat het eigenlijk de derde letter van het alfabet voorstelt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik moest ook even goed kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef zomgmoz het volgende:
[ afbeelding ]
dat het BCC logo niet alleen een gezicht is, maar ook een stekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |